Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 februari 2013, 10:21   #421
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JBM Bekijk bericht
En weer schrijft u dan homoseksuelen zich als "voorloper van de ontwikkeling en het opperwezen van beleving" achten. Waaruit zou dat dan moeten blijken? Zal ik het u zeggen, nergens uit, want het is complete nonsens, krankzinnig zou ik zelfs zeggen.
Zoals al opgemerkt, is dat element al meer dan eens in allerlei draden naar boven gekomen. Bepaalde homoseksuelen schrijven zich een vermeende superioriteit toe.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2013, 10:30   #422
JBM
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Zoals al opgemerkt, is dat element al meer dan eens in allerlei draden naar boven gekomen. Bepaalde homoseksuelen schrijven zich een vermeende superioriteit toe.
En ik zeg dat die bewering nonsens is. Ik heb daar noch hier op het forum, noch in het werkelijke leven al ooit iets van gemerkt.
JBM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2013, 10:38   #423
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En ik zeg dat die bewering nonsens is. Ik heb daar noch hier op het forum, noch in het werkelijke leven al ooit iets van gemerkt.
Op het gevaar af persoonlijk te worden: ooit al posts van Raf gelezen?
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2013, 10:48   #424
JBM
Staatssecretaris

Standaard

Jazeker, maar ook daar blijkt toch niet uit dat homoseksuelen uit seksualiteit zien als iets superieur of prioritair zeg.
Oud 12 februari 2013, 10:48   #425
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zie inderdaad mensen die opkomen voor hun rechten. En maar goed dat we in een samenleving leven waarin dat kan zeg.

Dat is wel even iets anders als homoseksualiteit "promoten". En het door de strot rammen waar u het steeds over heeft, ik weet gewoon niet waar u op doelt want ik merk daar hoegenaamd niets van.

En weer schrijft u dan homoseksuelen zich als "voorloper van de ontwikkeling en het opperwezen van beleving" achten. Waaruit zou dat dan moeten blijken? Zal ik het u zeggen, nergens uit, want het is complete nonsens, krankzinnig zou ik zelfs zeggen.
Leg mij eens uit welke rechten homo's niet hebben en waar ze moeten voor vechten ?

Ze mogen op de bus en den trein .
Ze mogen werken en in pensioen gaan net als alle andere mensen .
ze mogen auto rijden , verzekeringen afsluiten , een woning betrekken er hun verblijfsadres zetten.

ze mogen het vliegtuig nemen en op reis gaan .
Ze mogen een verzekering afsluiten .
ze mogen naar de winkel gaan en eten en drinken en vrij consumeren .

Er worden hier geen homo's in de gevangenis gestopt omwillen van die sexuele voorkeur ( gelukkig maar )

Ze mogen perfect samen wonen zonder dat daar iemand iets op tegen heeft .

Ok , als U als man niet kan aanvaarden dat er in uwen dikken darm geen baarmoeder zit om kindjes te krijgen , en je wil dat wettelijk geregeld krijgen dat de ziekenbond U een operatie betaald om een baarmoeder in te planten dan denk ik dat het beter is toch even een dokter te raadplegen voor wat mentale hulp .

Meer rechten heeft een homo die zijn sexuele belevenis op een discrete manier beleeft, niet nodig om aanvaardbaar te worden .

Een hetero dwingt ook geen aandacht af om met een knikkerballenbroek op straat te mogen lopen .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2013, 10:51   #426
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Lees dan eerst een duidelijk de reacties van uw promotiegenoten , ipv commentaar te geven op mensen die enkel de natuur en de moraliteit een beetje willen handhaven , en perversiteit een beetje buiten de gewoontenorm voor onze kinderen willen houden
Oud 12 februari 2013, 10:52   #427
JBM
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Leg mij eens uit welke rechten homo's niet hebben en waar ze moeten voor vechten ?

ze mogen auto rijden , verzekeringen afsluiten , een woning betrekken er hun verblijfsadres zetten.

Er worden hier geen homo's in de gevangenis gestopt omwillen van die sexuele voorkeur ( gelukkig maar )

Ok , als U als man niet kan aanvaarden dat er in uwen dikken darm geen baarmoeder zit om kindjes te krijgen , en je wil dat wettelijk geregeld krijgen dat de ziekenbond U een operatie betaald om een baarmoeder in te planten dan denk ik dat het beter is toch even een dokter te raadplegen voor wat mentale hulp .

Meer rechten heeft een homo die zijn sexuele belevenis op een discrete manier beleeft, niet nodig om aanvaardbaar te worden .

Een hetero dwingt ook geen aandacht af om met een knikkerballenbroek op straat te mogen lopen .
Tsja in de eerste plaats het homohuwelijk natuurlijk, waar elders op dit forum een ellenlange draad aan gewijd is.

En uit dit topic blijkt dat ze ook nog eens moeten vechten om niet als een stel perverten te worden bestempeld.
Oud 12 februari 2013, 10:53   #428
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Kopt volledig .

