![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In ieder geval het zogenaamde Avondmaal zoals het beschreven wordt in de Evangelies, klopt niet helemaal. Tenminste niet als het een Sederavond zou moeten geweest zijn.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 juni 2013 om 18:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of geef je de voorkeur aan een haatbaardfeest.
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ook Jezus had een baard. ![]() En ook harriechristus heeft een baard. ![]() Maar Mgr. Lefebvre heeft er geen. Oh, oh, wat een gluiperd is dat....... ![]() Bovendien heeft ie zich zeer raar verkleed...... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb me laten wijsmaken dat sommige progressieve christenen een soort primair exorcistisch ritueel uitvoeren op plaatsen waar monseigneur Lefebvre ooit een voet heeft gezet. Maar dat zullen wel roddels zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu, dat is zo gek nog niet, want overal waar het katholieke geloof is geweest, zijn de duivels uit de hel aan het werk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beetje bizar, maar héél apart
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je dan nog niet wakker geworden? Mijn wereldbeeld is de enig ware, dat van de microwezentjes. En deze is zeker niet bizar, maar het heelal dat GOD zelf is (wat de mensen altijd al hebben geloofd en in mijn atoomtheorie is bewezen). Gods Rijk in de microkosmos dus. Bizar is het geloof in ene Jezus, die niks bijzonders heeft verteld en waar de koeien geen melk van geven. Om van de Islam maar te zwijgen. ![]() ![]() Geloof in harriechristus. Geloof in de toekomst van het heelal. Geprezen zijn de microwezentjes, de scheppers van de atomen en de evolutie van het leven. Bekeert U voor het te laat is met deze aarde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als de wetenschap zo ver is zal mijn atoomtheorie ook feitelijk worden bewezen. Nu is mijn bewijs voorlopig nog alleen filosofisch dat mijn atoomtheorie veel beter en veel logischer is dan wat de wetenschap beweert. Verdiep je er in en kom met argumenten als je denkt dat het niet zo is. Ik heb nog geen zinnig tegenargument mogen horen. Wel eindeloos veel bagger bij elkaar, zoals ook jouw commentaar. ![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 21 juni 2013 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 juni 2013 om 10:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan mijn atoomtheorie namelijk zeer goed bewijzen. En deze zit veel beter in elkaar dan het prutserige heelalmodel van de wetenschap. En ik kan er ook veel meer mee verklaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed, hier hebt u een punt. Ik zal uw atoomtheorie eens gaan lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met name rondom het Kerstfeest werd uit deze smaadschrift aan de Joodse gezinnen voorgelezen, dat Yeshu een buitenechtelijk kind geweest zou zijn van een Romeinse soldaat, Panthera geheten, en geboren zou zijn uit een hoer, genaamd Miryam. In Egypte zou Yeshu de toverkunst der Egyptenaren hebben geleerd, en daarna zou Hij als ‘hoge ingewijde’ naar Israël zijn teruggekomen. De “Toledot Yeshu” [Verhalen over Yeshu] is een verzameling van Joodse legendes over het leven van Yeshua, voornamelijk afkomstig uit het mondelinge circuit en dus moeilijk te traceren, maar waarschijnlijk niet ouder dan de 2de eeuw. |
|
![]() |
![]() |