Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 februari 2013, 12:56   #341
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OilOnFire Bekijk bericht
Met sommigen hier, heeft men zo de indruk dat: als het thema NIET in hun hooggeleerde Universitaire en vooral VEROUDERDE boeken, van een ganse reeks Intelligent klinkende namen uit de Oudheid, is het gewoon niet relevant om zulke zaken te bespreken.!!

Anders uitgedrukt: zolang onze Hooggeleerden niet zullen zijn 'klaar zijn gekomen' (In de figuurlijke vorm ervan), zullen er nog heel wat onnodige bevuilende 'Miseriefabriekjes' aangemaakt worden en de controle van de demografie zal steeds een steriele controle blijven.

En terwijl wij onze verouderde boekjes uitpluizen en onze oververbruikende consumenten produceren, gaat onze Wereld geregeld achteruit.

De 'Homo's' onterecht toelaten kinderen te adopteren opent de 'Pandoradoos'.

Al was het maar dat het een nieuwe markt gaat creëren, een nieuwe vraag naar nog meer 'Baby's' die sowieso niet welkom zijn omdat hun overlevingskansen niet voldoend bevredigend zijn!
Ik denk soms dat men Unief moet doen om hun eigen afwijkingen te normaliseren .

Studie heeft helemaal niet gemeen met educatie .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2013, 13:09   #342
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Het antwoord daarop is nee. Omdat die fase gaat over de leeftijd van 3 tot 6 jaar, ook kleine homootjes willen dan nog trouwen met mamma, omdat zij nog geen besef hebben van hun eigen seksuele geaardheid, dat begint pas bij de pubertijd. Die fasen gaan over de seksuele ontwikkeling, bewustzijn over eigen geaardheid is er niet op de leeftijd tussen 3 tot 6 jaar.
Kleine homootjes ????? Heel intelegente praat hoor .

Ik denk dat U als vrouw beter uwe mond zoud houden over homofilie wan ge weet er geen fluit van .

Een grote persentage van kinderen / pubers tussen 12 en 16 jaar zijn gecomfronteerd geweest met sexspeletjes / experimenten om zichzef en het sexuele te ontdekken . en dat gaatof start van een vriendje , oudere broer of kozijn die je aanzet tot die eerste ontdekkening .

En als je dat ervaren hebt , dan ga je kiezen .

En daar ligt de keuze , die eerste belevenis kan dan wel de laatste zijn of er komen er nog een paar en dan is je keuze moment , je verlegt de eerste vb masturbatie ervaring naar meer hongerige perversiteit of je hebt er meer dan genoeg van en doet nog een paar jaar verder in je eentje om je nieuwsgierigheid dan naar meisjes te laten gaan .

JA , Het is een pure keuze en niet van je geboorte of van je 5 of 6 jaar .

Ik denk dat U als vrouw gewoon niet weet hoe het is als je 13 of 14 bent er zit een 6 jaar oudere klootzak in je broek te tasten
Oud 11 februari 2013, 13:25   #343
Klarekijk
Banneling

Standaard

Men spreekt vaak over discriminatie van homo's .

ik denk dat men dat niet discriminatie mag noemen .

Het niet aanvaarden als normaal is iets helemaal anders dan discriminatie .

Ik Heb geen enkel probleem met een homo als mens.

Maar ik heb er de pest aan dat hij zich niet meer gedraagt als een man met educatie en zijn sexuele voorkeur als prioritair en superieur wil gaan promoten aan onze kinderen .

Leg aan een kind eens uit dat een homo beter zou zijn , dan de man , zijn papa die hem verwekt heeft met zijn moeder .

Dat kinderen dat in verwarring brengt , ga je dat ook ontkennen . en dat dit gedrag persé promoten als het betere werk , de nieuwsgierigheid naar perversiteit aanwakkerd , ga je dat ook ontkennen ?

Homosexualiteit is een keuze en een verslaving , erger dan een andere.

Ik heb zelf een relatie gehad met een vrouw , 3 jaar lang hebben we zonder één dag te schrikken 3 maal per dag sex gehad . toen het uit was , was dat voor mij bijzonder moeilijk om dat ritme terug te schroeven , het was weldegelijk door dat ik meegezogen werd in haar honger , voor mij een echte sexverslaving geworden .

Ik weet dat er hier nu een hele boel goedkope zever gaat op volgen .

Zijnde dat echte mannen niet beter zouden wensen , wel ik kan U zeggen dat het heel zwaar heft gewogen .

Homosexualiteit is anders niets dan het verleggen van grenzen en niet meer weten waar het humaan beter is er mee te stoppen .
Oud 11 februari 2013, 13:42   #344
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Homoseksualiteit is wel degelijke een keuze.Dat klopt .

sommige ziekten zijn ook een keuze , als je risico loopt bij bepaalde sexuele gedragingen , dan heb je er ook voor gekozen .

