![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5541 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ER is wel een consensus Het wilt niet zeggen omdat er een paar weirdo's die consensus niet zouden bijtreden dat er geen zou zijn. Weirdo's vindt ge overal wel... en als die weirdo's dan nog een uitgesproken eigen agenda hebben dan weet ge het wel Citaat:
Op dat gegeven na dat Jan al een zeer groot gezin heeft zou ik als zetelend toch ook wel de nodige bedenkingen hebben als dat uit de screening zou komen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5542 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan gaan we weer met de nauwelijks verholen stelling dat homoseksualiteit superieur is, waardoor ook de relationele aspecten uitstijgen boven de rest. Over ieder gebrek aan rationaliteit gesproken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5543 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5544 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het gaat over het hier en nu. En gelukkig zijn ondertussen een deel van de mensen tegenwoordig in staat een ander zijn geluk te gunnen. Bij katholieken lijkt dat nog een probleem te zijn. Laatst gewijzigd door JBM : 5 februari 2013 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5545 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast blijft de afstamming gebaseerd op tweeledigheid, ook wanneer er door de omstandigheden een partner wegvalt. Een kind in een eenoudergezin houdt niet in dat het kind in zijn identificatie niet meer zal refereren naar de vader. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5546 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prietpraat. "... geluk gunnen..." Burgerlijk huwelijk gaat niet over "geluk gunnen". Naar de voorstanders van het homo"huwelijk" zelf beweren, is het burgerlijk huwelijk een contract.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5547 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5548 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5549 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O jawel, ik gaf al eerder de verwijzing naar studies met conclusies die van elkaar afwijken. Niet van "zelfverklaarde deskundigen" trouwens. Wel van Amerikaanse universiteiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5550 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5551 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een louter ideologische keuze dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5552 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pardon?
Als een bruine beer net zo goed ijsbeertjes kan zogen als een ijsbeer bruine beertjes,.... ...ben ik dan een idealist als ik omwille van de natuurlijke gegevendheid de ijsbeerjongen bij de ijsbeer laat een de bruine beerjongen bij de bruine beer? Ik dacht van niet. Mij lijkt dat gewoon een kwestie van gezond verstand. Maar als u het persé anders wil om te bewijzen dat het ook anders kan terwijl deskundigen het niet eens zijn of dat wel het beste is wat we kunnen doen voor de jongen,.... Wie is er hier dan de blinde idealist? Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5553 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5554 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5555 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik kan het weten want ik ben een rationeel mens en ik zou het zeker aanvaard hebben. Ik beweer trouwens ook niet dat er een consensus bestaat onder de deskundigen maar ik beweer dat dit argument niet terzake doet. Wat ik wel beweer is dat zelfs Paulus bevestigd heeft dat een homokoppel wel degelijk een kind op een pedagogisch verantwoorde manier kan opvoeden. Verder heeft Paulus gesteld dat men bij adoptie naar een geschikt gezin zoekt voor het kind en daarbij parameters hanteert zoals bvb de huidige grootte van het gezin. Meer heb ik niet nodig als vertrekpositie om mijn punt te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5556 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5557 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5558 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je twee vliegtuigen hebt. Eén is veilig, en over de ander is dicussie onder deskundigen. Welk vliegtuig ga je nemen? Doet dat niet ter zake volgens jou? Citaat:
Het gaat er om wat het best mogelijke is dat we een ouderloos kind kunnen geven. En daar is discussie over. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5559 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5560 |