Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 januari 2013, 12:37   #5181
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OilOnFire Bekijk bericht
Laat ons er aub vanuit gaan, dat deze die hier een meningstrekking verdedigen, ten minste: voldoende weet hebben van de menselijk natuur, algemeen en; de meest gekende afwijkingen ervan.
Eveneens, dat deze laatst genoemden nog steeds 'normaal' seksueel bedrijvig zijn of zulke cyclus achter de rug hebben. (hetgeen mijn geval is (In't geval dat een onder jullie de vraag zou stellen!))

Idem dan de vorige parag. -
Het tegenovergestelde zou verwonderlijk zijn alhoewel, het bij Lesbische/Pedo vrouwen wel kan en zal zijn.

Twee (2) boezemvrienden: welke voor een boel redenen (administratieve, erfenissen en andere) er hun voordeel in zien kunnen het (van of niet van de pot gerukt) .
Het is in elk geval nogmaals de deur wagenwijd openzetten voor nog meer bv.: Fiscale engineering o.a. en toestanden die vrij vlug oncontroleerbaar kunnen worden.

I'm afraid, dat uw vrees ongegrond is hetgeen mij niet belet U voor uw medeleven te danken, maar: het 'kaat koet'. Na 45 jaar huwelijk en een goed gevuld (seksueel) leven.
Normale levensloop, dat ik graag aan iedereen toewens! Mijn oprechte medeleven aan deze, die ongelukkige afwijkingen vertonen!

U zegt daar zowat: In onze jong tijd, waren vooral de 'Jongens' doctoor en de Meisjes de 'Patiente', deze leden onveranderlijk aan de zelfde aandoening? Met Internet, zijn het niet steeds dezelfde en (Waouw) welke 'meisjes'.De 'werktuigen' die gebruikt worden (om ze te genezen) zijn ook iets verschillend. (Mama, wat is dat ding daar onder dat Paard?. . .)

Astrid: U bent terug eens bezig Uzelf belachelijk aan 't schrijven. -Hetgeen niet belet dat ik geen begrip zou kunnen opbrengen, voor uw persoonlijke situatie maar, U zou best begrijpen dat: in onze Wereld het wenselijk zou zijn, dat de 'enkeling': een stap opzij zou zetten voor de welvaart van de hele groep!

Graag! en ik volhardt. Sinds wanneer bent U blind geworden ?

Waar haalt U dit allemaal, meiske: ik beklaag U terecht!

Deze die met de beste bedoelingen, hun uiterste best hebben gedaan om onze samenleving alsook de nieuwe multiculturele (). . ., hebben willen promoten en verbeteren, hebben, in het aanschijn van het hedendaagse, gefaald.

De omzeggens onherstelbare schade: welke werd aangericht, zal wel een verantwoording en uitweg moeten vinden maar het zal wel veel tijd vergen.

Sommigen die hieraan hebben meegewerkt, soms uit louter personele egoïstische en egocentrische opvattingen/overwegingen ook: drang, wegens wellicht; TE strikt persoonlijke emotionele inmenging.

: FALING! Alice FALING! over de ganse lijn en alle thema welke U hier dag na dag met klauw en tand aan het modereren en verdedigen zijt! . . . zullen // Veel succes toegewenst!

Ik begrijp best dat gegadigden, eerste graad: Holebi's dus, zich zeer vinnig opstellen, ter verdediging van hun zaak, idem voor ouders wiens kinderen onvoldoend door 'Dame Natuur' werden bevoorrecht.
"Ongelukkige afwijking" en onvoldoende bevoorrecht door moeder natuur"??
Heeft u het dan in uw nogal warrig betoog over mensen met een andere seksuele geaardheid?
Faling? Bent u failliet of zo? Of bedoeld u daar de samenleving mee?
Dus wie homoseksuele kinderen heeft, reageert enkel vanuit emotie en kan niet meer helder nadenken?
Kunt u uw standpunten nog eens samenvatten in heldere en vooral begrijpbare argumenten?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2013, 12:42   #5182
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tja, in 'België' en bij 'Obama' o.a - o.m.: mag U met uw 'knikker' elke soortgelijke 'put' verkennen en bewerken, maaaar!: De 'Hetero' gemeenschap, zal sowieso jullie onnatuurlijke successen aanzien als: een onstuitbare toename van jullie gebrekkigheid.

Dit ook, is een onderdeel van de ondergang van het Mensdom (naar het basismodel van de Schepper)

Knikkeraars!, knikker er NU maar lustig op los, want: Niets is eeuwig, niets is onbeperkt;?

''Persoonlijk denk ik dat onze samenleving alsmaar beter wordt.'' = Daydream's ?
Knikkeren??Putten bewerken??Ondergang van het mensdom??Ik ga er maar even vanuit dat u niet aan de drugs zit, maar uw mening gewoon van homohaat getuigt, u weet toch dat vooral mannen met latente homogevoelens zich zo neerbuigend uitlaten over homo's? Ik weet niet of dit bij u zo is, maar wanneer je in je mening blijk geeft van zoveel afkeer, moet u zich toch eens afvragen waar u nu bang voor bent.
Oud 27 januari 2013, 12:59   #5183
JimmyB
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Tja, in 'België' en bij 'Obama' o.a - o.m.: mag U met uw 'knikker' elke soortgelijke 'put' verkennen en bewerken, maaaar!: De 'Hetero' gemeenschap, zal sowieso jullie onnatuurlijke successen aanzien als: een onstuitbare toename van jullie gebrekkigheid.