Als je met dit weer met je gat gaat bloot lopen , moet je niet versteld staan dat je er een kou op vat .
Keuze?

Vandaag in de krant.

Citaat:

Natuurdocumentaires verzwijgen homosexualiteit.

"Natuurdocumentaires zijn bedrog", zeggen Britse wetenschappers. "Zij verzwijgen de homosexualiteit bij dieren. Door elke homosexueel gedrag in de natuur te ontkennen, krijgt de mens een verkeerd beeld van hoe dieren écht zijn."

Bioloog, Dirk Draulans:
"Waar mensen moeilijk over doen, is vaak heel courant in de dierenwereld."

(enz)
Homosexualiteit lijkt dus heel 'natuurlijk' te zijn in de dierenwereld. En dus, mij goed, indien men beweert dat homosexualiteit een keuze is dan moet men consequent zijn en stellen dat heterosexualiteit ook een keuze is.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2013, 13:42   #345
JBM
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Heel intelegente praat hoor .
Oh, the irony
JBM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2013, 13:47   #346
JBM
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Maar ik heb er de pest aan dat hij zich niet meer gedraagt als een man met educatie en zijn sexuele voorkeur als prioritair en superieur wil gaan promoten aan onze kinderen.
Wat een ontiegelijke onzin is dit nu weer. Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat homo's hun seksuele voorkeur als prioritair en superieur beschouwen? Zoiets zuig je toch gewoon ter plekke uit je duim man. Wat een verrekt achterlijke opmerking.

Laatst gewijzigd door JBM : 11 februari 2013 om 13:47.
JBM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2013, 14:14   #347
abramis brama
Parlementslid

abramis brama's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Keuze?

Vandaag in de krant.

Homosexualiteit lijkt dus heel 'natuurlijk' te zijn in de dierenwereld. En dus, mij goed, indien men beweert dat homosexualiteit een keuze is dan moet men consequent zijn en stellen dat heterosexualiteit ook een keuze is.
Het zou fijn zijn mocht je in het vervolg weergeven wat er wél staat, en niet wat je zou willen dat er staat :

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Krant
Opmerkelijke uitspraak van bioloog Dirk Draulans, vanochtend bij Jan Hautekiet op Radio 1. Draulans mocht er zijn zegje doen over homoseksualiteit in het dierenrijk, naar aanleiding van academische kritiek op documentairemaker Richard Attenborough die homoseksualiteit bij dieren opzettelijk zou verzwijgen.

Draulans relativeerde het voorkomen van homoseksualiteit bij dieren. Het zou bij primaten gebeuren, maar homoseks zou er toch voornamelijk op gericht zijn spanningen weg te werken. Daarnaast, stipte Draulans aan, komt het toch vooral voor bij ontstentenis van een partner van het andere geslacht, "zoals bij de mens ook gebeurt in gevangenissen en internaten".

Draulans kaderde de kritiek op Attenborough en schakelde terug naar homoseksualiteit onder mensen. "Het zou goed zijn voor de homoseksuele gedachte als Elio Di Rupo zich eens zou laten zien met één van zijn partners", merkte hij op. Waarmee hij suggereert te weten dat de premier meer dan één partner heeft.
En da's exact wat hier al eerder te lezen stond : homsexualiteit in de dierenwereld is - geestesgestoordheid niet meegerekend - steevast te herleiden tot
- ofwel : frustratiegedrag, doorgaans bij gebrek aan een échte sexpartner
- ofwel : verontreiniging van het leefmilieu, doorgaans met analogen van vrouwelijke hormonen (Vb : PET-residuen, oestrogeenanalogen in rioolwater, etc...)

Wat jij daar van maakt :
Citaat:
Homosexualiteit lijkt dus heel 'natuurlijk' te zijn in de dierenwereld.
is wel een heel vrije interpretatie van de werkelijkheid...
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".

Laatst gewijzigd door abramis brama : 11 februari 2013 om 14:16.
abramis brama is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2013, 14:59   #348
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik denk dat U als vrouw beter uwe mond zoud houden over homofilie wan ge weet er geen fluit van .

Een grote persentage van kinderen / pubers tussen 12 en 16 jaar zijn gecomfronteerd geweest met sexspeletjes / experimenten om zichzef en het sexuele te ontdekken . en dat gaatof start van een vriendje , oudere broer of kozijn die je aanzet tot die eerste ontdekkening .

En daar ligt de keuze , die eerste belevenis kan dan wel de laatste zijn of er komen er nog een paar en dan is je keuze moment , je verlegt de eerste vb masturbatie ervaring naar meer hongerige perversiteit of je hebt er meer dan genoeg van en doet nog een paar jaar verder in je eentje om je nieuwsgierigheid dan naar meisjes te laten gaan .

