Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 november 2013, 16:35   #21
BonBon
Banneling

Standaard

Ik vind dat inteelt moslims geen medische hulp meer mogen krijgen voor genetische aandoeningen, als je op die manier opzettelijk kinderen met defecten kweekt moet je er ook zelf voor opdraaien.

Moslims zorgen ook voor een disproportioneel groot aandeel in de ziekenzorg, ze zijn bv volledig verantwoordelijk voor de stijgende uitgaven boven de index. De ziekenzorg stijgt jaarlijks met 10-12% terwijl het maar 3-4% mag zijn.

Niemand zal me kunnen tegenspreken want er zijn nog geen onderzoeken rond gevoerd in de Belgique, ik vraag me af waarom.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2013, 17:58   #22
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht
Zijn wij nog mensen of worden wij beesten,de ouderen problematiek,beslist door onmensen!

lees en geef uw antwoord!

http://www.seniorennet.be/Magazine/a...-en-85plussers
Als we nu eerst en vooral eens ENKEL onze Eigen Oude Mensen verzorgden, dan was er al een héél groot stuk uitgespaard. Momo, Saïd of Boela-Boela M'Banga hun grootouders kunnen in het heimweeland blijven, en daar op kosten van de plaatselijke overheid geopereerd worden en onderhouden tot aan hun dood.
Verder, oude mensen opereren , t'hangt er vanaf voor wat hé ! Als ze al een voet in het graf hebben is euthanasie de oplossing, als ze er nog ietwat gezond bijlopen, verzorgen dan maar. ( voor mijzelf ook dus ).
Tot slot, er zou eens een groot onderzoek moeten gedaan worden naar de ziekten van de verschillende bevolkingsgroepen, en hoe dikwijls dat die ziek zijn, hoeveel dat dat kost enz enz .
En de meest ongezonde groepen mogen dan al niet meer in aanmerking komen voor immigratie. Welk op halfkorte termijn sowieso totaal moet stop gezet worden.
Anders bewijkt onze sociale zorg. Voor iedereen. Ook voor de autochtonen.
Dan moet je voor �*lles betalen, zoals in de USA, en andere primitieve landen.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2013, 18:00   #23
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Gaan we zo'n oudje van 85 dat uitgezaaide kanker heeft helaas, nog voor een weekje een ruilhart geven ?

.
Natuurlijk niet. Dat is puur verspilling, en nodeloos afzien voor de oude mens in kwestie.
Oud 7 november 2013, 18:01   #24
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Met een beetje renovatie is Auswitz nog best bruikbaar.
Ik betaal die paar beestenwagens wel om de voorstanders van dit voorstel daar te liquideren.
Echt een idioot antwoord...
Oud 7 november 2013, 18:02   #25
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
U komt af met Auswitz. Ik vind niks terug in't artikel daarover.
Dus ja, het is uw voorstel.

Welk gas zou U gebruiken? Kwestie, niet alles is milieuvriendelijk.

En ja, ik zie wel een combinatie. Een electrische bestelwagen met een "last wish" kamer.
-vraag aan de veroordeelde : " wat is uw laatste wens ? "
- " da gij mijn plaats inpakt "
Oud 7 november 2013, 18:10   #26
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Op radio één was er een tijdje geleden iemand die commentaar gaf op deze enquête, en volgens hem was de vraagstelling gewoonweg slecht. Op deze vraag moest men antwoorden welke oplossing men verkoos om de kosten te drukken, en men kreeg 2 mogelijkheden. Eén was dus, besparen op terminaal zieken en ouderen, het alternatief was een systeem waar de dienst voor iedereen beperkt werd. Dus een beetje Amerikaans systeem waar de verzekering beslist welke onderzoeken of behandelingen jij mag ondergaan met als eerste criterium kost en niet met geneeskunde.

Men mocht dus kiezen tussen pest en cholera.
Oud 7 november 2013, 18:54   #27
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
daar gaat het in wezen niet over he schoof!
Daar gaat het in wezen wel over.

Ik meen me te herinneren dat ze in de UK de norm hanteren: 50.000 euro per gezond extra levensjaar.

