![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Weer zo'n "ben ik nu de enige normale nog op dit forum" moment.
|
|
|
|
|
#262 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan komen ze met zo'n voddeke over uw stuur wrijven en zo, om te zien of je explosieven hebt vastgehad. Dus over ziende blind gesproken, je bent een kandidaat.
|
|
|
|
|
#263 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Vroeger spraken de fiere rijke adelen Vlaming Frans of deden ze toch hun best. Dat is gewoon zo. Heden ten dage is het natuurlijk op zen Vloms te doen.
|
|
|
|
#264 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Waarom is het een slecht en het ander goed? In mijn opvatting ,zijn ze beide slecht. Daarom, nu een nieuw begin maken ,zonder collaboratie en dat is een onafhankelijk Vlaanderen. |
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dan komt u blijkbaar slechts in contact met mensen die niet in staat zijn Nederlands te spreken. Jammer voor u. Bij mij en bij vele andere forumdeelnemers is dit niet zo.
|
|
|
|
|
|
#266 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je moet er alleen de graaiende aasgieren van de traditio-zuilen voor kapot maken.
|
|
|
|
|
#267 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoeveel van de Vlamingen die jij frequenteert verbuigen hun werkwoorden en persoonlijke voornaamwoorden conform de Nederlandse grammatica ?
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
#268 | |
|
Banneling
|
Citaat:
het zijn alleen haar beroepspolitici die hier niet rijp voor zijn ... (in tegenstelling tot de franstalige politici in dit land) |
|
|
|
|
|
|
#269 | |
|
Banneling
|
Citaat:
zoals Mark Grammens in zijn laatste Journaal een anekdote aanhaalt uit een interview met de jonge Schiltz (Hugo welteverstaan) : ... "op t moment dat ik Schiltz hoorde stellen dat Vlaanderen niet via revolutie maar via onderhandeling naar zelfstandigheid moest evolueren, wist ik (MG) dat het niet Schiltz zou zijn die Vlaanderen naar onafhankelijkheid zou leiden" ... (ik 'citeer' hier uit t hoofd, dus niet woordelijk, maar t was wel die betekenis) ... welnu in dat citaat valt makkelijk Schiltz te vervangen door Dewever hé .... |
|
|
|
|
|
|
#270 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoeveel "beroepspolitici" zijn er naar jouw schatting in Vlaanderen ?
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#271 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niettemin is het de enige partij die momenteel Belgie schade kan toebrengen door de boel zolang mogelijk te blokkeren. En dat gegeven danken we alleen aan de onverzettelijkheid van de traditio's, en hoelang die mensen nog zo dom gaan blijven is maar de vraag.
|
|
|
|
|
#272 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik ben al wreed dankbaar wanneer ik een Vlaams klankje hoor. En dan ga je naar de stad (Leuven) naar een sportwinkel en heb je te maken aan de kassa met een Poolse (???) die zo'n afgrijselijk Nederlands spreekt dat je bij je zelf zegt: 'Goed voor een keer maar nooit meer.' En zo zal de economie zich wel herstellen zeker? |
|
|
|
|
|
|
#273 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik hoop nog een beetje dat Dewever gewoon het juiste ogenblik afwacht en dat dit nu de stilte voor de storm is. En anders gaan we weer naar weerberichten en nieuwsberichten die je een jaar vooraf al kan opstellen en ander inert en apathisch over en weer geklets dat meer dient om de realiteit te verbloemen dan om een mens wat hoop te geven. |
|
|
|
|
|
|
#274 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 21 mei 2013 om 14:37. |
|
|
|
|
|
|
#275 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Over zuilen gesproken. Mijn poetsvrouw heeft van ziekenkas moeten veranderen en overgaan naar het Vlaams Ziekenfonds, anders kon ze niet aan de slag en werken met dienstenchecks. En kwaad dat ze was! Men zou voor minder. Hou dus maar stilletjes uw mond over uw 'traditio-zuilen'!! Maar voor mij is de kous niet af. Zeker weten van niet. Ik zal haar eens vragen welke firma dat dit was, die de mensen onder dwang verplicht van hun eigen ziekenkas over te stappen naar een Vlaams-nationalistisch ziekenfonds en deze dubieuze onderneming in het lang en breed, met naam en toenaam, op het forum vermelden. Even geduld dus. Laatst gewijzigd door system : 21 mei 2013 om 14:42. |
|
|
|
|
|
|
#276 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#277 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En zo zakt een mens traag maar zeker naar beneden, naar de globalisatie. |
|
|
|
|
|
|
#278 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ge moet daar niets voor kennen . Ge moogt zelfs volslagen debiel zijn . Alleen jasjes aan en jasjes uit en het is meer dan 3500 euro bruto de maand. Iedereen kan dat. |
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ik denk niet dat ik mijn kinderen ooit aan u zou toevertrouwen.
|
|
|
#280 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoeveel Franstaligen doen dat? Hoeveel Franstaligen schrijven een tekst foutloos? Hoeveel Nederlanders spreken en schrijven foutloos? Hoeveel als het over het Engels gaat? Het feit dat het jullie Franstaligen blijkbaar op de zenuwen werkt dat wij het Frans niet met open armen aanvaarden is geen reden om je denigrerend over ons en ons Nederlands uit te laten en daarbij nog steeds te staan zemelen over "Vlaams".
|
|
|
|