![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#142 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
De politici die in moslimlanden met geweld dictators overeind houden, burgeroorlogen opzetten, met drones onschuldigen opblazen en massa-immigratie + complete verloochening van de westerse cultuur in eigen land toelaten hebben hier volgens u ook geen enkele schuld aan? Volgens mij zijn het net de hoofdschuldigen van het verhaal. Ik zie het een beetje als volgt.. Morgen beslist uw huisbaas - ongevraagd en door u ongewenst - dat er 2 pitbulls bij u mee in huis komen wonen. Vervolgens begint hij die pitbulls dagelijks met stenen te bekogelen en voert hij ze mensenvlees. Op een dag vallen die pitbulls in een complete razernij u aan. Wie is hier dan de schuldige in het verhaal? Is het echt zo makkelijk om het allemaal op die pitbulls te steken (granted - een meer dan gemiddeld agressief hondenras) of is er hier toch nog iemand anders waarnaar we in eerste plaats moeten kijken als we over schuld beginnen te spreken...
|
|
|
|
#144 | |
|
|
Citaat:
Het stempelgeld voor schoolverlaters met laag of zonder diploma zou drastisch moeten omlaag gaan. Zodat die gasten op voorhand weten dat ze beter een diploma hebben ipv hun broek te verslijten. Zodat ze meer kans hebben op de arbeidsmarkt.
|
|
|
|
#145 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Moeten werkgevers nu al gaan rekening houden met al die religieuze grilletjes ?? Misschien ook toestaan dat hij zijn tapijtje elke dag meebrengt om vijf keer per dag te kunnen bidden ???
|
|
|
|
#146 | |
|
|
Citaat:
Missch kon hij hem overtuigen gewoon te werken zoals de anderen? Missch had zijn godsdienst helemaal geen belemmering moeten betekenen voor zijn werk. Tja, indien die Moslim dan nog categoriek zou weigeren, tja, dan gewoon laten gaan.
|
|
|
|
#147 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#148 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#149 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Meer info van die kennis. Doet een beetje denken aan die Jejoen Bontick (wiens moeder ook uit Nigeria afkomstig is):
I knew he had changed, last time I saw him, he had memorized so much Quran & was very strict & precise on his worship & manners. BRONPlotseling een ander gedrag, ze leren arabisch, gaan naar koranscholen in Saoedi-Arabië, geraken in de ban van opruiende imams van ginder die hier de boel komen ophitsen, en ze beginnen wat ze van buiten hebben geleerd zeer strikt en precies toe te passen.
|
|
|
#150 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat moet dit voorstellen? Wannabe Hamas? |
|
|
|
|
|
|
#151 |
|
Europees Commissaris
|
.
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 23 mei 2013 om 01:11. |
|
|
|
|
|
#152 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er is iets met deze religie. Een Brit van geboorte, van Nigeriaanse afkomst, die christelijk werd opgevoed, westers, wordt bekeerling en vindt in deze bekering de vonk die de smeulende moordlust tot volle ontplooiing brengt. Het is duidelijk dat zonder deze bekering deze moord niet had plaatsgevonden. De zeer grondige lezing en bestudering van teksten verbonden aan de bekering gingen vooraf aan de moord.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 23 mei 2013 om 01:15. |
|
|
|
|
|
#153 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Banneling
|
Syria's president warned the West will pay a price 'in the heart' of Europe and the U.S. for their alleged backing Islamic fundamentalists in his country's civil war.
'Just as the West financed al-Qaida in Afghanistan in its beginnings, and later paid a heavy price, today it is supporting it in Syria, Libya and other places and will pay the price later in the heart of Europe and the United States.' Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/arti...#ixzz2U4gHRTyT Laatst gewijzigd door Buitenwipper : 23 mei 2013 om 02:21. |
|
|
|
|
|
#156 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Flashing bloederige handen
![]() ![]() http://www.youtube.com/watch?v=YLkRDvQvw5U En hier duidelijk zonder flashing bloed... http://www.youtube.com/watch?v=Vc62gkSN8W0 Kwestie van het nog kleurrijker te maken... Laatst gewijzigd door zonbron : 23 mei 2013 om 03:07. |
|
|
|
|
|
#157 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#158 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Schrik van een opstandige westerse bevolking heeft men alvast niet, integendeel. Kijk hoe die 'gelovige moedige dame(s)' het slachtoffer toesnellen en zich over hem ontfermen terwijl de daders nabij staan. Ook andere staan op een aantal meters toe te kijken... Zelf een interviewtje is absoluut niet onmogelijk. Die mensen zouden ideale journalisten in Syrie zijn, maar toch gaat niemand... Ze beseffen duidelijk welk gevaar ze daar lopen, onbegrijpelijk. In Texas zouden die jongens door de burger neergelegd worden... Laatst gewijzigd door zonbron : 23 mei 2013 om 03:36. |
|
|
|
|
|
|
#159 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
|
Absolute immigratiestop voor mensen uit islamitische landen, punt. Als we nog eens goedkope werkkrachten nodig hebben kunnen we ze wel elders halen. Nu is het toch echt wel genoeg geweest met dat uitschot. Ik merk dat zelfs Groen en dergelijke het steeds moeilijker beginnen te vinden deze mensen te verdedigen.
|
|
|
|