![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals al opgemerkt, is dat element al meer dan eens in allerlei draden naar boven gekomen. Bepaalde homoseksuelen schrijven zich een vermeende superioriteit toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Staatssecretaris
|
![]() En ik zeg dat die bewering nonsens is. Ik heb daar noch hier op het forum, noch in het werkelijke leven al ooit iets van gemerkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op het gevaar af persoonlijk te worden: ooit al posts van Raf gelezen?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Staatssecretaris
|
![]() Jazeker, maar ook daar blijkt toch niet uit dat homoseksuelen uit seksualiteit zien als iets superieur of prioritair zeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze mogen op de bus en den trein . Ze mogen werken en in pensioen gaan net als alle andere mensen . ze mogen auto rijden , verzekeringen afsluiten , een woning betrekken er hun verblijfsadres zetten. ze mogen het vliegtuig nemen en op reis gaan . Ze mogen een verzekering afsluiten . ze mogen naar de winkel gaan en eten en drinken en vrij consumeren . Er worden hier geen homo's in de gevangenis gestopt omwillen van die sexuele voorkeur ( gelukkig maar ) Ze mogen perfect samen wonen zonder dat daar iemand iets op tegen heeft . Ok , als U als man niet kan aanvaarden dat er in uwen dikken darm geen baarmoeder zit om kindjes te krijgen , en je wil dat wettelijk geregeld krijgen dat de ziekenbond U een operatie betaald om een baarmoeder in te planten dan denk ik dat het beter is toch even een dokter te raadplegen voor wat mentale hulp . Meer rechten heeft een homo die zijn sexuele belevenis op een discrete manier beleeft, niet nodig om aanvaardbaar te worden . Een hetero dwingt ook geen aandacht af om met een knikkerballenbroek op straat te mogen lopen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Banneling
|
![]() Lees dan eerst een duidelijk de reacties van uw promotiegenoten , ipv commentaar te geven op mensen die enkel de natuur en de moraliteit een beetje willen handhaven , en perversiteit een beetje buiten de gewoontenorm voor onze kinderen willen houden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En uit dit topic blijkt dat ze ook nog eens moeten vechten om niet als een stel perverten te worden bestempeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb geen promotiegenoten want niemand promoot homoseksualiteit. Dat is een leugen die u constant herhaald maar die nergens op gestoeld is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Huwelijk is iets tussen man en vrouw . en laat dat onderscheid ten minste als een voorrecht voor mensen die een normaal koppel kunnen vormen . dus man en vrouw . Contracten afsluiten kunnen ze eveneens . Vechten om niet als perverten te worden bestempeld . Dat is het risico van het gedrag man . Zoals je U gedraagt , zo zal je in de maatschappij worden beoordeeld . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb de posts gelezen en ben dat niet tegen gekomen. Geef anders eens een voorbeeldje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Inderdaad. Ik heb dezelfde opmerking geformuleerd. Ik vroeg om een link naar berichten op dit forum die zijn bewering ondersteunen, maar kreeg geen antwoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Homo's hebben recht op meer respect van mensen zoals u, op het niet in vraag stellen van rechten die voor anderen als vanzelfsprekend worden gezien, eigenlijk zijn het dus mensen zoals u, die het voor homo's nodig maken te streven naar gelijke rechten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die bestaan helemaal niet...maar omdat Raf, die nogal grondig mensen van antwoord kan dienen en openlijk uitkomt voor zijn homoseksualiteit, wordt nu net gedaan of zijn geaardheid gelijk staat aan zijn persoonlijkheid, dom, maar niet verboden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |