Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 februari 2013, 22:56   #19801
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
om het moreel even op te krikken, want we krijgen -globaal gezien- goed op ons bakkes ;

http://www.youtube.com/watch?v=Mz5aVZHaPSo

Blanken kunnen een zwarte -ondanks z'n dikkere schedel- mits wat training ook KO-en.
Natuurlijk en meestal, vindt de europese blanke man zich alleen tov een meute arabische kerels.
D?*?*r zou verandering in moeten komen.

Een witte zou plots evenveel 'vrienden' moeten hebben als een araab tijdens een schermutseling.
Feit dat we d?*t niet doen, d?*t gaat onze dood worden.
Analyseer je tekst eens. Je gaat van 'blanke' naar 'witte'.
En dan ga je ook van 'zwarte' naar 'araab' .

Ik neem aan dat de woorden 'blanke' en 'witte' syoniemen zijn. Dat zijn ze niet helemaal want ik associeer 'witte' met de witte brigade en was dat niet in WOII ?

Maar om 'zwarte' te zien als synoniem aan ''araab' vind ik moeilijk. In de volksmond is een 'zwarte' een collaborateur uit WOII. En als ik afga op het pigment zijn heel veel mensen in de wereld die zwart zijn niet 'araab'.

Doe gewoon eens moeite om wat je wilt zeggen accuraat te schrijven.
De verwarring die je zaait begint een eigen leven te leiden en niemand is daarmee gediend.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2013, 23:15   #19802
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Het enige rascisme dat ik zie is dat van moslims tov alle anderen.
Maar blijkbaar vind jij een forum en wat mensen erop zetten erger dan personen die willekeurig in mekaar worden geslagen, beroofd, vermoord op straat door een bende varkens die hier niet thuis horen.
Als dat het enige racisme is dat gij ziet dan zijt ge ofwel blind ofwel een gore leugenaar.

Ik vind beide zaken even erg.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2013, 23:18   #19803
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ja, moest ik een allochtoon zijn, ik zou hier niet blijven in dit land.
Met al dat racisme enzo...
Waarom gaan lopen voor racisme? Gewoon gepast op reageren.

Citaat:
Ik vraag mij af wat hen naar hier haalt?
Zouden het de uitkeringen zijn?
De meesten zijn hier geboren. Al meerdere generaties.
Oud 27 februari 2013, 23:48   #19804
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Dat die moslims dan eerst eens stoppen met inteelt geestesgestoorden te kweken, die hebben gewoon andere hersenen, letterlijk. Wij leren onze kinderen gelijkheid, en gelukkig proberen te zijn in het leven, zij net het tegenovergestelde.
Omdat moslimvolwassenen met toestemming van door ons gekozen politici zo doen, en we ons een beetje wanhopig voelen , moeten we kinderen anders gaan behandelen en onder hen een differentiatie gaan doorvoeren?

Kinderen laten voelen dat ze niet welkom zijn omdat onze politici dat zouden snappen?

Wat een laf uitgangspunt.

Laten we nu een referndum houden over de E.U., ja of neen. Ik stem op neen, want ze hebben net het tegenovergestelde gedaan van wat ik had verwacht: goede overeenkomsten om de criminaliteit aan te pakken en zorgen dat armere landen op sociaal vlak wat zouden kunnen bijbenen.

Tegenovergesteld aan mijn verwachtingen blijkt de criminaliteit hoogtij te vieren van laag tot hoog (van de Balkan gauwdief tot de banken) en de vooruitgang op sociaal vlak is vaak een stap vooruit en twee stappen terug.

De grenzen zijn open. Allochtonen van Duitsland komen naar hier. Ik hoor ze Duits spreken, die 'nieuwelingen'. Duits herken ik nog maar het verschil tussen Pools, Bulgaars en Armeens ... ik ga me er ook niet in verdiepen.

Intacte cultuurkernen staan in heel Europa voor een overrompeling vroeg of laat. Dat ze van zich afbijten; ze hebben mijn zegen.

Kinderen kunnen dat probleem echter niet oplossen. Volwassenen dienen dat te doen. Politici in de eerste plaats.
Oud 27 februari 2013, 23:54   #19805
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Nog eventjes lekker tantrisch doormasturberen en we zitten aan duizend pagina's. Bij nummertje duizend gaan we voor massa's gelijktijdige racistische xenofobe orgasmes. Illwill geeft daarna een vat!
Meet jij de temperatuur maar op en laat het me tijdig weten wanneer die stijgt.

