![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2341 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2342 |
|
![]() Het niveau van de opponent is me te hoog. Ik denk dat ik het voor bekeken houd.
![]()
![]() |
![]() |
#2343 |
|
![]() Dat is wat ik er ook van dacht Kenan.
Exact hetzelfde. Je denkt het kan niet. En dan besef je ... Het is al eens eerder gebeurd dat vrouwelijke leerkrachten... Het zou toch niet? ... Dat is volgens mij dan ook de reden waarom het parket enkele dagen later al afkwam met de mededeling dat er geen aanwijzingen waren voor misbruik en men deze besloot openbaar te waren. Was dat niet gebeurd, dan acht ik het zeer goed mogelijk dat de beschuldigde juffrouwen niet meer in leven waren heden. Of omdat ze zouden worden vermoord of zouden hebben bezweken onder de druk. Eens zo'n stempel, is een stempel voor het leven. En zolang die niet ontkracht wordt (en vaak zelfs als hij ontkracht wordt) blijft er een sfeer van vermoeden van ... of de mogelijkheid dat ... en zal je hele omgeving je als dusdanig bekijken... Die druk zou overigens niet enkel voortkomen van de Moslims, maar ook van de Vlamingen. Met pedofielen hebben wij het hier wel ver gehad... Die zere plek hebben ze volgens mij ook uitgekiend en ons daarmee willen pakken. Een zaak van stereotypering van het Vlaamse volk en racisme �* la "alle Vlamingen zijn pedofielen, dus als we enkele juffen ervan beschuldigen en ook nog beschuldigen van racisme (al wordt er dan wel weer gezegd dat één van de juffen een relatie zou hebben met een zwarte man) zullen we onze slag wel thuishalen". We stellen ze dan immers direct bloot aan openbare verachting en wie weet is er nog iets van aan ook? Die slag hebben ze alvast thuisgehaald. Het parket en de burgemeester hebben de zaak nog proberen te ontmijnen toen het helemaal uit de hand dreigde te lopen, maar ze konden het gif niet meer uit de wonde halen ... (Blog, alsnog een klacht (is dat dan een nieuwe?) wegens schending van de eerbaarheid en aanranding, etc.).
![]() |
![]() |
#2344 | |
|
![]() Citaat:
2) Migranten spreken geen Nederlands, dus hoe zouden ze dat kunnen oplossen? 3) Brussel en Wallonië eens bekeken qua bevolkingssamenstelling? Nederlandse minderheid zegt u? Hoeveel Franssprekenden zijn er daar nog over? 4) Wat ook het antwoord is op 3 - ik zie de relevantie niet. We wonen hier niet in een gespannen dictatuurtje waar verschillende ethniën klaar staan om mekaar te lynchen van zodra zich de omstandigheden toe lenen hé. ![]() Extrapoleer de (Noord) Afrikaanse situatie niet naar hier aub. 5) De migratie werd op federaal niveau geregeld. Dit onder druk van de Franstalige P.S. bv en met oa Verhofstadt. Beide zijn zeer sterke Belgicisten. België stond op barsten... Sire, il n'y a pas de Belges, zegt u dat iets? ... Dat is mogelijk de achterliggende agenda waarom we zoveel migranten naar hier hebben gehaald. Constant spreken mannen me aan die zichzelf interessant vinden maar waarmee ik geen enkele gelijkenis heb, behalve dat we alletwee mensen zijn, die me vrolijk toeschreeuwen dat ze Belg zijn! En dat nieuwe type Belgen zorgt niet voor communautaire problemen, want ze kennen ze niet, snappen ze niet of het interesseert hen gewoon niet. Uiteraard hebben ze er ook geen enkele voeling mee. (Dat kan natuurlijk ook niet. Ik heb ook helemaal geen voeling met hoe een Palestijn of Jood zich moet voelen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2346 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Tja, als je 2 miljoen belgen hebt en er staan een miljoen Duitsers aan de grens kan dat juist zijn. Of als je in een kasteel woont, en genoeg boeren nodig hebt om je te onderhouden. Vandaag, als de taart dreigt volledig weg te slinken, dringt een bevolkingsvermindering zich op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2347 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noem er toch eens een paar die niet al in een of andere vorm gerealiseerd zijn door de SP.A? Of die nergens in het buitenland deel uitmaken van de democratische wetgeving?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2348 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2349 | |
|
![]() Citaat:
Ik weet niet hoe lang je hier bent en met welke autoriteit je iets zinnigs over België wilt zeggen. Maar je hebt er duidelijk niet de autoriteit voor door je schrijnende gebrek aan kennis. België is geen democratie, maar een particratie. Het Vlaamse volk heeft nooit voor een massa-migratie gekozen. Integendeel... Men heeft er zich soms zéér sterk tégen uitgesproken. Iets waar ik niet trots op ben. Doch iets wat ik intussen zeer goed begrijp. Ook ik zou nu graag een wandeling gaan maken maar weet dat ik niet langs het park kan, en niet langs het kathedraal. Daar zitten namelijk multiculturele verrijkers die het nodig vinden opmerkingen te maken over hoe ik gekleed ga ... Zelfs als het koel is. En nu is het 32°C !!!! Zo van "Oh dag" "Zo mooi gekleed" "Hallo" "Koet in Belkië", etc. Tweede probleem is dat ze niet werken. Ik weet niet waar u het haalt. Maar de statistieken eens bekijken kan interessant zijn als u uitspraken wil doen zonder zichzelf belachelijk te maken. De groep niet-Europese vreemdelingen die werken is angstaanjagend klein. De groep Europese vreemdelingen is iets groter. Maar verkleind ook. Veel Europese vreemdelingen zijn dan ook Turken of Marokkanen die naar hier zijn gekomen langs de Nederland-België of Spanje-België route. Inderdaad, vraag eender waar een paspoort aan binnen de Schengenzone en je mag je vrij naar België bewegen en daar gaan ontvangen. ![]() Interessant is dat men in de omliggende landen actief onderzoek doet naar wat die migranten zoal doen in hun gastland: uitkeringen ontvangen? Studeren? Werken? Zwart werken? In de gevangenis zitten? Werkloosheidsuitkeringen ontvangen met vrijstelling om werk te zoeken en zo ja omwille van welke redenen? In de rusthuizen zitten? Invalide zijn? Etc. Zo heb je in Nederland bv. de migrantenmonitor-studie. In België kan zoiets niet, want daar mag niet over gesproken worden... Het gevolg is dat politieke partijen daarvoor zelf het initiatief moeten nemen als ze informatie willen. Zo maakte NVA de migrantenbarometer. Maar die informatie zou dan weer niet kloppen omdat het van de NVA komt en deze mogelijk niet objectief zijn. In plaats van dan zelf studies te maken ... ![]() De helft van de doctoraten in de humane wetenschapsfaculteiten van België, gaat volgens mij momenteel over zo'n thema. :-/ Die tewerkstelling is er dus zeker niet en de enige manier waarop je cijfers daarover kan vinden is indirect. De meeste migranten wonen in Brussel... Kijk maar eens naar de cijfers... Nochtans is daar werk te over.