Dit ook, is een onderdeel van de ondergang van het Mensdom (naar het basismodel van de Schepper)

Knikkeraars!, knikker er NU maar lustig op los, want: Niets is eeuwig, niets is onbeperkt;?

''Persoonlijk denk ik dat onze samenleving alsmaar beter wordt.'' = Daydream's ?
Soms komt men toch grappige mensen tegen op het forum. U bent degene die tot nu toe de vuilste praat is komen verkopen en dan probeert u moraliserend uit de hoek te komen.

Maar zoals andere confessionele forummers hebt u er duidelijk geen behoefte aan om op vragen te antwoorden en een ernstig debat aan te gaan.

In mijn beeld van een ideale samenleving zitten geen individuen zoals u.
JimmyB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2013, 13:02   #5184
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Knikkeren??Putten bewerken??Ondergang van het mensdom??Ik ga er maar even vanuit dat u niet aan de drugs zit, maar uw mening gewoon van homohaat getuigt, u weet toch dat vooral mannen met latente homogevoelens zich zo neerbuigend uitlaten over homo's? Ik weet niet of dit bij u zo is, maar wanneer je in je mening blijk geeft van zoveel afkeer, moet u zich toch eens afvragen waar u nu bang voor bent.
Closet gay
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2013, 13:31   #5185
Graham C.
Provinciaal Statenlid

Graham C.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB Bekijk bericht
Soms komt men toch grappige mensen tegen op het forum. U bent degene die tot nu toe de vuilste praat is komen verkopen en dan probeert u moraliserend uit de hoek te komen.

Maar zoals andere confessionele forummers hebt u er duidelijk geen behoefte aan om op vragen te antwoorden en een ernstig debat aan te gaan.

In mijn beeld van een ideale samenleving zitten geen individuen zoals u.
Graham C. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2013, 13:52   #5186
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Closet gay
Tja...
Oud 27 januari 2013, 20:30   #5187
eno2
Banneling

Standaard

400000 op straat voor homohuwelijk
Citaat:
Libération:
La manifestation des partisans du mariage et de l'adoption pour tous a réuni entre 125000 personnes (selon la police) et 400000 personnes (selon les organisateurs).
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2013, 21:34   #5188
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2013, 21:40   #5189
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Op 12 en 14 januari kwamen zo'n 350.000 mensen op straat om te protesteren tegen het homohuwelijk. Tot de betoging was toen opgeroepen door de rechtse oppositiepartijen en door religieuze groeperingen. Volgens de politie zijn vandaag zo'n 125.000 mensen op straat gekomen.

Bron: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...n_homohuwelijk

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2013, 21:58   #5190
Another Jack
Banneling

Standaard

Belangrijker en relevanter is de majorité in de Assemblée.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2013, 23:02   #5191
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=511
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2013, 23:06   #5192
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dacht u nu echt dat binnen een pedagogische opleiding" mannen komen van mars en vrouwen van venus" als referentie gebruikt werd? En is dat boek" allerlei publicaties"??
Dat u dit soort pulp leest, en dat als referentie opgeeft, zegt genoeg over uw kennis.
Paulus gaf het eerder al aan: ogenschijnlijk staat u alleen in uw bijzonder negatief oordeel over het boek.

Indien er iets grondig fout is met die publicatie, zal dit ongetwijfeld wel ooit en ergens ter sprake zijn gekomen.

Of beschikt u over referenties waar Paulus geen toegang toe heeft? Deel ons gerust in uw "wijsheid". Nu komt uw stelling immers heel ongeloofwaardig over.
Oud 27 januari 2013, 23:08   #5193
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Die mensen voor moeten eigenlijk helemaal niet op straat komen, want het wetsontwerp wordt toch goedgekeurd.

opmerkelijk is wel dat zoveel volk zich zowel voor als tegen mobiliseert.

Bij de (luie?) Belgen zou een dergelijke massale reactie ondenkbaar zijn.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2013, 23:13   #5194
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bij de (luie?) Belgen zou een dergelijke massale reactie ondenkbaar zijn.
Inderdaad, er is een heel duidelijk verschil met onze buurlanden, waar je vaststelt dat burgers wel een politieke betrokkenheid tonen. Bij ons heerst er grote onverschilligheid.
Oud 28 januari 2013, 01:36   #5195
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die mensen voor moeten eigenlijk helemaal niet op straat komen, want het wetsontwerp wordt toch goedgekeurd.

opmerkelijk is wel dat zoveel volk zich zowel voor als tegen mobiliseert.
Of het zomaar wordt goedgekeurd, zal af te wachten zijn. Ondertussen zijn er nog een paar mogelijkheden. O.a. de wettelijk vastgelegde onderzoeksprocedure als een petitie minimum een half miljoen handtekeningen draagt.
Oud 28 januari 2013, 16:13   #5196
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Paulus gaf het eerder al aan: ogenschijnlijk staat u alleen in uw bijzonder negatief oordeel over het boek.