Wanneer het kookpunt is bereikt dan zal ik dat in mijn straat wel merken en op TV.
Oud 28 februari 2013, 00:48   #19806
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Ofwel doe je dit met opzet ofwel kan je een tekst niet lezen. Je haalt alles door elkaar en ik ga niet proberen het recht te zetten want dat is onbegonnen werk, meer nog omdat ik niet zeker weet of je dit met opzet doet of niet.

Hartelijk bedankt. Ik zal je schrijven weerhouden als inspiratie voor een personage dat nog mankeerde in mijn manuscript. Je hebt het grote lot gewonnen.
Grappig dat je net zoals F.B. op deze manier reageert. Zonder ook maar enig argument zet je het weg als 'je kan niet begrijpend lezen'. Je gaat het niet proberen recht te zetten omdat dat inderdaad onbegonnen werk is. Het is namelijk de waarheid en daar kan je niet aan sleutelen. Mijn repliek is niet zo lang, ik haal maar enkele punten aan, en toch sta je met de mond vol tanden. Probeer het maar weg te lachen dat het "een personage" is. Dat ik het groot lot gewonnen heb. Jouw berichten lezen voelt aan als kijken naar een glazen plaat. Ik kijk er dwars doorheen. Daar zie ik je ware intenties.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2013, 00:52   #19807
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De meesten zijn hier geboren. Al meerdere generaties.
Dat is geen antwoord op de vraag.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2013, 05:56   #19808
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Analyseer je tekst eens. Je gaat van 'blanke' naar 'witte'.
En dan ga je ook van 'zwarte' naar 'araab' .

Ik neem aan dat de woorden 'blanke' en 'witte' syoniemen zijn. Dat zijn ze niet helemaal want ik associeer 'witte' met de witte brigade en was dat niet in WOII ?

Maar om 'zwarte' te zien als synoniem aan ''araab' vind ik moeilijk. In de volksmond is een 'zwarte' een collaborateur uit WOII. En als ik afga op het pigment zijn heel veel mensen in de wereld die zwart zijn niet 'araab'.

Doe gewoon eens moeite om wat je wilt zeggen accuraat te schrijven.
De verwarring die je zaait begint een eigen leven te leiden en niemand is daarmee gediend.
Sorry. Als ik veralgemeen dan doe ik die moeite niet.
Iedereen weet wel over welk soort mensen ik het heb.

Het hoeft niet per se een araab of zwarte (neger, zo je wil, maar dat mag begrijpelijker wijs niet meer) te zijn.
Maar als ik 'klootzak' tout court zou schrijven is 't misschien toch iets te veralgemeend. Dan heb ik gewoon de halve wereldbevolking mee.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2013, 07:54   #19809
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Omdat moslimvolwassenen met toestemming van door ons gekozen politici zo doen, en we ons een beetje wanhopig voelen , moeten we kinderen anders gaan behandelen en onder hen een differentiatie gaan doorvoeren?

Kinderen laten voelen dat ze niet welkom zijn omdat onze politici dat zouden snappen?

Waar lees jij dat? Zij kweken hun kinderen anders, wij kweken ze niet op. Door de inteelt zorgen ze voor mentaal achtergestelde kinderen en ze kweken ze op met haatgevoelens, de islam is in de praktijk 1 grote haatgodsdienst.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2013, 09:14   #19810
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Dat is geen antwoord op de vraag.
Je moet het doen met de antwoorden die je krijgt. Niet de antwoorden die je wilt.
Oud 28 februari 2013, 09:56   #19811
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Inderdaad.

Ernstig, dit is misschien nog het meest kleine nadeel, maar desalniettemin een bijzonder pijnlijk nadeel.

Ik ga graag op reis, (als ik het budget zou hebben) om dingen te ontdekken, andere culturen te leren kennen, andere talen te horen en te leren (ik ben zo iemand die het niet in haar hoofd haalt naar een ander land af te reizen zonder de basis van die taal te spreken, al is het China - zonder de taal te spreken ben je aan je lot overgeleverd in een vreemd land ), andere stijlen te zien van kleding, haardracht, schoeisel, andere voeding en winkels met andere producten, ...

