![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
| Bekijk resultaten enquête: Geloof je in de huidige evolutietheorie ? | |||
| Volledig |
|
117 | 67,24% |
| Enkel als intelligent ontwerp |
|
10 | 5,75% |
| Creationist op religieuze basis |
|
6 | 3,45% |
| Creationist op wetenschappelijke basis |
|
18 | 10,34% |
| Twijfels alom |
|
23 | 13,22% |
| Aantal stemmers: 174. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3421 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het interesseert me niet wat ze zeggen. De feiten interesseren mij. En voor iedereen die de moeite doet de feiten eens grondig te bekijken is dit duidelijk. Citaat:
Jij bent als de middeleeuwer die zegt "we gaan nooit naar de maan kunnen, dit is praktisch niet haalbaar". We hebben daar miljoenen paardenkrachten voor nodig. (Saturn V raket had 160 miljoen PK ongeveer). Wat aantoont dat uitspraken gedaan binnen een huidig technologisch kader en wetenschapelijke kennis irrelevant zijn als het gaat om een beschaving die veel verder staat of ons. Misschien veel verder zelfs dan dat wij staan in vergelijking met de middeleeuwen.
Laatst gewijzigd door exodus : 7 januari 2013 om 12:42. |
||
|
|
|
|
|
#3422 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3423 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
En als de aliens contact maken met bepaalde mensen, waarom zouden ze dit doen? Waarom met deze mensen en niet met andere? Indien ze inderdaad superieur aan ons zijn, wat proberen ze te bereiken met contact te maken? Ik probeer ook niet contact te maken met de mieren op mijn tuinpad. |
|
|
|
|
|
|
#3424 | |||
|
|
Citaat:
Citaat:
Sommige mensen claimen ontvoerd te zijn en zeer onprettige ervaringen te hebben gehad. Waarom deze mensen? Tja, waarom worden sommige mensen slachtoffer van bv een seriemoordenaar en andere niet? Sommige die positief contact gehad hebben zeggen dat zij contact hebben omdat ze al een bestaande relatie met hun hebben. Zo zijn sommige mensen bijvoorbeeld incarnaties vanuit deze hogere beschavingen in hogere dimensies. Sommige channelen dan in feite hun thuisbasis terwijl ze mens zijn, om het zo te zeggen. Zo zijn er vele boodschappen die van aliens komen. Hun doel is om de mensen aan te spreken die willen luisteren, en hun bewustzijn te vergroten om zo het bewustzijn van de mensheid naar een hoger niveau te brengen. Ziehier een voorbeeld van zo'n boodschap van positieve aliens (pleiaden). Gechanneld door Barbara Marciniak. Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 7 januari 2013 om 15:47. |
|||
|
|
|
|
|
#3425 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maar als ik het goed begrijp is er geen lijn in te krijgen. Hoe kunnen we dan weten wat ze echt willen. Of zijn er zoveel soorten aliens. Goede en kwade? Bestaat dit ook in de alien wereld? |
|
|
|
|
|
|
#3426 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Hij spreekt over 25 jaar. Gebruiken ze dan ook jaren als tijdrekening? "Bending a spoon is a symbol for bending reality." A spoon, is dit dan een lepel? Kennen ze dit? Eten ze ook met lepels dan? Ik vind het eigenaardig dat de tekst zo werelds klink, ze moeten fantastische vertalers zijn. Wat ik me ook afvraag, wordt er soms iets gezegd dat het ontvangend medium echt onmogelijk kon weten en ons nieuwe inzichten bezorgt? Eén of andere formule of de oplossing van een extreem moeilijk wiskundig probleem? |
|
|
|
|
|
|
#3427 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je hebt de medailles 'conspiracy-nutjob' en 'wacko believer-die-ze-ziet-vliegen' nu wel verdiend. Waar staat uw wolk geparkeerd? Laatst gewijzigd door parcifal : 7 januari 2013 om 17:24. |
|
|
|
|
|
|
#3428 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3429 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#3430 |
|
Minister-President
|
analyse van de ruim 2 miljoen organische fossielen is nog niet voltooid, maar dit feit is verbazingwekkend voor alle wetenschappers:
