![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat was gifgas waar de hele noordzee vol mee ligt. Hoef je niet voor naar Irak.
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ikzelf zie het bewijs in de halsstarrigheid waarmee Iran vasthoud aan de proliferatiegevoelige licht water hoge druk reactoren. Ipv de veel minder gevoelige en vooral simpelere zwaar water reactoren.
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge bedoeld de dumpplaats op de Paardenmarkt?
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die Non proliferatie is bedacht door landen die al kernwapens hebben en graag hun voorsprong willen behouden.
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Duitsers hebben dat ding toen nu eenmaal als hoge druk reactor gebouwd.
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom barst het dan van de onderzoekscentra en universiteiten in Teheran ?
En dit : http://en.wikipedia.org/wiki/Science...nology_in_Iran
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 19 februari 2013 om 09:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Die steun veranderd niets aan de steun die de VS gaf namelijk. Die steun ging heel ver en vond voornamelijk plaats via andere landen. Allemaal terug te vinden in US documents.
![]() |
![]() |
#248 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Stel ons gerust en laat ons weten dat je van Iraanse afkomst bent. Dat is o.k. voor mij. Dan heb ik dus niet het minste probleem met je. En dan is debatteren met je vast de moeite waard. Debatteren met je als je in Nederland geboren en getogen bent, Nederlandse ouders hebt, nooit een voet in Iran hebt gezet maar gewoon de nodige propaganda hebt geslikt... Dat is tijdverlies! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en restanten zijn geen WMD's. Wanneer u de restanten van uw woning aantreft hebt u geen woning meer.
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook niet. Val mij aan op de inhoud en niet met dergelijke op de persoon gerichte nonsens. Waarom is de inhoud van die link volgens u onzin ? of is het geen onzin ? Welke van mijn beweringen klopt er niet?
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 19 februari 2013 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De Iraanse leiders hadden het zeer simpel kunnen afschrijven als "decadente erfenis van de Sjah". En dan volgens elke technologische logica een CANDU of soortgelijke reactor kunnen laten bouwen, zonder het door hen getekende Non Proliferatieverdrag in nauwe schoentjes te brengen.
![]() |
![]() |
#252 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Pakistan, India, Zuid Afrika, Noord Korea en Israël hebben het nooit getekend. Het resultaat, ze krijgen geen toegang tot de normale civiele kerntechnologie. Pakistan heeft het geflikt door de kennis te stelen in Nederland. India heeft gewoon genoeg mankracht en middelen. Zuid Afrika en Israël hebben samengewerkt op dat vlak. Maar geen van beiden is een kernproef gekend, alhoewel het Vela Incident een hint zou kunnen zijn. Noord Korea heeft waarschijnlijk een paar snuggere kereltjes met ongebreideld internet-toegang, en wat Chinese steun. Maar het is zeer waarschijnlijk dat hun kernproeven nogal lompe testopstellingen zijn. Als het al echte kernexplosies waren. Een ondergrondse munitiebunker laten ontploffen is niet zo'n moeilijke zaak nietwaar.
![]() |
![]() |
#253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat de leiders door hebben dat niet alle waarheid in de koran staat, alswel dat de mensen weten dan hun beschaving de 2de oudste op deze wereld is na de Chinezen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 19 februari 2013 om 10:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Minister
|
![]() Citaat:
zéér sporadisch contacten met Iran. En nee, toevallig niet alleen met wat er nog overblijft van de Joodse gemeenschap daar. Nee, tot nu toe heb ik geen voet in Iran gezet.Ik vrees dat ik daar voorlopig gewoon niet binnen mag. Mijn contacten daar hebben niets met politiek te maken, overigens. Wel met gezondheidszorg en meer bepaald met dementia. m.a.w. mijn Perzische contacten en ik én om het helemaal mooi of droef te maken, de vrouw van een Israelische rabbijn hadden een gemene zorg en hebben elkaar zo gevonden. Ik ken en heb verbleven en ben te gast geweest in de volgende moslimlanden: Tunesie, Marokko, Egypte, Oman, Turkije. En niets vind ik zo zenuwslopend als debatteren over die landen, over diverse toestanden daar met mensen die er nog nooit een stap hebben gezet , de mentaliteit niet kennen maar gewoon tot de linkse, progressieve strekking in het huidige politieke beeld behoren. En vuur van gelijk welk hout willen maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er nou weer links aan de constatering dat het regime in Iran relatief veel geld steekt in wetenschappelijk onderzoek en opleidingen, en op plaats 27 staat in de wereldranglijst.
Feit is dat heel veel mensen in het Westen dat niet weten
![]() |
#256 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er is dus niets zo stom als Iran te onderschatten. Vast heb je ondertussen ge- merkt dat Israel dat niet doet. Ondanks alle kritiek! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als de flodderjurken dat vieze boekje weggooien moet je eens zien met welke sneltreinvaart dit volk zich gaat ontwikkelen.
![]() |
#258 |
Minister
|
![]() Hoe je het ook draait of keert, ondertussen is dat land ons -en daarmee bedoel ik dus niet
alleen Israel en de USA maar ook Europa!- vijandig gezind en het steekt dat dus niet onder stoelen of tafels. Het bewapent o.m. Hetzbollah, Hamas en joost mag weten welke andere terreurgroepen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Tiens, hoe zou dat komen? http://en.wikipedia.org/wiki/1953_Iranian_coup_d'état En wij (ook België dus) bewapenen ook terreurgroepen in Libië, Mali, Syrië en joost mag weten welke andere landen. Maarja, dat zullen dan wel goede terreurgroepen zijn. ![]() Laatst gewijzigd door Boa : 19 februari 2013 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Andersom wel Citaat:
![]() |