En nu? Nu is daar niks meer van over. De meeste mensen zijn vooral blij als ze nog eens terug naar het echte oude Vlaanderen van vroeger zouden kunnen gaan, zonder zijn invasie aan allerlei vreemde culturen die het hier inderdaad platlopen en de eigen cultuur verdrukken.
En voor je het weet, ben je verplicht om zo zelf mee te leven. Als wonende tegenover een moskee kan ik erover meespreken. Tijdens de ramadam waarin je constant gebeden over de straten hoort schallen, ben je er op den duur gewoon volledig op ingesteld. Je vrijdag wordt je zondag, etc.

En in contact komen met vreemde culturen, dat doe ik al constant in de straten en op het openbaar vervoer. Die contacten zijn niet echt aangenaam lijkt me, en de vraag naar "meer" is er niet.
Ginderachter mogen ze dan misschien wel nog vriendelijk zijn, maar we weten ook vooral waarom de westerling ginderachter zeer goed onthaald wordt...
Dit is exactamente hoe ik het ervaar.
Maar het is dus helemaal om zeep. Toen ik vroeger regelmatig naar Tenerife ging bij vrienden (zij was regelrechte guanche, dus ook van berberoorsprong) vonden we daar de leuke typische Canarische cultuur en mentaliteit.
Blijkbaar is het daar nu al even "noord-afrikaans" als Antwerpen en Brussel.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2013, 10:30   #19812
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter

Standaard

De autochtone Zweden waren zo verschrikkelijk blank dat de poco's en diversiteitsgoeroe's er een indigestie van kregen.
De oorlog tegen de nationale identiteit wordt dan ook nergens agressiever gevoerd dan in Zweden.

Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2013, 10:32   #19813
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...of net zoals een nazistisch clubje dat zich heeft teruggetrokken in een Duits dorpje en er de laatste gewone Duitser het bloed onder de nagels weghaalt.
-lol-

Een bespottelijke opmerking als deze kon ook niet lang uitblijven.
Hoe typisch weer. Boodschap begrepen: wie het niet eens is houdt nu maar beter zijn/haar bek.

Laatst gewijzigd door Gamla : 28 februari 2013 om 10:43.
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2013, 10:54   #19814
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
De autochtone Zweden waren zo verschrikkelijk blank dat de poco's en diversiteitsgoeroe's er een indigestie van kregen.
De oorlog tegen de nationale identiteit wordt dan ook nergens agressiever gevoerd dan in Zweden.

De o zo typische misdadige volkerenmoordpropaganda.
Ik word misselijk. Zonder gein.
Oud 28 februari 2013, 10:56   #19815
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als dat het enige racisme is dat gij ziet dan zijt ge ofwel blind ofwel een gore leugenaar.

Ik vind beide zaken even erg.
Leg nog eens uit waarom wat jullie "racisme" noemen vooral of bijna uitsluitend voorkomt tegen "een bepaalde bevolkingsgroep" en niet tegen alle bevolkingsgroepen van vreemde origine?
Racisme tov de Italianen, de Grieken, de Spanjaarden, de Chinezen enz?
Dacht het niet!
Maar er is inderdaad een "bepaalde bevolkingsgroep" die niet alleen hier maar overal ter wereld waar ze opduiken voor problemen zorgt en de pretentie heeft de reacties daarop als "racisme" te willen uitleggen...
Ze zaaien wat ze krijgen, of dat "racisme" is of niet!
En zelf zijn ze de grootste racisten tov anderen.

Niet dat ik nu een zinnig antwoord verwacht op een vraag die al zovele keren is gesteld en maar zonder antwoord blijft. Duidelijk waarom.

Laatst gewijzigd door andev : 28 februari 2013 om 10:59.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2013, 11:12   #19816
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Laten we nu een referndum houden over de E.U., ja of neen. Ik stem op neen, want ze hebben net het tegenovergestelde gedaan van wat ik had verwacht: goede overeenkomsten om de criminaliteit aan te pakken en zorgen dat armere landen op sociaal vlak wat zouden kunnen bijbenen.

Tegenovergesteld aan mijn verwachtingen blijkt de criminaliteit hoogtij te vieren van laag tot hoog (van de Balkan gauwdief tot de banken) en de vooruitgang op sociaal vlak is vaak een stap vooruit en twee stappen terug.

De grenzen zijn open. Allochtonen van Duitsland komen naar hier. Ik hoor ze Duits spreken, die 'nieuwelingen'. Duits herken ik nog maar het verschil tussen Pools, Bulgaars en Armeens ... ik ga me er ook niet in verdiepen.

Intacte cultuurkernen staan in heel Europa voor een overrompeling vroeg of laat. Dat ze van zich afbijten; ze hebben mijn zegen.