elke soort of fossiele levensvorm schijnt bijna opeens uit het niets ontstaan te zijn in een aardlaag of sediment afzetting, de infiniteseminale stappen, geleidelijke ontwikkeling van een soort onbreken vaak totaal of er worden verdomd weinig harde bewijzen hiervan gevonden, op grond van hard wetenschappelijk onderzoek, via deductieve logica. Dit is een heel groot mysterie voor alle wetenschappers en niemand kan dit verklaren. Neem een voorbeeld: Bereken de kans dat ik kon ontstaan na een evolutie van honderden miljoenen jaren vanaf de eerste amoebe, die dus theoretisch gezien mijn eerste biologische voorouder moest zijn, van de n-de graad, en besef dan dat deze waarde van n waanzinnig groot moet zijn, en als je dan de kans berekent dat ik uit deze amoebe moest ontstaan dan is die kans letterlijk oneindig maal oneindig maal klein. Rara hoe kan dit? Ik kan dit niet verklaren en ik verricht nu onderzoek naar de oorzaak van mijn eigen bestaan, zowel stoffelijk (via materie, prakriti) als onstoffelijk (onstoffelijk, wat anti massa, higg bosom deeltjes, Altecrea, aliens). Mijn Hindoe kat Wieroe doet nu ook mee met dit fundamenteel onderzoek van mij want hij wil ook weten wat de oorzaak is van zijn bestaan en waarom de platte wereld op de vierde verdieping van zijn flat niet groter is dan mijn woonkamer en het balkon. dewanand en wieroe |
|
|
|
|
|
#3431 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
![]() Sla eens een boek open over evolutionaire biologie.
|
|
|
|
#3432 | |
|
|
Citaat:
Men kan deze noodzaak tot groding ook gereflecteerd zien in ons chakrasysteem. Al onze chakra's moeten idealiteit gebalanceerd zijn. Onze basischakra's die ons grond moeten in balans zijn met onze bovenste chakras die meer spiritueel van aard zijn. Materialisten en skeptici hun energie is vooral in hun ondersta chakra's vertegenwoordigd, ze hebben te weinig contact met het spirituele , hun bovenste chakra is behoorlijk gesloten. Zij zitten teveel in het materiele. Dit komt veel voor in onze westerse maatschappij. Sommige mensen kunnen ook te weinig gegrond zijn, en hun bovenste chakras teveel openstaan. Deze mensen hebben moeite om zich met het alledaagse leven bezig te houden en kunnen bijvoorbeeld verslaafd zijn aan spriritualiteit om het leven te ontvluchten. Balans is de weg. Hogere dimensies bestaan nu eenmaal, en moeten niet ontkent worden, terwijl we toch als mens op aarde leven.
|
|
|
|
|
#3433 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3434 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3435 | |
|
|
Citaat:
Zelfs vooraanstaande wetenschappers geven toe dat er in het fossiele record geen bewijs de vinden is van een lange graduele evolutie. Daarom kwam men op de proppen met de theorie van "punctuated equilibrium", en wat al nog. M.a.w constant nieuwe theorieen verzinnen om toch maar het geloof in staande te houden. Het bewijs is er dat het geloof in evolutie er eerst was, er is namelijk helemaal geen bewijs voor. En dat men dan het fossielenrecord is beginnen herinterpreteren met allerlei theorien. De evolutietheorie is door en door fake, er is geen bewijs voor en het is een van de grootste dwalingen van de moderne wetenschap en des te pijnlijker voor wetenschappers als die vals zou blijken, heel hun wereldbeeld zou ik elkaar storten. Een vorm van creatie, stel je voor!! Ik lach met de evolutietheorie. En er mag mee gelachen worden, want het is zo fake als wat.
|
|
|
|
|
#3436 | |
|
Banneling
|
http://www.evolutietheorie.ugent.be/node/38
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3437 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Tip: zoek op de Engelse wiki naar 'transitional fossils'. Ik lach trouwens met u, grote bek en geen enkele falsificatie.
|
|
|
|
#3438 |
|
Minister-President
|
Pindar en Exodus zullen nu wel hun wereldbeeld herzien. Dat kunnen ze heel goed als we henzelf mogen geloven
![]() |
|
|
|
|
|
#3439 | ||
|
|
Citaat:
Wat een mind game is die evolutietheorie toch. Citaat:
|
|
|
|
|
#3440 |
|
Banneling
|
Damn, Klein licht is me voor.
Voor de volledigheid : Archeopteryx, fossiel van een transitionele soort, origineel te bezichtigen in Humboldt University, Berlijn. ![]() |
|
|
|