![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Burgemeester
|
![]() en dat commissaris zijn van Europa, moet een heel gemakkelijke job zijn, als ge u nog kunt bezig houden met onnozelheden te verkondigen. afschaffen die job
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als EU-apparatsjik heeft De Gucht te zwijgen over de binnenlandse politiek!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nationalisme is fout, tenzij het belgisch of europees is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() Omdat er nogal weinig mensen De Gucht verdedigen zal ik de taak maar op mij nemen.
Wat hij eigenlijk, terecht, wil aantonen is dat er een verschil is tussen 'vanop de oppositie te roepen dat men niet rechtlijnig regeert' en 'zelf te besturen'. Besturen is compromissen sluiten en dit is in Antwerpen niet anders. Dit geeft voor critici voer om eens goed te lachen. En ik moet nu eens goed lachen met de ganse vaudeville rond de sinksenfoor en het Antwerpse voetbal. Rechtlijnig besturen betekent: Als Beerschot failliet is dan moeten de activa zo mogelijk ten gelde gemaakt worden om de schuldeisers terug te betalen. Waar haalt men het idee om een West-Vlaamse club naar Antwerpen te halen? Op de kap van de supporters? Dit lijkt een beetje op de Walen die de Vlamingen doen opdraaien voor hun versplizucht. En dan de sinksenfoor. Mensen hebben het recht om rust te vinden in hun woning. Zo'n kermis zorg altijd voor lawaai en overlast. Gewoon afschaffen dus. Er zijn pretparken genoeg. Misschien zijn er andere steden geïnteresseerd om de foor te ontvangen. Als ze de buitenlanders die zich willen registeren naar andere steden sturen, kunnen ze dit met de foor evengoed doen. Dus BDW is er inderdaad momenteel een soepje van aan het maken en hij moet goed opletten dat dit tegen de volgende verkiezingen niet zwaar tegen hem keert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Staatssecretaris
|
![]() Akkoord. Niemand kan hem serieus nemen na alle zijn fraudes. Die paljas zou beter het woord aan zijn voorzitster laten, die horen we nooit!
![]() |
#67 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij had moeten weten dat al wat hij deed voor de Beerschot fans als een rode lap op een stier werkte voor de Antwerp fans en vise versa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hiervoor was het het VB dat het mikpunt was en nu, nu dat het VB afgezwakt is , is het de N-VA die de gal-spuwerij van De Gucht te verwerken krijgt hé. Daaraan kun je de klasse van iemand afmeten. Wat voor een klein miezerig persoontje De Gucht eigenlijk wel is. Niet de moeite om daar ons druk over te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kon hij dat weten. Hij kent niets van voetbal, buiten dat ze daar met 22 leeghoofde achteraan hollen en daar van tijd tot tijd eens tegen stampen, zoals de negertjes in de broes buske-stamp spelen.
Laatst gewijzigd door Garry : 29 mei 2013 om 23:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er is nooit sprake geweest van een West-Vlaamse voetbalclub naar Antwerpen te halen. Er was wel een West-Vlaamse bestuurder, die meende een clubnummer te kunnen verpatsen zonder dat de nog feitelijke eigenaar op de hoogte was. Dit was/is een dispuut tussen West-Vlamingen waarmede de Antwerpenaren in feite niets te maken hebben.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij, maar daar ga ik niet vanuit, hij eigengereid het dossier in handen nam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wellicht zaten er in de Antwerpse bestuurploeg mensen (traditionelen?), die iets teveel van voetbal kenden en er op een of andere manier een voordeel meenden in te kunnen zien. BDW zal bij ieder dossier voor- en nadelen moeten laten oplijsten inclusief een meerjarige kostencalculatie. BDW dient ook te beseffen, dat de media hem vijandig gezind zijn en zelfs bereid zijn met de waarheid een loopje te nemen. Dit laatste geldt trouwens voor de gehele N-VA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat hier over voetbal. In andere woorden," Brood en spelen". Daar kan ik mij nu echt niet druk in maken hoor. Dat is voor mannetjes die nog een pamper dragen.
Laatst gewijzigd door Garry : 30 mei 2013 om 00:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf speelde ik voetbal, weliswaar niet op hoog niveau ( provinciaal en bevordering) en ik kan je zeggen dat je er veel voor moet doen. Het is wel wat meer dan zondags een wedstrijdje spelen. In de winter ' s avonds na je dagtaak nog driemaal in de week gaan trainen in de bittere koude en op een slecht verlicht oefenveld is echt geen pretje maar dan zien de mensen niet natuurlijk. Dit kan je natuurlijk niet vergelijken met prof spelers die volgens mij ook te veel in de watten worden gelegd. Laatst gewijzigd door daiwa : 30 mei 2013 om 01:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister
|
![]() BDW, NVA bagger strooien. Er kan duidelijk geen onderwerp aangehaald worden of Dagelijks doen ze het opnieuw. Intellectuele minimum is het. Hoe spijtig dat een partij lid geen boodschap brengt. Waar mensen door begeesterd worden om dan voor hen te stemmen.
Hoe spijtig dat ik hier op reageer. Dit omdat de particratie Di Rupo betreft hun handelen niets concreets openbaart.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antwoord van De Wever:
http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/Op...sen-bang.dhtml Citaat:
Citaat:
Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De voetbal die wij hier gepresenteerd krijgen heeft niets te maken met sport, evenmin niet de wielerwedstrijden. Dat is puur geldgewin waar wij kost wat kost naar moeten kijken. Het wordt ons langs alle kanten opgedrongen. Vandaar dat ik zeg,"Brood en spelen". |
|
![]() |
![]() |