Ik denk dat U als vrouw gewoon niet weet hoe het is als je 13 of 14 bent er zit een 6 jaar oudere klootzak in je broek te tasten
Amai, zelden zulke onbeschofte, boertige en discriminerende reactie gelezen. Zou niet graag in de schoenen van jouw internet-bruidje staan. Arme vrouw.
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2013, 15:05   #349
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

En hopla, weer zo'n "vrouwvriendelijke" opmerking...Zou jij niet beter op een mannenforum jouw nonsens-theorietjes gaan verkondigen, Klarekijk?
Oud 11 februari 2013, 15:10   #350
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Maar ik heb er de pest aan dat hij zich niet meer gedraagt als een man met educatie en zijn sexuele voorkeur als prioritair en superieur wil gaan promoten aan onze kinderen .

Leg aan een kind eens uit dat een homo beter zou zijn , dan de man , zijn papa die hem verwekt heeft met zijn moeder .

Dat kinderen dat in verwarring brengt , ga je dat ook ontkennen . en dat dit gedrag persé promoten als het betere werk , de nieuwsgierigheid naar perversiteit aanwakkerd , ga je dat ook ontkennen ?

Ik heb zelf een relatie gehad met een vrouw , 3 jaar lang hebben we zonder één dag te schrikken 3 maal per dag sex gehad . toen het uit was , was dat voor mij bijzonder moeilijk om dat ritme terug te schroeven , het was weldegelijk door dat ik meegezogen werd in haar honger , voor mij een echte sexverslaving geworden .

Zijnde dat echte mannen niet beter zouden wensen , wel ik kan U zeggen dat het heel zwaar heft gewogen .

Homosexualiteit is anders niets dan het verleggen van grenzen en niet meer weten waar het humaan beter is er mee te stoppen .
Dwazekijk ware een betere nickname voor u geweest

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2013, 15:27   #351
Graham C.
Provinciaal Statenlid

Graham C.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Kan iemand even vertalen naar begrijpbaar Nederlands?
Miseriefabriekjes, adoptie als doos van Pandora,oververbruikende consumenten, het gergeld achteruit gaan van de wereld, stieriele controle,terwijl iemand verouderde boekjes uitpuist?
Waar heeft diene mens het over en wat bedoeld hij toch in vredesnaam?Kan meestal aan zijn post geen touw vastknopen!
Ik ben er redelijk zeker van dat niemand dat kan, Alice. Ik zou me er niet al te veel zorgen over maken. Vrijheid van meningsuiting betekent dat ook volslagen idiote uitingen vrij mogen geuit worden. Gewoon niet op reageren en even verderscrollen naar de berichten in begrijpbaar Nederlands.
Graham C. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2013, 15:28   #352
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Dwazekijk ware een betere nickname voor u geweest
U neemt mij de woorden uit de mond. Schelden op homo's, vrouwelijke forummers het zwijgen willen opleggen door zeer onbeschofte taal te gebruiken...het zal hem nog zuur opbreken.
Oud 11 februari 2013, 15:30   #353
Graham C.
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
En zolang men homofilen hier promoot als de betere en modernere versie van de mens , zal ik blijven ageren .
Ik heb dat hier nog niemand zien doen. Ook buiten dit forum heb ik nog nooit van iets dergelijks gehoord. Kan je eens een concreet voorbeeld geven van wat je daar nu precies mee bedoelt?
Oud 11 februari 2013, 15:33   #354
Graham C.
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Alleen mannen weten iets van homofilie?

Citaat:
Hoe groot is dat percentage? Wie heeft dat onderzocht? Bestaat daar een wetenschappelijke studie over die we ergens online kunnen raadplegen?

Citaat:
Want meisjes overkomt zoiets niet, bedoel je?
Oud 11 februari 2013, 15:41   #355
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dit vind ik persoonlijk toch de beste

Wat is er hilarischer dan Klarekijk (een man?) die aan zijn zoontje van vijf zit uit te leggen dat die best homo wordt, in tegenstelling tot hijzelf? Omdat dat een superieure sexualiteit is!

"Kijk jongen, en hier steek je hem dan in"

Laten we hopen dat die pee nooit een kind moet opvoeden...
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2013, 15:42   #356
Graham C.
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:

Je vindt homo's alleen aanvaardbaar wanneer ze zich gedragen als mannen zonder educatie? Wat betekent dat juist? Hoe gedraagt men zich als iemand zonder educatie?

Citaat:
Wil iemand dat dan doen? Waaruit blijkt dat?

