![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft u het dan in uw nogal warrig betoog over mensen met een andere seksuele geaardheid? Faling? Bent u failliet of zo? Of bedoeld u daar de samenleving mee? Dus wie homoseksuele kinderen heeft, reageert enkel vanuit emotie en kan niet meer helder nadenken? Kunt u uw standpunten nog eens samenvatten in heldere en vooral begrijpbare argumenten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5183 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar zoals andere confessionele forummers hebt u er duidelijk geen behoefte aan om op vragen te antwoorden en een ernstig debat aan te gaan. In mijn beeld van een ideale samenleving zitten geen individuen zoals u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5184 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5185 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5187 | |
Banneling
|
![]() 400000 op straat voor homohuwelijk
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5188 |
Minister-President
|
![]()
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#5189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op 12 en 14 januari kwamen zo'n 350.000 mensen op straat om te protesteren tegen het homohuwelijk. Tot de betoging was toen opgeroepen door de rechtse oppositiepartijen en door religieuze groeperingen. Volgens de politie zijn vandaag zo'n 125.000 mensen op straat gekomen.
Bron: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...n_homohuwelijk Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5190 |
Banneling
|
![]() Belangrijker en relevanter is de majorité in de Assemblée.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien er iets grondig fout is met die publicatie, zal dit ongetwijfeld wel ooit en ergens ter sprake zijn gekomen. Of beschikt u over referenties waar Paulus geen toegang toe heeft? Deel ons gerust in uw "wijsheid". Nu komt uw stelling immers heel ongeloofwaardig over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
opmerkelijk is wel dat zoveel volk zich zowel voor als tegen mobiliseert. Bij de (luie?) Belgen zou een dergelijke massale reactie ondenkbaar zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of het zomaar wordt goedgekeurd, zal af te wachten zijn. Ondertussen zijn er nog een paar mogelijkheden. O.a. de wettelijk vastgelegde onderzoeksprocedure als een petitie minimum een half miljoen handtekeningen draagt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn stelling komt echt niet ongeloofwaardig over, wanneer mijn smaak van " literatuur" niet overeenkomt met die van u. Maar vat gerust samen, in welke zin vond u dat boek zo waardevol dat u daarin een bewijs vind voor " mannelijke" en "vrouwelijke " psychologie wat dan zou ontkrachten, dat binnen psychologie niet daarover wordt gesproken, maar wel over eigenschappen die binnen tijd en cultuur aan mannen of vrouwen worden toegeschreven? Ga gerust uw gang om basis van uw boek die algemeen aanvaarde stelling van eigenschappen te ontkrachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik nieuwe schoenen nodig heb, dan ga ik naar de schoenwinkel, daar zoek ik mijn maat en van de schoenen die ze hebben in mijn maat, kies ik wat mij de beste lijken. Als mijn vrouw niewe schoenen nodig heeft, dan bezoekt ze verschillende schoenwinkels, op zoek naar wat zij het mooiste vindt, beginnend met de kleur, vervolgens modelleke, om dat uiteindelijk na te vragen of ze dat ook in haar maat hebben. Het klinkt een beetje komisch weet ik wel, maar ik weet ook dat dit niet alleen bij mij zo is. Als ik daarover praat met vrienden is dat daar juist hetzelfde. En zo kan ik natuurlijk tal van voorbeelden geven. En dat is gewoon -laat ons eerlijk zijn- omdat vrouwen anders zijn dan mannen. Zo simpel is dat. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5198 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5200 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En wat heeft het weetje dat jij de eerste de beste schoenwinkel binnenstapt, om daar het eerste het beste paar instappers te kopen, zonder enige gevoel voor stijl of smaak, voor 'argumentele' (sic) waarde? Betekent dat volgens jou dat alle mannen zonder stijl en zonder smaak maar mèt lelijke schoenen door het leven stappen?
|
![]() |
![]() |