![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Banneling
|
Dat het geen forum is weet ik ook. En af en toe lees ik die reacties wel eens, net zoals die onder de artikels van Knack, LLB, Le Soir ... en telkens vallen me diezelfde nicks op die er overvloedig dezelfde onzin mogen op plaatsen. Vielen zij jou nog niet op?
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Banneling
|
Regelrechte quatsch zoals hier ook vaak te lezen is dus? Exclusief jouw bijdragen en die van jouw forumvriendjes natuurlijk?
Laatst gewijzigd door BBB : 20 november 2013 om 00:35. |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Nee hoor, hier zitten ook een hoop mensen wiens mening ik totaal niet deel maar die ze op een zinvolle manier verwoorden. In debat gaan met gelijkgestemden is een nogal steriele bezigheid. Dat interesseert me niet lang. Jammer genoeg zitten er ook nogal wat schlemielen hier, maar dat moet er maar bij genomen worden. Die kalken al wel eens een draadje potdicht maar dat is niet zo erg. En als het te erg is, of echt te dom, dan vormen ze goede doelwitten om af te zeiken. Zo hebben ze toch nog een zeker nut.
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Er is daar waarschijnlijk wel een vorm van censuur door de krant in kwestie, maar ik spreek niet van ondervinding, ik hou me voorlopig enkel op het af en toe lezen van die dingen, voor reacties beperkt ik me tot deze plaats. Een mens kan bezig blijven. Op hln kijk ik niet, dat is voor mij niet echt een krant. Laatst gewijzigd door stuyckp : 20 november 2013 om 07:06. |
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpe...-schulden.aspx http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20130314_057 Niet dat dat echt nodig was natuurlijk. Dat Antwerpen geen reserves heeft, wisten we immers al langer. Maar ik vermoed dat elk excuus goed is om kromme kritiek op de N-VA toch te kunnen rechtpraten, nietwaar?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er is niks warrigs of vreemd aan dat betoog. Het enige "probleem" met dat bericht is dat het de nagel op de kop slaat en dat het niet in bepaalde kramen past. Niet toevallig in de kramen van mensen die zich in alle bochten wringen om de leugenachtige praat van Kherbache toch maar niet op de korrel te hoeven nemen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
#111 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Maar als krant zou ik dat nog in geen 100 jaar kopen. Verkeersongevallen of familiedrama's op pagina één... |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nergens anders zie je meer reacties opduiken van mensen met een vijs los en georganiseerde schrijvers die hun pamflettaire partijpolitiek komen posten dan hier. Alle BUBbels en hun sympathisanten hebben hier een nick. Maar hen bedoel je niet, zeker?
|
|
|
#117 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dus de oppositie in Antwerpen zegt dat we de pensioenkosten die zij hebben gemaakt moeten doorschuiven naar Brussel. Tegelijkertijd zeggen die uit Brussel dat Antwerpen moet ophouden met kosten door te sluizen naar Brussel.
Ja jongens, wat is het nu. Ten andere mag mevrouw Kerbach mij ook eens gaan uitleggen waar exact de Antwerpse reserves zich bevinden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Altijd leuk om te zien wanneer "foute" mensen gebrandmerkt worden als halve garen en propagandisten. Je zou denken dat men iets geleerd heeft uit de vele pogingen om VBers en hun kiezers in dergelijke hokjes te steken (en dan vooral uit de vele petsen in het gezicht van de boemerang die die tactiek is), maar neen. En dan zijn die briefschrijvers zogezegd niet goed bij hun hoofd...
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Als het gaat om mensen met een vijs los daarentegen denk ik meer aan de draadjes of reacties van enkele van onze hardcore vlaams blokkers. BUB schrijfsels zijn naast wereldvreemd inderdaad wel duidelijk pamflettair en netjes in de pas van de partij. Lijkt soms wel een clubje dat zichzelf wil overtuigen. |
|
|
|
|
|
|
#120 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
En al wie het opneemt voor Kerbache heeft geen vijs los....
|
|