![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3281 |
Banneling
|
![]() Het is dus eigenlijk wachten op een Paus zoals de Dalai Lama, die de hele achterlijke rimram eens en voorgoed de deur uitschopt
Laatst gewijzigd door eno2 : 30 december 2012 om 01:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3283 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze zijn dat tout court en d' office Ze moeten niet zo voorgesteld worden Laatst gewijzigd door eno2 : 30 december 2012 om 01:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu heb ik, die het hele debat al een tijdje volg, daar toch wel heel weinig van gezien. Kardinaal Vingt-Trois is in het nieuws gekomen door zijn oproep aan de gelovigen om brieven te schrijven alsook zijn uiteenzetting voor de Franse parlementariërs, maar daarmee hebben we het grotendeels gehad. Bitter weinig als je het vergelijkt met de talrijke keren dat er leken werden uitgenodigd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3286 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hypocriet noem je een dergelijke mening! Wanneer uw geestelijken gezagdragers zijn bemoeien zij zich wel met staatszaken, wie zijn zij om te beweren dat een staat die beslissing om homo's gelijke rechten te geven, niet zou mogen nemen? Waarom willen gelovigen trouwens betogen? Waar verheffen zij hun stem tegen, gelijke rechten voor anderen...omdat het niet strookt met hun opvattingen die gebaseerd zijn op gebakken lucht. Gelukkig is hier het homohuwelijk al mogelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3288 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 30 december 2012 om 02:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3289 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Natuurlijk mag hij dat. Alleen komt het ongeloofwaardig over. Hij neemt stelling in op basis van religieuze principes die niets met het burgerlijk huwelijk te maken hebben. Ik heb nog geen enkele rationele reden gezien waarom twee homoseksuelen niet met elkaar zouden mogen trouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eno had dus gelijk, er is wel degelijk toegang tot de media en " ineens" hebt u dat ook gezien! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, als die bisschoppen zo'n gemakkelijke toegang hebben tot de media, waarom zijn ze dan zo goed als afwezig op het Franse scherm? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3292 |
Banneling
|
![]() Alléz, de draad is terug on topic geraakt. Zullen we er dan maar mee stoppen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens jullie wel. Of hoe wel duidelijk welke ongerijmde gedachtegang jullie erop nahouden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3294 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3295 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Natuurlijk heeft Dutroux een mediaopening zo groot als het Hol van Pluto. Nu is het weer zijn enkelband ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 30 december 2012 om 02:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U lult u altijd vast in uw redeneringen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft u ooit gehoord van Alain Soral? Dat is een Frans filosoof. Helemaal niet katholiek, wel integendeel. Hij is een uitgesproken communist. Hij is een graag gevraagd gast op de Franse tv, maar hij heeft zich al vele malen uitgesproken tegen het homo"huwelijk". Schijnbaar hoef je dus geenszins religieus geïnspireerd te zijn om dat standpunt in te nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik alvast niet. Ik stel immers vast dat de bisschoppen zo goed als afwezig zijn op de tv in het hele debat. Dus, zeg mij eens, waar haalt men dan de bewering vandaan dat de bisschoppen mediatoegang hebben? 't Blijkt alvast niet uit de feiten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
media? Natuurlijk hebben hoge gezagdragers die toegang, dat vergelijken met een veroordeelde crimineel is de focus verplaatsen in de discussie, lukt u dat wel eens? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mediatoegang is een actief gegeven. |
|
![]() |
![]() |