![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet je wat ik denk? Ik denk dat een krant of een journalist zelfs die Brett Mills een pootje lapt en hem gebruikt om een bepaalde constructie recht te zetten die zelfs Mills niet zo bedoeld heeft. Het voorbeeld van de chimps is ronduit belachelijk. In sommige landen kussen mannelijke politici elkaar (hangt af van waar) en dan zou je net hetzelfde kunnen beweren. Weees wat kritischer met de bronnen die je raadpleegt. Dit is kaf, geen koren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou er stillekens dan aan toevoegen; is alleen maar voor vrouwen die nooit een boekske lezen. Je moet kunnen domineren, niet? 't Zal hier niet pakken, denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik moet weer stoppen om te reageren op je berichten want voor een niets draai je weer zot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp dat dit voor jou een uitlaatklep is. So be it. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De winter duurt a bekke te lang, niet? Soigneert uw beesten morgen maar. Die staan daar ook niet voor hun plezier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik vraag me ook af over welke constante provacaties je het eigenlijk altijd hebt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan stel ik voor dat u gewoon even de zaken opnieuw doorneemt. Dit gaat immers weldegelijk uit van een superioriteit die door slechts door homoseksuelen kan worden aangeboden. En waarop is die gebaseerd? Juist op hun homoseksualiteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je niet met een vrouw kan samenleven en gelukkig zijn , de taken en beslissingen wat verdelen of samen doen dan zal je ook uit een relatie heel weinig liefde halen . Ik denk niet dat dominantie en liedevol samenleven één is . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Om een cliche boven te halen, homo mannen kunnen waarschijnlijk beter bloemschikken dan heteros. Dat wil daarom niet zeggen dat hun sekualiteit als superieur of prioritair beschouwd wordt. De uitspraak van Klare Kijk blijft klinklare nonsens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben Eno niet hoor . ik ga niet blijten . Maar hou het bij de essentie van de zaak . Of moet ik het nogmaals herhalen ? Beleef uw sex zoals je dat wil , maar promoot uw vetzakkerij niet als normaal , doe onze kinderen niet zo twijfelen , en laat hen in vrede en onbezorgt experimenteren en opgroeien . Homo's lijken we een gevaarlijke secte te worden, die reclame maken voor het beleven van hun anuspenetratief gedrag, om leden te werven . Mocht er een hetero zo met zijn belevenissen in het publiek komen, hij had morgen een gevangenisstraf aan zijn broek, en de mensen zouden zeggen , " man , hou uw persoonlijke pervesiteit voor U zelf . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vind jij hier op dit Forum één draad waar hetero's hun sexuelegeaardheid zo promoten of in de verf zetten als Homo's ? Maar er zijn honderden forums waar homo's hun gedrag promoten en hun rechten verdedigen . Nu rechten mogen ze hebben als elk ander mens , willen ze samen wonen dat is hun volste recht , en wat ze in hun slaapkamr uithalen , maakt mij niets uit . Maar in media en op straat moet sexueel onnatuurlijk en afwijkend gedrag niet door de strot geduwd worden als de voorloper van de ontwikkeling en het opperwezen van beleving . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat is wel even iets anders als homoseksualiteit "promoten". En het door de strot rammen waar u het steeds over heeft, ik weet gewoon niet waar u op doelt want ik merk daar hoegenaamd niets van. En weer schrijft u dan homoseksuelen zich als "voorloper van de ontwikkeling en het opperwezen van beleving" achten. Waaruit zou dat dan moeten blijken? Zal ik het u zeggen, nergens uit, want het is complete nonsens, krankzinnig zou ik zelfs zeggen. |
|
![]() |
![]() |