't Is een kwestie van centen. Hoeveel je er in wilt pompen. Goed wetende dat je middelen beperkt zijn.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2013, 19:02   #28
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Op radio één was er een tijdje geleden iemand die commentaar gaf op deze enquête, en volgens hem was de vraagstelling gewoonweg slecht. Op deze vraag moest men antwoorden welke oplossing men verkoos om de kosten te drukken, en men kreeg 2 mogelijkheden. Eén was dus, besparen op terminaal zieken en ouderen, het alternatief was een systeem waar de dienst voor iedereen beperkt werd. Dus een beetje Amerikaans systeem waar de verzekering beslist welke onderzoeken of behandelingen jij mag ondergaan met als eerste criterium kost en niet met geneeskunde.

Men mocht dus kiezen tussen pest en cholera.
Is juist. Slechte vraagstelling, te weinig optie's.
Oud 7 november 2013, 19:04   #29
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
U bent gepensioneerd statutair ambtenaar. Uw pensioen is gemiddeld 500 Euro/maand hoger dan iemand uit de privé.
U kan uw ziekte betalen, wat is uw probleem?
oei waar blijft u dan met uw 2,2 maal meer,en is iedereen van de ouderen dan ambtenaar?
Oud 7 november 2013, 19:07   #30
BitterSweet
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
U bent gepensioneerd statutair ambtenaar. Uw pensioen is gemiddeld 500 Euro/maand hoger dan iemand uit de privé.
U kan uw ziekte betalen, wat is uw probleem?
En ik heb al evenveel betaald als u,geef me dan is een reden waarom ik dan nog is apart zou moeten betalen,mijn wedde was niet hoger dan de uwe!
Oud 7 november 2013, 19:08   #31
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Vlamingen....

Vlaanderen, het land van kinderverkrachting, diepe kelders en wegwerpouderen !

Maar, de rode duivels doen het goed !

Laatst gewijzigd door Nietzsche : 7 november 2013 om 19:09.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2013, 19:12   #32
BitterSweet
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Vlamingen....

Vlaanderen, het land van kinderverkrachting, diepe kelders en wegwerpouderen !

Maar, de rode duivels doen het goed !
ja ik begin ook mijn twijfels over te krijgen!
Oud 7 november 2013, 19:16   #33
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ja ik begin ook mijn twijfels over te krijgen!
Oh, bij mij zijn het geen twijfels hoor.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2013, 01:26   #34
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
daar gaat het in wezen niet over he schoof!
schoof ,ze geven jou toch ook een groot pensioen ho pardon uitgesteld loon voor niks
ouwe knar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2013, 01:32   #35
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Daar gaat het in wezen wel over.

Ik meen me te herinneren dat ze in de UK de norm hanteren: 50.000 euro per gezond extra levensjaar.

't Is een kwestie van centen. Hoeveel je er in wilt pompen. Goed wetende dat je middelen beperkt zijn.

.
waarom denk jij dat de middelen beperkt zijn ,voor elke aangespoelde en zijn familie is er geld zat ook voor ziekenhuiskosten en dan zou jij onze eigen oudjes laten creperen ,en zo iemand noemt zich vlaams nationalist?is dat de stijl va N-VA schoof ?dan moet ik mijn kiesgedrag dringend herbekijken en velen met mij hoop ik

Laatst gewijzigd door ouwe knar : 8 november 2013 om 01:33.
ouwe knar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2013, 06:51   #36
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als we nu eerst en vooral eens ENKEL onze Eigen Oude Mensen verzorgden, dan was er al een héél groot stuk uitgespaard. Momo, Saïd of Boela-Boela M'Banga hun grootouders kunnen in het heimweeland blijven, en daar op kosten van de plaatselijke overheid geopereerd worden en onderhouden tot aan hun dood.
Zo is dat!

Ter info, zomaar even volledig 'naast' de kwestie ... link
Oud 8 november 2013, 07:35   #37
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Ik vind dat inteelt moslims geen medische hulp meer mogen krijgen voor genetische aandoeningen, als je op die manier opzettelijk kinderen met defecten kweekt moet je er ook zelf voor opdraaien.