Indien er iets grondig fout is met die publicatie, zal dit ongetwijfeld wel ooit en ergens ter sprake zijn gekomen.

Of beschikt u over referenties waar Paulus geen toegang toe heeft? Deel ons gerust in uw "wijsheid". Nu komt uw stelling immers heel ongeloofwaardig over.
Of ik daar alleen in sta kunt u niet uitmaken, mogelijk hebben anderen evenmin de neiging om dat soort pulp als " wetenschappelijk" te beschouwen.
Mijn stelling komt echt niet ongeloofwaardig over, wanneer mijn smaak van " literatuur" niet overeenkomt met die van u.
Maar vat gerust samen, in welke zin vond u dat boek zo waardevol dat u daarin een bewijs vind voor " mannelijke" en "vrouwelijke " psychologie wat dan zou ontkrachten, dat binnen psychologie niet daarover wordt gesproken, maar wel over eigenschappen die binnen tijd en cultuur aan mannen of vrouwen worden toegeschreven?
Ga gerust uw gang om basis van uw boek die algemeen aanvaarde stelling van eigenschappen te ontkrachten.
Oud 28 januari 2013, 16:45   #5197
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Of ik daar alleen in sta kunt u niet uitmaken, mogelijk hebben anderen evenmin de neiging om dat soort pulp als " wetenschappelijk" te beschouwen.
Mijn stelling komt echt niet ongeloofwaardig over, wanneer mijn smaak van " literatuur" niet overeenkomt met die van u.
Maar vat gerust samen, in welke zin vond u dat boek zo waardevol dat u daarin een bewijs vind voor " mannelijke" en "vrouwelijke " psychologie wat dan zou ontkrachten, dat binnen psychologie niet daarover wordt gesproken, maar wel over eigenschappen die binnen tijd en cultuur aan mannen of vrouwen worden toegeschreven?
Ga gerust uw gang om basis van uw boek die algemeen aanvaarde stelling van eigenschappen te ontkrachten.
Allee alice,...

Als ik nieuwe schoenen nodig heb, dan ga ik naar de schoenwinkel, daar zoek ik mijn maat en van de schoenen die ze hebben in mijn maat, kies ik wat mij de beste lijken.

Als mijn vrouw niewe schoenen nodig heeft, dan bezoekt ze verschillende schoenwinkels, op zoek naar wat zij het mooiste vindt, beginnend met de kleur, vervolgens modelleke, om dat uiteindelijk na te vragen of ze dat ook in haar maat hebben.

Het klinkt een beetje komisch weet ik wel, maar ik weet ook dat dit niet alleen bij mij zo is. Als ik daarover praat met vrienden is dat daar juist hetzelfde. En zo kan ik natuurlijk tal van voorbeelden geven.

En dat is gewoon -laat ons eerlijk zijn- omdat vrouwen anders zijn dan mannen. Zo simpel is dat.

Paulus.
Oud 28 januari 2013, 17:03   #5198
JBM
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Allee alice,...

Als ik nieuwe schoenen nodig heb, dan ga ik naar de schoenwinkel, daar zoek ik mijn maat en van de schoenen die ze hebben in mijn maat, kies ik wat mij de beste lijken.

Als mijn vrouw niewe schoenen nodig heeft, dan bezoekt ze verschillende schoenwinkels, op zoek naar wat zij het mooiste vindt, beginnend met de kleur, vervolgens modelleke, om dat uiteindelijk na te vragen of ze dat ook in haar maat hebben.

Het klinkt een beetje komisch weet ik wel, maar ik weet ook dat dit niet alleen bij mij zo is. Als ik daarover praat met vrienden is dat daar juist hetzelfde. En zo kan ik natuurlijk tal van voorbeelden geven.
Niet iedere man is zo weinig mode bewust als uzelf hoor! En dat heeft niets met homofilie te maken.
JBM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2013, 17:09   #5199
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JBM Bekijk bericht
Niet iedere man is zo weinig mode bewust als uzelf hoor! En dat heeft niets met homofilie te maken.
Lap, nu ben ik ook al niet meer modebewust,....

Argumentele waarde in deze discussie?

Nul!

Paulus.
Oud 28 januari 2013, 17:14   #5200
Graham C.
Provinciaal Statenlid

Graham C.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Lap, nu ben ik ook al niet meer modebewust,....

Argumentele waarde in deze discussie?

Nul!

Paulus.
En wat heeft het weetje dat jij de eerste de beste schoenwinkel binnenstapt, om daar het eerste het beste paar instappers te kopen, zonder enige gevoel voor stijl of smaak, voor 'argumentele' (sic) waarde? Betekent dat volgens jou dat alle mannen zonder stijl en zonder smaak maar mèt lelijke schoenen door het leven stappen?
Graham C. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be