Als je die man zijn reacties leest dan moet je als hetero al sterk in je schoenen staan om geen complex te krijgen dat je, " maar een hetero bent "
Oud 12 februari 2013, 10:55   #429
JBM
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Lees dan eerst een duidelijk de reacties van uw promotiegenoten , ipv commentaar te geven op mensen die enkel de natuur en de moraliteit een beetje willen handhaven , en perversiteit een beetje buiten de gewoontenorm voor onze kinderen willen houden
Ik heb geen promotiegenoten want niemand promoot homoseksualiteit. Dat is een leugen die u constant herhaald maar die nergens op gestoeld is.
Oud 12 februari 2013, 10:58   #430
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Tsja in de eerste plaats het homohuwelijk natuurlijk, waar elders op dit forum een ellenlange draad aan gewijd is.

En uit dit topic blijkt dat ze ook nog eens moeten vechten om niet als een stel perverten te worden bestempeld.
Dat is perfect geregeld . iedereen kan met om het even wie samenwonen en dat wettelijk en formeel regelen om met alle administratie in orde te zijn .

Huwelijk is iets tussen man en vrouw . en laat dat onderscheid ten minste als een voorrecht voor mensen die een normaal koppel kunnen vormen . dus man en vrouw .

Contracten afsluiten kunnen ze eveneens .

Vechten om niet als perverten te worden bestempeld .

Dat is het risico van het gedrag man .

Zoals je U gedraagt , zo zal je in de maatschappij worden beoordeeld .
Oud 12 februari 2013, 11:00   #431
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb geen promotiegenoten want niemand promoot homoseksualiteit. Dat is een leugen die u constant herhaald maar die nergens op gestoeld is.
Lees effe de posten man , als hetero ben ik soms geschokt hoe superieur sommige homo's zich wel vinden .
Oud 12 februari 2013, 11:05   #432
JBM
Staatssecretaris

Standaard

Ik heb de posts gelezen en ben dat niet tegen gekomen. Geef anders eens een voorbeeldje.
Oud 12 februari 2013, 13:38   #433
Graham C.
Provinciaal Statenlid

Graham C.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sorry he man , t'was bedtijd . wat was uw vraag ?
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=353
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=354
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=356
Graham C. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2013, 13:39   #434
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Homoseksualiteit is wel degelijke een keuze.
Homoseksualiteit is wel degelijke een reuze keuze.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2013, 13:41   #435
Graham C.
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Ik heb dezelfde opmerking geformuleerd. Ik vroeg om een link naar berichten op dit forum die zijn bewering ondersteunen, maar kreeg geen antwoord.
Oud 12 februari 2013, 13:43   #436
Graham C.
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Dat blijken er nogal wat te zijn. Je kan toch niet verwachten dat iemand al die berichten doorworstelt om een bewijs te vinden van een bewering die jullie maken?
Oud 12 februari 2013, 13:44   #437
Graham C.
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Lees effe de posten man , als hetero ben ik soms geschokt hoe superieur sommige homo's zich wel vinden .
Welke posten? Geef eens een link naar zo'n post?
Oud 12 februari 2013, 14:17   #438
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Om mottig van te worden, de manier waarop over homo's ook door u, wordt gepraat! Eigenlijk nooit geweten dat er nog zoveel mensen zijn die homo's als minderwaardige mensen zien want dat doet u door het te omschrijven als knikkerballenbroek,op te leggen dat hij seksualiteit maar discreet hoort te beleven, spottende en kleinerende opmerkingen over dikke darm en kindjes krijgen, het aanhalen van rechten die iedereen heeft als zijde voldoende, uw haat en afkeer zijn iets subtieler dan bij anderen, maar zeker niet minder!

Homo's hebben recht op meer respect van mensen zoals u, op het niet in vraag stellen van rechten die voor anderen als vanzelfsprekend worden gezien, eigenlijk zijn het dus mensen zoals u, die het voor homo's nodig maken te streven naar gelijke rechten.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2013, 14:19   #439
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graham C. Bekijk bericht
Welke posten? Geef eens een link naar zo'n post?
Die bestaan helemaal niet...maar omdat Raf, die nogal grondig mensen van antwoord kan dienen en openlijk uitkomt voor zijn homoseksualiteit, wordt nu net gedaan of zijn geaardheid gelijk staat aan zijn persoonlijkheid, dom, maar niet verboden.
Oud 12 februari 2013, 14:21   #440
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is perfect geregeld . iedereen kan met om het even wie samenwonen en dat wettelijk en formeel regelen om met alle administratie in orde te zijn .

Huwelijk is iets tussen man en vrouw . en laat dat onderscheid ten minste als een voorrecht voor mensen die een normaal koppel kunnen vormen . dus man en vrouw .

Contracten afsluiten kunnen ze eveneens .

Vechten om niet als perverten te worden bestempeld .

Dat is het risico van het gedrag man .

Zoals je U gedraagt , zo zal je in de maatschappij worden beoordeeld .
Nee hoor, het huwelijk is iets tussen twee partners, ongeacht geslacht, wen er maar even aan.En ja hoor, ook homo's en lesbiennes zijn normaal, en genieten het voorrecht met mekaar te mogen trouwen, vind je dit nu echt zoooo erg?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be