![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is in de verste verte niet gelijk aan wat u daarvan probeert te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wakker worden joh! Er is meer in dit leven dan de missionarishouding! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Staatssecretaris
|
![]() hihi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zeg ook niet dat homo's zich superieur voelen, alleen kan je niet zeggen dat je op dit forum geen homo's met superioriteitsgevoel (los van hun kunne) tegenkomt.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat is nochtans wat hier beweerd wordt: dat homo's zichzelf omwille van hun homoseksualiteit superieur voelen tegenover hetero's. Ik zou daar graag eens wat concrete voorbeelden van zien, maar wanneer ik daar naar vraag, blijft het verdacht stil, of was het juist 'bedtijd'...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent dan ook nog niet zo heel lang op dit forum. Bijgevolg kunt u niet vanuit dezelfde achtergrond oordelen als iemand die hier toch al heel lang aan deelneemt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarop is de stelling dan op gebaseerd dat het huwelijks iets hoort te zijn tussen "twee" partners? Waarom niet meer? Waarom wenst u drieledige relaties te discrimineren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De stelling was nochtans heel duidelijk: het ging om homoseksuele stelling versus heteroseksuele. Niet adoptieouders tegenover natuurlijke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een huwelijk is (1) een verbintenis tussen twee mensen die mekaar graag zien en (2) een wettelijke regeling. Ik zie niet waarom het geslacht hierin een rol zou moeten spelen.
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus, waar haalt u dat vandaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is wel een pracht van een argument tegenover diegenen die liggen te zeiken over hoe onnatuurlijk homoseksuele relaties zijn. Opgelegde monogamie is ook onnatuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Is dat niet zo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tussen "zijn" en "kunnen" is er een heel verschil. Als man kan ik ook andere vrouwen "bevruchten". Alleen ben ik aan mijn vrouw trouw.
|
![]() |
![]() |