![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#19801 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En dan ga je ook van 'zwarte' naar 'araab' . Ik neem aan dat de woorden 'blanke' en 'witte' syoniemen zijn. Dat zijn ze niet helemaal want ik associeer 'witte' met de witte brigade en was dat niet in WOII ? Maar om 'zwarte' te zien als synoniem aan ''araab' vind ik moeilijk. In de volksmond is een 'zwarte' een collaborateur uit WOII. En als ik afga op het pigment zijn heel veel mensen in de wereld die zwart zijn niet 'araab'. Doe gewoon eens moeite om wat je wilt zeggen accuraat te schrijven. De verwarring die je zaait begint een eigen leven te leiden en niemand is daarmee gediend. |
|
|
|
|
|
|
#19802 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik vind beide zaken even erg. |
|
|
|
|
|
|
#19803 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#19804 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Kinderen laten voelen dat ze niet welkom zijn omdat onze politici dat zouden snappen? Wat een laf uitgangspunt. Laten we nu een referndum houden over de E.U., ja of neen. Ik stem op neen, want ze hebben net het tegenovergestelde gedaan van wat ik had verwacht: goede overeenkomsten om de criminaliteit aan te pakken en zorgen dat armere landen op sociaal vlak wat zouden kunnen bijbenen. Tegenovergesteld aan mijn verwachtingen blijkt de criminaliteit hoogtij te vieren van laag tot hoog (van de Balkan gauwdief tot de banken) en de vooruitgang op sociaal vlak is vaak een stap vooruit en twee stappen terug. De grenzen zijn open. Allochtonen van Duitsland komen naar hier. Ik hoor ze Duits spreken, die 'nieuwelingen'. Duits herken ik nog maar het verschil tussen Pools, Bulgaars en Armeens ... ik ga me er ook niet in verdiepen. Intacte cultuurkernen staan in heel Europa voor een overrompeling vroeg of laat. Dat ze van zich afbijten; ze hebben mijn zegen. Kinderen kunnen dat probleem echter niet oplossen. Volwassenen dienen dat te doen. Politici in de eerste plaats. |
|
|
|
|
|
|
#19805 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wanneer het kookpunt is bereikt dan zal ik dat in mijn straat wel merken en op TV. |
|
|
|
|
|
|
#19806 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#19807 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is geen antwoord op de vraag.
|
|
|
|
|
|
#19808 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Iedereen weet wel over welk soort mensen ik het heb. Het hoeft niet per se een araab of zwarte (neger, zo je wil, maar dat mag begrijpelijker wijs niet meer) te zijn. Maar als ik 'klootzak' tout court zou schrijven is 't misschien toch iets te veralgemeend. Dan heb ik gewoon de halve wereldbevolking mee.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
|
|
|
|
|
#19809 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#19810 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#19811 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar het is dus helemaal om zeep. Toen ik vroeger regelmatig naar Tenerife ging bij vrienden (zij was regelrechte guanche, dus ook van berberoorsprong) vonden we daar de leuke typische Canarische cultuur en mentaliteit. Blijkbaar is het daar nu al even "noord-afrikaans" als Antwerpen en Brussel.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#19812 |
|
Parlementsvoorzitter
|
De autochtone Zweden waren zo verschrikkelijk blank dat de poco's en diversiteitsgoeroe's er een indigestie van kregen.
De oorlog tegen de nationale identiteit wordt dan ook nergens agressiever gevoerd dan in Zweden. ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#19813 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Een bespottelijke opmerking als deze kon ook niet lang uitblijven. Hoe typisch weer. Boodschap begrepen: wie het niet eens is houdt nu maar beter zijn/haar bek.
Ex Gladio Libertas Laatst gewijzigd door Gamla : 28 februari 2013 om 10:43. |
|
|
|
|
|
|
#19814 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik word misselijk. Zonder gein.
|
|
|
|
#19815 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Racisme tov de Italianen, de Grieken, de Spanjaarden, de Chinezen enz? Dacht het niet! Maar er is inderdaad een "bepaalde bevolkingsgroep" die niet alleen hier maar overal ter wereld waar ze opduiken voor problemen zorgt en de pretentie heeft de reacties daarop als "racisme" te willen uitleggen... Ze zaaien wat ze krijgen, of dat "racisme" is of niet! En zelf zijn ze de grootste racisten tov anderen. Niet dat ik nu een zinnig antwoord verwacht op een vraag die al zovele keren is gesteld en maar zonder antwoord blijft. Duidelijk waarom. Laatst gewijzigd door andev : 28 februari 2013 om 10:59. |
|
|
|
|
|
|
#19816 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We moeten inderdaad niet boos reageren op kinderen, als kind treft hen geen schuld. We moeten wel opmerken dat kinderen groot worden en ons op tijd afvragen wat we dan moeten/mogen verwachten! Het is alsof we vertederd zitten te kijken en te spelen met echte kleine beertjes, leeuwtjes, aapjes...noem maar op. Maar we weten ook wat er te verwachten valt eens die volwassen zullen zijn! We zetten ons dus af tegen de volwassenen die kinderen als spreekkoor misbruiken om er hun ideetjes mee uit te bazuinen. Dezelfde volwassenen die die kinderen tijdens hun opgroeien dikwijls in een bepaalde richting zullen sturen... Wanneer we nu bvb vaststellen dat er zoveel kinderen van vreemde afkomst en van een bepaalde religie in het bijzonder in Antwerpen en Brussel enz naar onze scholen trekken...en we denken hoe het er aan toe zal gaan met die kinderen binnen pakweg 10-20 jaar mogen we misschien wel een paar probleempjes voorzien... En dan leuke multiculliedjes de wereld insturen, gezongen door lieve kleine kindjes, van wat kleur of whatever ook alsof we nog meer vragen naar meer van datte en het zelfs onze plicht is van dat in de hand te werken... ik weet het niet hoor! |
|
|
|
|
|
|
#19817 |
|
Burger
|
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...30227_00486051
Aanleiding was de vraag van Arnold L.(buschauffeur) waar Moustafa B. (jongere) heen moest. Moustafa B. antwoordde dat het zijn zaken niet waren, bespuwde hem en stak zijn middelvinger op. Ter hoogte van het Astridpark liep het uit de hand. Moustafa B. sleurde de chauffeur uit de bus. Hierbij kreeg Arnold L. heel wat rake klappen. Moustafa B. sloeg hem herhaaldelijk op het hoofd en deelde een kopstoot uit. Arnold L. moest in shock worden afgevoerd naar het ziekenhuis. |
|
|
|
|
|
#19818 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En het heerschap stond reeds bekend bij het gerecht, zelfs gezien zijn jeugdige leeftijd! Men zou dus moeten weten wat men voor de toekomst kan verwachten... Kosten, agressie, gevaar... Moustafa zou de keuze moeten krijgen tussen voorgoed het land verlaten en hier blijven + onmiddelijke euthanasie, wegens onmogelijkheid hier verder te functioneren ... |
|
|
|
|
|
|
#19819 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#19820 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat zal een vervolg zijn op dit bericht, hier was er nog geen vermelding van naam, was het enkel een kopstoot en zou de aanvaller eveneens geen vervoersbewijs hebben. Grappig dat er telkens fouten en onvolkomenheden in de berichtgeving zitten, alsof ze het opzettelijk doen. http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...Kortrijk.dhtml "Agressieve reiziger verkoopt buschauffeur kopstoot in Kortrijk" |
|
|
|
|