![]() |
![]() |
![]() |
#2350 | |
|
![]() Citaat:
D�*t ware goed geweest voor de rust van het land, het had de gemoederen bedaard en het ware het beste geweest voor de juffrouwen. ![]() ![]() ![]() Liefst had hij er meteen "En van Edina kunnen we ook niet met zekerheid zeggen dat ze geen seksuele handelingen met de kinderen heeft verricht." bij moeten vermelden. Dan kon Edina zelf ondervinden welke gevolgen dat kon hebben voor de personen die daarmee zomaar eventjes beschuldigt worden van pedofilie ...
![]() |
![]() |
![]() |
#2351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien toch interessant om er opnieuw eens op terug te komen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2352 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2353 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vwala !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2355 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De federale regering? Daar zitten de Vlaamse partijen keurig bij hoor. Goh? Is dit een pleidooi dat de autochtone Vlamingen weer het vieze laagbetaalde werk gaan doen in de toekomst. En wie dacht je daarvoor zo gek te krijgen? Citaat:
Citaat:
http://www.vdab.be/trends/kik/doc/Ki...tonen_2012.pdf Migranten: Brussel 770.000 Vlaanderen 1.340.000 Wallonie 644.000 Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 21 juli 2013 om 22:28. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2356 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
BDW is ook niet van gisteren en had geen uitspraken gedaan als er een piepkleine kans had bestaan dat er nog iets nieuws uit de bus had kunnen komen. Over verzoenen gesproken; wat valt er dan toch te verzoenen? Niks, helemaal niks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2357 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoelang vindt U dat de pers dan moet zwijgen? Gewoon altijd? gewoon zand erover en "verzoenen"? Kopje thee gaan drinken bij de hysterische bende? zoals na de slachting van Theo van Gogh, of recent nog na de slachting op die Engelse soldaat, of nog recenter nu ze in Trappes weer BBQ houden met autochtone wagens, nu wordt er verklaard dat er HARD wordt opgetreden tegen enige blijk van ongenoegen tegenover moskees.... Nog even en de juf moet haar erkentelijkheid gaan betuigen over het feit dat ze haar niet effektief gelynched hebben.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2359 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terwijl: 1° de mensen aan de schoolpoort zouden moeten aangeklaagd worden wegens laster en eerroof. Sommige - inmiddels protagonisten- stonden te springen om voor de camera te komen. 2° wegens samenscholing. 3° wegens openbare kindermishandeling: het blootstellen van kinderen aan een conflictsituatie die absoluut niet noodzakelijk was en die zo goed als zeker gepland en afgesproken was. Die bewuste dame had bijna de naam van de juf gezegd, maar dan dacht ze even na, en zei dat ze de naam van de juf niet meer wist. En wij moeten dat geloven zeker. Ze herinnerde zich ws op tijd dat ze de naam van de juf niet mocht zeggen. De kinderen gebruiken ze als een human shield en vanuit een wij-oogpunt is dat pedagogisch schandalig. Een conflict vecht je uit zonder aanwezigheid van kinderen. Het zegt veel over de normen van die 'zij'. 4° een aanklacht wegens niet mee willen werken; een geplande onwilligheid aan de dag leggen voor alle moeite die de directie en de overheid zich getroost heeft. Dat prijskaartje moet ook aangerekend worden. 5° een aanklacht tegen de fysieke bedreigingen. Ooit zal er misschien een 'juf' zijn die niet in een hoekje kruipt (van school veranderen is er mij al te veel aan), en die in de volle aanval gaat. 6° moedwillig misbruik maken van overheidsdiensten: dat ze de rekening betalen. Zo zou het moeten zijn en niet anders. Laatst gewijzigd door parsprototem : 22 juli 2013 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2360 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar nu zijn er nieuwe onderzoeken omdat de aanklachten een eigen leven lijken te kennen en er gezocht wordt naar de bron van dit alles. De vraag is nu of die Kamal alles van tevoren met anderen heeft opgezet (tot en met de verdenkmakingen en de protesten aan de schoolpoort toe) of er alleen maar heeft op ingespeeld. Daar gaat het nu om. |
|
![]() |
![]() |