Kinderen kunnen dat probleem echter niet oplossen. Volwassenen dienen dat te doen. Politici in de eerste plaats.
De discussie is hier inderdaad een beetje uit de hand aan het lopen, spijtig.
We moeten inderdaad niet boos reageren op kinderen, als kind treft hen geen schuld. We moeten wel opmerken dat kinderen groot worden en ons op tijd afvragen wat we dan moeten/mogen verwachten!
Het is alsof we vertederd zitten te kijken en te spelen met echte kleine beertjes, leeuwtjes, aapjes...noem maar op. Maar we weten ook wat er te verwachten valt eens die volwassen zullen zijn!
We zetten ons dus af tegen de volwassenen die kinderen als spreekkoor misbruiken om er hun ideetjes mee uit te bazuinen. Dezelfde volwassenen die die kinderen tijdens hun opgroeien dikwijls in een bepaalde richting zullen sturen...
Wanneer we nu bvb vaststellen dat er zoveel kinderen van vreemde afkomst en van een bepaalde religie in het bijzonder in Antwerpen en Brussel enz naar onze scholen trekken...en we denken hoe het er aan toe zal gaan met die kinderen binnen pakweg 10-20 jaar mogen we misschien wel een paar probleempjes voorzien...
En dan leuke multiculliedjes de wereld insturen, gezongen door lieve kleine kindjes, van wat kleur of whatever ook alsof we nog meer vragen naar meer van datte en het zelfs onze plicht is van dat in de hand te werken... ik weet het niet hoor!
Oud 28 februari 2013, 11:16   #19817
t-boneSteak
Burger

Standaard

http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...30227_00486051

Aanleiding was de vraag van Arnold L.(buschauffeur) waar Moustafa B. (jongere) heen moest. Moustafa B. antwoordde dat het zijn zaken niet waren, bespuwde hem en stak zijn middelvinger op. Ter hoogte van het Astridpark liep het uit de hand. Moustafa B. sleurde de chauffeur uit de bus. Hierbij kreeg Arnold L. heel wat rake klappen. Moustafa B. sloeg hem herhaaldelijk op het hoofd en deelde een kopstoot uit. Arnold L. moest in shock worden afgevoerd naar het ziekenhuis.
t-boneSteak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2013, 11:25   #19818
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door t-boneSteak Bekijk bericht

Aanleiding was de vraag van Arnold L.(buschauffeur) waar Moustafa B. (jongere) heen moest. Moustafa B. antwoordde dat het zijn zaken niet waren, bespuwde hem en stak zijn middelvinger op. Ter hoogte van het Astridpark liep het uit de hand. Moustafa B. sleurde de chauffeur uit de bus. Hierbij kreeg Arnold L. heel wat rake klappen. Moustafa B. sloeg hem herhaaldelijk op het hoofd en deelde een kopstoot uit. Arnold L. moest in shock worden afgevoerd naar het ziekenhuis.
Hoe groot is de kans dat Moustafa die boete ooit zal (kunnen/willen) betalen?
En het heerschap stond reeds bekend bij het gerecht, zelfs gezien zijn jeugdige leeftijd! Men zou dus moeten weten wat men voor de toekomst kan verwachten... Kosten, agressie, gevaar...
Moustafa zou de keuze moeten krijgen tussen voorgoed het land verlaten en hier blijven + onmiddelijke euthanasie, wegens onmogelijkheid hier verder te functioneren ...
Oud 28 februari 2013, 11:33   #19819
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Met de complimenten van alle verrijkingsadepten. Allen hebben ze inmiddels emmers bloed aan hun grijpklauwen kleven. Misschien was Arnold L. er zelf wel eentje. Echter, om zijn dagelijks brood te verdienen komt hij dagelijks in contact met het publiek. Die kans is dus eerder klein.
Oud 28 februari 2013, 11:34   #19820
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:

6500 euro om iemand 2 maand werkonbekwaam te slaan, dat is goedkoop. Het zal wel weer het OCMW zijn die de rekening zal moeten betalen.

Dat zal een vervolg zijn op dit bericht, hier was er nog geen vermelding van naam, was het enkel een kopstoot en zou de aanvaller eveneens geen vervoersbewijs hebben. Grappig dat er telkens fouten en onvolkomenheden in de berichtgeving zitten, alsof ze het opzettelijk doen.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...Kortrijk.dhtml
"Agressieve reiziger verkoopt buschauffeur kopstoot in Kortrijk"
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be