![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de 'blauwe' landen hebben ze gewoon leren liegen.
![]()
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand die uit een land komt waar ze nog als in de middeleeuwen denken en /of leven en/of aanhanger is van een totalitair religie, kan zich hier niet op 1-2-3 aanpassen. Zelfs niet in 1, 2 of 3 generaties. Zulke mensen hou je beter ver weg van je straat, je stad, je land. Want daar ga je niets als last mee krijgen. En dit is ondertussen dubbel en dik bewezen, en word elke nieuwe dag op nieuw bewezen. En géld kost het ons ook nog, bergen geld, fortuinen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of anders zijn het slimme smeerlappen, die op één of andere manier aan deze invasie geld verdienen. Collaborateurs en verraders dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volksverhuizingen gaan altijd gepaard met geweld. Niemand verlaat zijn land met plezier, en niemand vangt grote aantallen vreemdelingen met plezier op in zijn land. Dat was gisteren zo, en vandaag ook. Het enige nieuwe is dat dit 100 % normale gedrag tegenwoordig door de overheid als " racistisch ", als abnormaal bestempeld word. Wellicht heeft die overheid daar zijn reden voor. Een reden die enkel hen ten goede komt, maar zeker niet het volk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Engeland wordt men veroordeeld omdat de "union jack" op de achterbank van je auto ligt, met honderd gram hesp voorbij een moskee lopen geeft x maanden cel, maar thuiskomende soldaten die (naar aloude gewoonte) door de straten van hun vaderland marcheren, daarbij bejubeld door de landgenoten, mogen- samen met hun moeders - ongestraft worden bespuwd en uitgejouwd. Kinderen die vanaf de leeftijd van 11 jarenlang door de nieuwe "uebermenschen" worden verkracht, gemarteld, verhuurd en verkocht, krijgen GEEN gehoor als ze even kunnen ontsnappen en klacht neerleggen bij de politie! Mensen die tegen zulke praktijken in opstand komen worden door de staat beschouwd als extreem rechtse verraders? Moet er nog zand zijn? o ja, de "relletjes" in Stockholm leggen gewoon de kloof open tussen de begoede bevolking (die allang uit die wijken zijn verjaagd) en de arme werkloze "jongeren". Wie betaalt VTM voor zulke leugens? De angst dat het hier ook als een etterende puist zal openbarsten?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Lijkt mij moeilijk te geloven, ondanks alles wat ik tot nu toe gehoord en gezien heb ?!? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'God zij dank' hoort er dan ook helemaal niet meer bij. 'Minder racistisch' kan momenteel betekenen 'tammer' of 'minder assertief' of 'lijdend aan een minderwaardigheidscomplex'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mij kan het niet schelen dat ze daar zo leven, maar ik kan het niet hebben dat ze dat hier doen en mijn leven verstoren en nog de lef hebben ook om mijn levenswijze te beoordelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen juichen velen dat GAS boetes nu ook voor jongere kinderen kunnen. Dat de Belg door dit soort van maatregelen extra ontraden wordt kinderen op de wereld te zetten lijkt niemands bekommernis te zijn. Het zal wel dat er dan interessante plaatsen vrij komen die ingevuld worden door migranten. Maar kijk eens wie voor de GAS boetes voor kinderen stemde. Uw partij misschien ook. En het blijft 'van de pot gerukt' (om het zacht uit te drukken) om de moord Van Breivik op een hoop ('linkse', dat praat veel goed voor sommigen) kinderen een rationele daad te noemen en tegelijk de moord van een moslim op 1 SOLDAAT een teken van geestesstoornis. De stoornis zit hem hier eerder in de dubbele moraal die dit soort van redeneringen ontbloot. Past gij u dan niet aan als je dat niet wilt. Ik doe het wel. Daarbij is elke buur die ik heb van een ander ras. Ik merk het niet meer en gelukkig zij ook niet voor zover ik merk. In uw België zou dat wel even anders zijn kan ik me voorstellen. Veel scheve blikken en gezaag over het 'vreemde' maar voor de rest zelf niet veel meer dan een anderstalige flatscreencultuur hebben om te verdedigen. Dan verdien je toch niet beter. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 2 juni 2013 om 00:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
We zijn hier al met teveel. We moeten er dus zelf minder op de wereld zetten, en vooral geen anderen binnenlaten die financiëel en maatschappelijk belastend zijn voor onze regio. Citaat:
Citaat:
Je mag bedenkingen hebben bij de flatscreencultuur, maar de mensen uit die cultuur bezitten wél de hersens om flatscreentechnologie te bedenken en te realiseren. Dat kan niet gezegd worden van de achterlijke idioten die we uit zandbakculturen importeren;
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 2 juni 2013 om 07:09. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |