![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uiteraard wel. Van mij mogen alle 3 miljard Afrikanen naar El Hierro vluchten. Ik weet dat daar de grote humanist Eno2 zit die hen alle rechten zal aanbieden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 16 oktober 2013 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Banneling
|
![]() [quote]En ik gaf je antwoord
Citaat:
(Ik maak me geen illusies over het lot dat mijn eventuele gratis-suggesties beschoren is : forumvulling) Laatst gewijzigd door eno2 : 16 oktober 2013 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een politiek correct antwoord dat wel.
Citaat:
![]() |
![]() |
#245 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#246 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(Ik maak me geen illusies over het lot dat mijn eventuele gratis-suggesties beschoren is : forumvulling) Die rechten worden nu al (deels) toegepast, dat is het waar jullie zo wild cynisch over doen. In Griekenland wil het wel eens verkeerd gaan... Daar moeten de Grieken eens goed over aangepakt worden... Laatst gewijzigd door eno2 : 16 oktober 2013 om 09:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat bestaat trouwens niet eens in Spanje. Maar, ik begrijp 't wel hoor, de redenering van de neocommie PvdA'ers; iedereen gelijk maw niemand niks, iedereen moet werken voor hetzelde loon, liefst 'n hongerloon, alles moet herverdeeld worden, rijken moeten hun centen afgenomen worden en ook voor 'n hongerloon gaan werken. Weg met 't kapitalisme want dat is foei! Jouw natte droom is niet de mijne en gelukkig vooralsnog lang niet aan de orde; ik hoef nl. niet te werken. Moeilijk te begrijpen voor iemand met zo'n extreem gedachtegoed als jij, niet?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 16 oktober 2013 om 13:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Plaats zat, toch! Ik hou m'n eigen broek op, dat kan ook zonder dat je hoeft te werken hoor.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=eno2;6841537]
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 16 oktober 2013 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Overigens is één van de grootste problemen nu net dat het westen wel degelijk economische systemen oplegt. Degene die niet meedoen, worden simpelweg geboycot. Niet onnozel doen hé! Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Eno2 is ondertussen met verdiend pensioen en bezit wel de menselijkheid om op te komen voor de vluchtelingen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai, als ge huisvrouw omschrijft als niet werken, dan moet het in jouw kluizenaarshutje ...
Ik denk dat ik er geen plaatje bij moet tekenen.
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals Eno2 komt U niet verder dan "jamaar, we moeten die mensen helpen". Maar als er gevraagd word van "hoe" moet het allemaal maar gedaan worden met middelen van de "gemeenschap". En voor de rest keert U en uw compaan Eno2 steeds terug naar uw basis. Ik vind uw haatpreekje tegenover een "vluchtelinge" die met succes haar "inburgering" heeft voor elkaar gekregen, met leugens en bedriegerij- passend voor iemand die politica is- eigenlijk wel lief. Een prima voorbeeld van hoe hypocriet U wel bent. U wil blijkbaar alleen vluchtelingen opvangen die niet succesvol kunnen worden.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 19 oktober 2013 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet aan mij een immigratiepolitiek voor te stellen. Ik heb er ook geen scherp zicht op. Het is de taak van Europa die dit moet centraliseren en homogeniseren. Hoe dat ingevuld wordt is een delicate taak voor politieke topmensen en dikbetaalde ambtenaren. Wat jij daarover allemaal cynisch broebelt is daarentegen uiterst goedkoop, voor zover er ook maar iemand wie het aanbelangt een halve euro voor zou geven. Laatst gewijzigd door eno2 : 19 oktober 2013 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ze behoort niet tot de professioneel actieve bevolking. Vanwaar komen dan anders de middelen waarmee "ze haar broek ophoudt", behalve huisvrouw? Rentenier? Kapitaliste? Laatst gewijzigd door eno2 : 19 oktober 2013 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het ironisch.
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#260 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chapeau hoor! Ik denk dat ik ondertussen al 'n klein fortuin uitgegeven heb aan 'goede doelen', tegenwoordig NGO's genoemd, maar sinds ik weet dat er nauwelijks tot niets terecht komt bij wie 't echt nodig heeft, de topmannen, tegenwoordig CEO's genoemd (en 't talrijke personeel natuurlijk), de dictators in die landen e.d., er hun zakken mee vullen, beperk ik me tot kleine plaatselijke projectjes, voor de plaatselijke, autochtone bevolking m.n. ouderen met nauwelijks of geen pensioen, voedsel bedeling, geld voor hun medicatie e.d.m. en i.t.t die grote ONG's steek ik er zelf geen eurocent van in eigen zak, intégendeel. Ook plaatselijke dierenasiels kunnen steeds op mijn (geldelijke) steun rekenen plus vrijwilligerswerk, maar dat is geen 'werk' voor mij, 't is iets dat ik graag doe, met mijn hart. Vanaf 't moment dat de miljoenen werklozen in Europa aan 't werk zijn met 'n deftig loon, de armoede in eigen contreien bestreden is, totaal uitgeroeid is, kan men gaan nadenken over nòg meer mensen zonder toekomst binnen te halen. Ik ben altijd voorstander geweest om die mensen te helpen in èigen land, zodat ze niet alles moeten achterlaten, hun leven moeten riskeren om in nog triester omstandigheden terecht te komen, die mensen weten niet wat hen te wachten staat en 't is mede te danken aan lui zoals jij, die er zelfs niet voor terugdeinzen om ginds te gaan promoten dat hier de gebraden kippen hen recht in de mond vliegen, dat ze die riskante onderneming wagen, mensen zoals jij zijn medeverantwoordelijk voor al die slachtoffers, degenen die verdrinken plus degenen die 'overleven', maar meer ook niet, want meer zit er niet in, terwijl ze - ginds geholpen, gemotiveerd, scholing etc. - wellicht 'n veel betere toekomst in eigen land zouden kunnen tegemoet zien. Maar daarvoor moet er veel veranderen, heel erg veel! Citaat:
Hij heeft er nooit voor gewerkt. En hoeveel van die sukkels heeft hij - of jij eigenlijk - al in huis genomen, opgevangen? Sinterklaas spelen met andermans centen is makkelijk zat, d�*t doe of wens ìk tenminste niet. Citaat:
Wel, ik heb nieuws voor je, 't geld raakt wel degelijk op, 't sociale stelsel, opgebouwd door onze voor-, groot- & ouders is reeds overbelast, op 'n dag ontwaken jouw kinderen in 't 'nieuwe' Afrika. Wie snelt hen te hulp, waarheen kunnen zij vluchten?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|||
![]() |
![]() |