Moslims zorgen ook voor een disproportioneel groot aandeel in de ziekenzorg, ze zijn bv volledig verantwoordelijk voor de stijgende uitgaven boven de index. De ziekenzorg stijgt jaarlijks met 10-12% terwijl het maar 3-4% mag zijn.

Niemand zal me kunnen tegenspreken want er zijn nog geen onderzoeken rond gevoerd in de Belgique, ik vraag me af waarom.
Het gaat over ouderen, voor mij mochten ze dan ook iedere jongere die vanaf de jaren 70 meer dan 2 kinderen op de wereld zette castreren.

Lang voor de Chinezen met hun één kind programma begonnen.

Toen bekeek iedereen me alsof ik de grootste idioot was, nu krijg ik zelfs uit de meest rechtse hoek bijval.

Het gaat er in dit geval om, dat men dit achterlijk voorstel enkel doet om meer geld in de Godheid "economie" te stoppen.

Verontschuldig ons aub dat we oud worden en op die leeftijd, na ons 45 jaar kapot gewerkt te hebben, ziek worden, kanker krijgen of zo nu en dan een hartaanval krijgen.

Verontschuldig ons ook dat we na onze dood ons lichaam wegschenken voor onderzoek, zodat jullie jongeren misschien nog wat ouder kunnen worden.

Lang leve de economie, dood aan de ouderen.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2013, 08:50   #38
k9

Standaard

Citaat:
Zijn wij nog mensen of worden wij beesten,de ouderen problematiek,beslist door onmensen!

lees en geef uw antwoord!

http://www.seniorennet.be/Magazine/a...-en-85plussers
Elke maatschappij maakt zijn keuzes. Waarom is een belgische 85 jarige nog enkele maanden /jaren laten leven belangrijker dan pakweg enkele tientallen hongerlijdende Sahel bewooners ook jaren laten leven ?

Tov gehandicapten een waardig leven te geven?

Kinderen deftige scholen?

Mensen niet jaren van hu leven in de file te laten slijten?

...

Keuzes moeten nu eenmaal gemaakt worden, en dat houd in arbitraire lijnen waarop men zegt hierna is het voor de maatschappij niet draagbaar meer o het te doen, hoe spijtig dat ook is.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2013, 08:54   #39
k9

Standaard

Citaat:
Het gaat over ouderen, voor mij mochten ze dan ook iedere jongere die vanaf de jaren 70 meer dan 2 kinderen op de wereld zette castreren.

Toen bekeek iedereen me alsof ik de grootste idioot was, nu krijg ik zelfs uit de meest rechtse hoek bijval.
Zou me verbazen.

Jij wil dus de economie doen draaien met nog minder mensen? We hebben nu al een tekort aan gekwalificeerde mensen, En jouw oplossing is nog minder kinderen?

We hebben er meer nodig ipv minder.

Dit is van het type reactie "elkeen die boven de 85 komt afmaken"

Citaat:
Het gaat er in dit geval om, dat men dit achterlijk voorstel enkel doet om meer geld in de Godheid "economie" te stoppen.

Verontschuldig ons aub dat we oud worden en op die leeftijd, na ons 45 jaar kapot gewerkt te hebben, ziek worden, kanker krijgen of zo nu en dan een hartaanval krijgen.

Verontschuldig ons ook dat we na onze dood ons lichaam wegschenken voor onderzoek, zodat jullie jongeren misschien nog wat ouder kunnen worden.

Het gaat hier over dure ingrepen op 85 plussers niet over normale op 65 jarigen.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2013, 09:04   #40
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:

Het gaat over geld tekort, die enquete gaf maar de keuze tussen iedereen via een comité en ouderen om te besparen. Niet echt een keuze, we moeten verder durvend kijken.

Binnenkort gaan we onze moslims niet meer kunnen veroorloven, dat is een luxe product die teveel kost aan sociale en medische middelen. Als 1 moslim gemiddeld meer kost dan 2 Vlamingen zitten we met een fundamenteel probleem die niet betaalbaar is.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be