![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voil�*, en als het er op aan komt, volgt zowel congres als partijraad hem blindelings, gewoon omdat er zonder hem geen partij meer is.
![]() |
#165 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Punt van discussie tussen mij en Schoof is dat hij zegt dat de leden zullen bepalen wie wat doet (of BDW burgemeester blijft, of zoals zijn partij smeekt wil minister-president worden). Schoof zegt dat de partaai daarin beslist, en ik moet daar eens goed mee lachen. Heel die partij draait rond hem, moest hij morgen beslissen van zich terug te trekken in een klooster of bij de paters trappisten dan stort n-va ineen. En neen, ik geloof totaal niet dat die man zo dwaas is om zich door een club meelopers te laten forceren tot eender wat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U draait oorzaak gevolg om. Niemand IS vlaams nationalist. Je wordt het en dat NADAT je je geinformeerd hebt. Ik ben niet te beroerd om te stellen dat ik er ooit nog in geslaagd ben om voor Leterme te stemmen. Ik wist weinig van politiek af en die man kon het als minister president goed uitleggen. Nadat het bedrog aan het licht kwam ben ik me goed beginnen informeren en ben ik erop uitgekomen dat stemmen op CD&V, SPA en Open VLD te belachelijk voor woorden is, maar ik begrijp wel dat er veel mensen zijn die er op stemmen vanwege desinteresse.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Triestig dat er lieden zijn die niets anders dan dergelijke hatelijke nonsens kunnen spuien! BDW maakt veel los bij lieden die vrezen dat er wat zou kunnen veranderen! Vooral diegenen die op een of andere manier profiteren van de huidige toestanden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de Vlamingen die 16 miljard maar onder hun eigen burgers verdelen of voor hen gebruiken. Zelfde opmerking: en dan?
Zoals het al decennia gaat in dit zogezegd "landje" kunnen we dit echt geen land noemen maar een verplicht samengaan van burgers die weinig of niets met elkaar te maken hebben, en dit sinds 1830, door andere landen beslist in de toenmalige context van "bufferland"! Waarom moeten wij niet betalen voor de Engelsen, de Duitsers, de Nederlanders enz maar wel voor de Walen en de Franstalige inwoners van Brussel??? Zij hebben precies ook niet veel met ons te maken tenzij over wat er voor hen te verdienen is? Om te betalen zijn we Belgen, voor de rest zijn we flamins of flamingants, racisten en facisten en nazi's enz Laatst gewijzigd door andev : 21 oktober 2013 om 15:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk weet Bart als geen ander wat hij door de partijraad krijgt en wat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk weet Bart als geen ander wat hij door de partijraad krijgt en wat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik eerlijk gezegd niet. Bij de vorige regionale verkiezingen beloofde de NVA aan de Vlaamse kiezer het volgende te realiseren: - een "kindpremie" - voor iedere Vlaming een "hospitalisatieverzekering" - een "Vlaams energieagentschap" als tegenhanger van electrabel. Nu ruim 5 jaar later is daar nog niks komma niks van gerealiseerd. Dus wie geloofd de verkiezingspraatjes van de NVA nog? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Minister-President
|
![]() daarom word er nu op 2 partijen gebasht.
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() En dat is even onproduktief als dom.
Laatst gewijzigd door stuyckp : 21 oktober 2013 om 17:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |