![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat Telenet betreft. Ik werd meermaals door Nederlanders gebeld om te vragen of ik van pack wilde veranderen. Ik weigerde omdat ik ervan overtuigd was dat veranderen altijd in het nadeel van de klant zou zijn.
Ik heb uiteindelijk schriftelijke uitleg (via mail) gevraagd en gekregen. Op die manier kon ik op mijn gemak nagaan of alles klopte wat mij mondeling werd meegedeeld. Het was niet alleen waar dat de pack die ik had al (naar IT-normen) "oud" was. De nieuwe pack zou wel degelijk stukken goedkoper uitvallen. Ik heb intussen twee maandafrekeningen gekregen en vastgesteld dat mijn nieuwe pack zoveel goedkoper is dat ik van het uitgespaarde geld mijn kabelaansluiting kan betalen.
![]() |
#182 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zal nochtans hard moeten zoeken om steun aan Giserke te vinden.
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hier in deze thread over iets anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of wat verstaan wordt onder een vaste opdracht.
Een domiciliëring voor Electrabel kan NU AL niet meer "binnen de minuut" ongedaan gemaakt worden. Dit omdat Electrabel reeds gebruik maar van de SEPA-regelgeving waaraan Europa vanaf 1 februari 2014 iedereen onderwerpt. Bepaalde beterweters zijn harder dan hardleers.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 28 augustus 2013 om 13:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.electrabel.be/nl/particu...ur-electrabel# Weer veel histerisch gezever voor niks, dat is wat ik hier lees.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#191 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Haha. De reden dat ik niets meer gepost heb in deze draad is omdat ik tot het besef gekomen ben dat gij en de mensen die ge bang hebt kunnen maken voor geen reden vatbaar zijn, en dus niet omdat ik beseft zou hebben dat ik een kemel heb geslagen, zoals gij blijkbaar denkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() Wiens brood men eet, wiens woord men eert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus, deurwaarder sturen om al hun centrales in beslag te nemen.
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Diens woord men spreekt", in het Nederlands.
Zonder dank. ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je niet langer akkoord gaat met de domiciliëring, volstaat het om de leverancier hiervan op de hoogte te brengen. Hij mag de stopzetting van de domiciliëring niet weigeren. Bovendien kan je zelf een maximumbedrag bepalen dat door middel van domiciliëring van je bankrekening mag gedebeteerd worden en kan je zelf de periodiciteit van de domiciliëringen bepalen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met alle respect, maar dat vind ik niet. Mensen die niet thuis zijn met pc banking, mensen die hun domiciliëringen half door de bank laten regelen of zich andere pakketten laten aanpraten zonder precies te weten wat inhoudt, ... Dat is geen misbruik of mismanagement door banken of de overheid of de EU of Electrabel. Dat is gewoon een kwestie van wat meer op je hoede te zijn en goed uitzoeken wat je precies doet/verandert.
|
![]() |
![]() |