Citaat:

Homoseksualiteit is volgens jou dus niets anders dan een seksverslaving? Kan je die stelling eens ietwat onderbouwen? Het benieuwt mij volgens welk denkproces je tot die conclusie bent gekomen...
Oud 11 februari 2013, 15:44   #357
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama Bekijk bericht
Het zou fijn zijn mocht je in het vervolg weergeven wat er wél staat, en niet wat je zou willen dat er staat :

En da's exact wat hier al eerder te lezen stond : homsexualiteit in de dierenwereld is - geestesgestoordheid niet meegerekend - steevast te herleiden tot
- ofwel : frustratiegedrag, doorgaans bij gebrek aan een échte sexpartner
- ofwel : verontreiniging van het leefmilieu, doorgaans met analogen van vrouwelijke hormonen (Vb : PET-residuen, oestrogeenanalogen in rioolwater, etc...)

Wat jij daar van maakt :

is wel een heel vrije interpretatie van de werkelijkheid...
Helemaal niet.

De krant die ik las (NB), zegt het volgende:
Homosexualiteit komt bij dieren even veel voor als bij mensen. Zo’n drie �* acht procent valt op hetzelfde geslacht.”

Nergens staat hier dat deze homosexualiteit het gevolg is van gebrek aan andersgeslachtige partner. Hetgeen wellicht ook wel eens zal gebeuren. Net zoals bij de mensen. "Trouwens, net zoals bij de mensen" zo oppert Draulans, "bestaat ook bij de dieren transsexualiteit."

Een overigens terechte opmerking in dit verband en onderzoek is deze van Brit Mills van de universiteit van East Anglia. Hij leidde het onderzoek. Hij neemt bepaalde uitspraken van Attenborough op de korrel in een onderzoek van 1998 over vogels. Hierin zien we hoe een koppel mannelijke strandlopers elkaar omcirkelt, terwijl de ene zijn staart rechtop houdt. Attenborough beschrijft deze vogels als agressief: “wellicht omdat ze allebei strijden voor hetzelfde vrouwtje”. "Terwijl het even plausibel is", zo oppert Mills "dat de ene vogel de andere van hetzelfde geslacht probeert te versieren."

Laatst gewijzigd door system : 11 februari 2013 om 15:53.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2013, 15:49   #358
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Leg eens uit wat "echte" mannen zijn dan? Hebben die iets méér dan "valse" mannen, en zoja wat precies?
Oud 11 februari 2013, 16:36   #359
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

1. ik denk dat er meer vrouwen zijn die in hun jeugd te maken kregen met seksueel overschrijdend gedrag dan mannen, dus weten vrouwen meestal ook hoe dit voelt, maar dit terzijde gelaten.
2. Nee, wanneer je als kind of jongere te maken krijgt met ongewenst seksueel gedrag van iemand van hetzelfde geslacht heeft dit geen enkele invloed op je eigen geaardheid, hoe u aan zo'n misvatting komt kan ik niet uitleggen. Met andere woorden, je wordt door die ervaring geen hetero of homo.
3. De meeste kinderen ontdekken de aantrekkingskracht van jongens of meisjes tussen tien tot twaalf jaar en worden zich er dan van bewust, waar ze op "vallen". Dat heeft niets te maken met de algemene fasen van seksuele ontwikkeling die je meemaakt vanaf je geboorte, wel kan de verstoring daarvan later voor problematische seksuele beleving zorgen, wat los staat van je seksuele geaardheid. Dat onderscheid heeft u duidelijk niet door.
4. Eenmaal dat het duidelijk is waar je op valt gaan kinderen en jongeren op zoek naar ervaring, experimenteren ze,dat is normaal gedrag en heeft niets te maken met misbruik of grensoverschrijdend gedrag wat hoe dan ook negatief is op je ontwikkeling, ongeacht je geaardheid.
Beweren dat je kiest na je ervaringen is regelrechte onzinnige prietpraat die iedere seksuoloog of pedagoog in de lach doet schieten,je seksuele geaardheid is aangeboren, en dat bepaald je keuze, niets meer of minder.
5; Het is intelligent en niet intelegente praat, zo heeft u dat ook alweer meegekregen.
6. Ik heb twee anders geaarde kinderen, wees maar zeker dat ik bij het vak seksuologie heb opgelet!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2013, 16:40   #360
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graham C. Bekijk bericht
Ik ben er redelijk zeker van dat niemand dat kan, Alice. Ik zou me er niet al te veel zorgen over maken. Vrijheid van meningsuiting betekent dat ook volslagen idiote uitingen vrij mogen geuit worden. Gewoon niet op reageren en even verderscrollen naar de berichten in begrijpbaar Nederlands.
Goed advies, geruststellend dat ik niet de enige ben die dat koeterwaals niet kan thuisbrengen!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be