![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Net zoals de hervorming van de Senaat niets anders inhoud dan de democratische keuze uitschakelen, gebeurt dit nu ook op provinciaal niveau. Het is de weg naar het einde van een democratisch kiesstelsel. Het ligt mijlenver van hun belofte, we schaffen alle nutteloze instellingen af, waaronder de Senaat en de provincies. Als Poetin een kandidaat naar voor schuift is het communistisch crapuul, als Bart het doet is hij een genie. Maar ja dat genie was ook voor de afschaffing van de Senaat, maar ging er wel direct in zetelen en stemt dan mee voor enkel gecoöpteerde bezetters van de postjes in die "hervormde" Senaat. Na Steve Stunt hebben we nu zijn broer Bart Stunt. Alles beloven wat zijn fans graag horen en het tegenovergestelde doen. Binnenkort hebben we een niet verkozen commissie als regering Och, vergeten, die hebben we al, Europa, waar hij zo een groot voorstander van is. De niet verkozen club, die nog een niet verkozen orgaan, de OESO laat zeggen, dat de minimumlonen en uitkeringen te hoog zijn in België. Arm Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat N-VA doet is de volledige uitholling van het ONdemocratisch bestel.
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We gaan ons eens dringend moeten beraden, en eens gaan kijken hoe ze het flikken in jouw voorbeeldlanden, zoals daar zijn: Cuba, Noord-Korea ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
|
![]() Citaat:
Eerst kijken hoe WO III eindigt. Ben nieuwsgierig of de religieuze kapitalisten of de westerse kapitalisten winnen. Je kent dat, 2 honden vechten om een been en de communisten lopen er mee heen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
|
![]() Citaat:
En voor de rest : ![]()
![]() |
![]() |
#166 | |
|
![]() Citaat:
Bart is historicus, hij weet alles van het paard van Troje. Verziek de boel van binnenuit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Europees Commissaris
|
![]() nationalistische partijen zijn de schoolvoorbeelden van strak centraal en autoritiair geleidde partijen, die geen dissidentie in eigen rangen dulden.
Hoe naif, sectarisch, dom, zelotisch, of om het even welke andere aanduiding die op hersenloos volgen van de centrale communicatie wijzen, kan je zijn, om te geloven dat dergelijke partijen iemand zouden benoemen die ze niet onder "controle" hebben. onafhankelijkheid is in deze slechts een marketingstunt, die blijkbaar aanslaat tot een bepaald niveau van intelligentie. Laatst gewijzigd door spherelike : 18 januari 2013 om 08:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Da kunde gaa ni begraape.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bewijs eerst zelf eens dat hij onafhankelijk is, dat was de start van de discussie. verder dan het feit dat hij geen partijkaart heeft (zoals het overgrote gedeelte van de vlamingen) zijn jullie nog niet geraakt. Als tegenargument: hoeveel worden er pas lid van een partij als een job, een plaats op de lijst, een benoeming,... denken te bekomen. Hier zal men hem dus vragen om dat niet te doen, zodat de stunt aanslaat bij dommekloten. Ik ken die man niet, dus ik beweer ook niets over zijn persoonlijke capaciteiten, ge moet me geen woorden in de mond leggen. Ik erger en amuseer me tegelijkertijd over het zelotisme van sommigen hier die elk zelfstandig denken verloren zijn. Stel dat de man echt onafhankelijk zou zijn, bekwaam en gedreven, en dus zijn ambt zou uitbouwen, tot tevredenheid van iedereen, waardoor oost-vlaanderen een voorbeeld zou worden van goed provinciaal bestuur. Echt een argument om het niveua te laten voortbestaan. Denk jij nu echt dat streng centraal geleide partij dat risico neemt? Neen, deze man is een partijpion, die dit zeker niet MAG doen, en die tijdelijk de job mag doen tegen riante vergoeding, en zich zeker niet mag verzetten tegen de afbouw van de provincies. Vandaar dat ze ook geen politiek zwaargewicht nemen, die dan als ze ooit zouden slagen in het afschaffen van provincies, gedegradeerd en gebroodroofd zou worden. Om dan nog te zwijgen aan het gebrek aan degelijk politiek personeel bij nv-a met het oog op 2014. Zie de realiteit onder ogen ipv klakkeloos de partijstrategen na te praten. Niemand die nog twee zelfstandig denkende hersencellen over heeft kan het met alle standpunten van een bepaalde partij eens zijn. Gezien het gedrag van sommigen hier moet het slecht gesteld zijn met de vlaamse intelligentie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een gouverneur is niet meer dan een lintjesknipper. Een clown die volgens zijn partij een mooi, levenslang postje heeft verdiend. Het zou het uithangbord van een provincie moeten zijn maar als ik de huidige gouverneur van mijn provincie bekijk dan schaam ik mij om van de vorige nog maar te zwijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Europees Commissaris
|
![]() uhu, mee eens. Ik zie er alleen niks verkeerds in, heb zelfs steunkaarten gekocht. Als er tribuneplaatsen zouden zijn, dan kocht ik die ook.
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 18 januari 2013 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Europees Commissaris
|
![]() In de strateeg eigelijk. Ik heb de indruk dat ik een groot stuk van de strategie nog niet ken.
![]() |
#176 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
- N-VA partijkaart - donaties aan N-VA - bezoek van N-VA partijcongressen - op een lijst gestaan hebben voor N-VA - publieke uitspraken waarin hij onomwonden N-VA vermeldt Totdat u bewijs heeft, kan u hem niet als partijdig brandmerken, zeker niet wanneer N-VA bewust voor een onafhankelijke gaat.... dat is de hele clue. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel, want hij is geen lid van die partij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Had siegfried bracke één van deze dingen al gedaan voor er bekend werd dat hij overstapte naar de nva. Indien ja (met bewijs) en niet beroepshalve als journalist zal il mijn ongelijk in deze toegeven Voor deze man nu zeggen dat hij geen lid hoeft te worden, en zo doen alsof hij "onafhankelijk" is lijkt mij iets te doorzichtig om geloofwaardig te zijn. Laatst gewijzigd door spherelike : 18 januari 2013 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk jij dat het om iemand gaat die jij een 'Belgicist' zou noemen ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |