![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Banneling
|
![]() Data, euh, parcifal, ik neem aan dat jij beseft dat mensen met een diepe verstandelijke handicap kinderen krijgen. Ik ben blij dat jij jezelf tot deze winnaars rekent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je niet kan scoren, wat ben je dan? Juist. Overigens, ik heb liever dat mijn eigendom in 'patrimonium' blijft. Op dat punt ben ik nogal conservatief, ik neem aan dat u dat om bepaalde reden niet bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Efkes heeeel grof doen:
Een vrouw zwanger maken is simpel , maar .... de gevolgen daar denken sommige niet aan !! Waarom ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Banneling
|
![]() Six, ge zijt nog jong, maar geloof me, na een bepaalde leeftijd worden kinderloze mannen (dubbel als ze vrijgezel zijn), wat meewarig behandeld en met veel knipogen achter hun rug getracteerd.
Het blijft iets zieligs hebben... Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 november 2013 om 18:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik voel mij er niet slecht bij, zo lang ik weet dat ik dingen doe die ikzelf moreel correct acht.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan ze niet krijgen. Ik zit er niet zo mee.
![]() |
![]() |
#292 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ofwel kun je het niet (aan een goede vrouw raken of een aanvaardbaar niveau van leven bereiken waarin kinderen mogelijk zij), ofwel wil je het niet (egoisme dus als het niet voor een periode is, maar voor het leven). Gevallen daargelaten bij wie het overmacht is (medisch of vanwege erfelijke aandoeningen) zie ik daar weinig rooskleurigs gloren. Laatst gewijzigd door parcifal : 10 november 2013 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Banneling
|
![]() Ik heb een goede vriend wiens vrouw geen kinderen kan krijgen.
Zij blijft er na al die jaren mee worstelen, hij heeft er totaal geen behoefte aan. Hij beseft dat ze door die kinderloosheid wel veel relaxer en vrijer door het leven gaan, er zijn inderdaad voordelen aan verbonden aan kinderloosheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Al die ouders die hun kinders naar de voetbal sturen en dan in het weekend gaan kijken en de scheidsrechter en andere spelertjes uitkafferen, die zijn er praktisch allemaal van overtuigd dat hunne kleine de nieuwe Kompany of Hazard zal worden, terwijl de meeste opgroeiende kinderen uiteraard niet goed genoeg zijn om profvoetballer te worden. Met veel geluk kunnen ze later nog ergens terecht in een provinciale club als hobby. Of al die ouders die met veel verwachting naar de tennisclub gaan en daar verwachten dat hun dochter de nieuwe Clijsters of Henin wordt. Ook dat is natuurlijk volstrekt onrealistisch. De meeste kinderen houden helemaal niet van competitiesport en al dat gepush en zouden zich veel liever op een meer ontspannende manier met hun leeftijdsgenoten willen bezighouden. Op die manier kweekt men natuurlijk een bende gefrustreerde volwassenen, die op hun beurt hun kroost weer belasten met onrealistische verwachtingen en dromen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is meestal zo wanneer je in je leven evolueert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien, ergens in de toekomst, hebben wij hier nog een goed gesprek over. Tot dan, veel plezier met je positie als zelfverklaarde winnaar. Geniet ervan nu het er nog is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik snap dat u als rechtgeaarde katholiek graag het 'ga en vermenigvuldig u' principe hanteert, maar zo gaan we wel allemaal de dieperik in. Misschien lost het zichzelf op doordat er een wereldwijde pandemie uitbreekt en 80 % van de wereldbevolking uitgeroeid wordt. Het is grof, maar dat zou het beste zijn dat de menselijke soort kan overkomen. Daarna zal er letterlijk terug ademruimte zijn en kunnen we er weer voor een tijdje tegen. |
|
![]() |
![]() |