![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik walg daarvan. Het is helemaal niet te laat. Nogmaals, het is geen toeval dat ik geen Vlaamse leeuw meer heb als schermafbeelding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan met die mensen geen leefbare gemeenschap creëren. Kijk naar hun achterlijke cultuur die ze hier willen uitbouwen. Kijk naar hun debiele religies die ze ons komen opdringen. Kijk naar hun thuisland. Alles staat daar in brand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verhuis dan naar Meulenberg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat je zag in Meulenberg, is escalatie. Ze hebben het te ver laten komen. Citaat:
Ze vluchten voor zichzelf. ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij je doppen en leven van je kindergeld (grote gezinnen...) als "vuil werk" gaat bestempelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee witte Vlamingen vinden we allang niet meer in de fruitpluk, schoonmaak, catering, slachterijen, zorg, textiel, etc etc.... Als de vreemdelingen weg zijn gaan de kaboutertjes dat doen... Voor iemand die een Belgie wenst van vreemde smetten vij staan heel wat andere symbolen ten dienste. Een avatar van roi Leopold II bv. De Belgische vlag met een hakenkruis of zo... Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 27 oktober 2013 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat je een negerin hebt zien werken in een bejaardentehuis dat ze allemaal het vuil werk willen doen. De vreemdelingen staan liever te rappen op Youtube.
Laatst gewijzigd door Demper : 27 oktober 2013 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen die zich effectief integreren, ja, die kan ik wel aanvaarden. Mensen die hard werken en hun geloofsidealen niet opdringen aan hun kinderen, ja, daarmee kan ik wel samenleven. Maar zo'n typisch moslimgezin waar de vader de tiran uithangt, de moeder een verfraaide kweekmachine is, waar zoontje Youssouf de kleine arrogante held uithangt en dochter Fatima niet mag studeren of zelfs maar dragen wat ze wilt? Nee, zo'n gezin zal ik als vrijdenkende mens nooit aanvaarden. Dat is gewoonweg barbaars en gaat recht in tegen al de waarden waar ik voor vecht in mijn leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niets vrijdenkends aan jou.
Eerder een karikatuur van een bange blanke man... In Brussel is 72 % ''vreemdeling'', in Antwerpen bijna de helft. Elk jaar loopt het percentage witte Vlamen terug. Stad voor stad, dorp voor dorp. Dacht je echt dit nog te stoppen? Woehaha. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 27 oktober 2013 om 18:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wordt hier nog niet genoeg geluld en gezeikt, misschien? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 27 oktober 2013 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat Brussel nog meer vreemdelingen zal aantrekken dat de 72% die er nu al zijn, is een feit. Ik heb liever dat ze daar bijeenkruipen dan dat ze uitzwermen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En de vuiligheid is, nou ja, voor de achterblijvers. En er zit geen petrol in de grond, dus het wordt drummen onderaan de sociale ladder, tot de russen komen en jullie parasiterend tuig allemaal in de zee schoppen. I could'nt care less, er zijn in Europa genoeg plaatsen waar jullie tuig zich niet moet laten zien, dus je hebt geen keus, je gaat eraan, enkel de timing is onzeker. Wat een spannend leven ga je tegemoet. Laatst gewijzigd door Conscience : 27 oktober 2013 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zie de OCMW-kolonisten van de PS/CdH, Spa en Groen eerder van zichzelf vertrekken als de kassen leeg zullen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Degenen op Meulenberg die 'werken' kan je op 1 hand tellen. Ze zouden misschien zèlf eens kunnen beginnen 'werken' aan hun 'infrastructuur', zodat 't niet meer op 'n stort lijkt in hun achtertuintjes en voor hun voordeur. 2 Vliegen in 1 klap; ze 'werken' èn hun 'infrastructuur' verbetert! Citaat:
Die maatschappij was/is al opgebouwd, 't is aan hèn om er aan deel te nemen/erin te stappen...of niet. Citaat:
Citaat:
Indien zij tot die 'opgebouwde maatschappij' willen horen is 't aan hèn om moeite te doen om er bij te horen/in & aan te passen. Waarom zou dat geen optie zijn trouwens, land van 2de paspoort dat ze nog steeds hebben, waar liggen hun prioriteiten denk je?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |