Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 november 2013, 09:51   #121
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

http://forum.politics.be/showpost.ph...00&postcount=5
Oud 20 november 2013, 09:56   #122
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Om het met de woorden van een BUBbel te zeggen:

Al wie NEGATIEF reageerde op de klaarblijkelijke leugen van Kerbache over de Antwerpse reserve die haar eigen partij opbouwde, en die de N-VA volgens haar opsoupeert, zijn dus Vlaams-Blokkers met een vijs los.

En al wie het opneemt voor Kerbache heeft geen vijs los....
Mij geen woorden in de mond leggen alstublieft... je weet heel goed dat ik een algemeen antwoord gaf op jouw ook algemeen geformuleerde vraag.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2013, 11:08   #123
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BBB Bekijk bericht
Yeah, de Rode Duivels redden België. Of toch niet? Terug met de voetjes op de grond. Dat is nu eens een voorbeeld van een hype die snel voorbij zal zijn.
Onze nationale potstampers hebben hun twee laatste matchen verloren. Weliswaar vriendenmatchen maar toch betekenisvol en mét thuisvoordeel. De beschilderde zuiplappen van supporters waren zeer stil gisteravond. Goed zo! Dat belooft wanneer ze tegen de echt grote jongens zullen moeten aantreden. Ze kunnen best een ticket heen en terug bestellen.
Dat is goedkoper, wij moeten finaal toch alles betalen.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2013, 12:45   #124
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Zijn die reserves nu al gevonden?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2013, 13:26   #125
Athelas
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Onze nationale potstampers hebben hun twee laatste matchen verloren. Weliswaar vriendenmatchen maar toch betekenisvol en mét thuisvoordeel. De beschilderde zuiplappen van supporters waren zeer stil gisteravond. Goed zo! Dat belooft wanneer ze tegen de echt grote jongens zullen moeten aantreden. Ze kunnen best een ticket heen en terug bestellen.
De Rode Duivels zijn dan ook een goed team maar geen wereldelftal. En op een wk zijn er meer wereldelftallen dan enkel Duitsland en Spanje. Er waren al mensen die hen in de finale zagen. Ik zie hen de poule overleven. Maar daar stopt het ook.

Spijtig dat het WK na de verkiezingen is.

Laatst gewijzigd door Athelas : 20 november 2013 om 13:26.
Athelas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2013, 16:59   #126
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
België is dus niet gered door de rode Duivels?

D�*�*rom dus dat we de belgisch-nationalisten niet meer horen juichen. Als de duivels als vanouds aan de verliezende hand zijn heeft voetval ineens toch weer niets met de redding van België te maken.
Oud 20 november 2013, 17:05   #127
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Athelas Bekijk bericht
De Rode Duivels zijn dan ook een goed team maar geen wereldelftal. En op een wk zijn er meer wereldelftallen dan enkel Duitsland en Spanje. Er waren al mensen die hen in de finale zagen. Ik zie hen de poule overleven. Maar daar stopt het ook.

Ik snap wat je bedoelt, maar vermits de duivels de finale niet zullen halen maakt dat niets uit. De Belgisch-nationalisten hebben meer dan en half jaar te vroeg hun moment de gloire gehad, maar dat is tegen de verkiezingen van volgend jaar allang voorbij en vergeten.
Oud 20 november 2013, 17:08   #128
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
België is dus niet gered door de rode Duivels?

D�*�*rom dus dat we de belgisch-nationalisten niet meer horen juichen. Als de duivels als vanouds aan de verliezende hand zijn heeft voetval ineens toch weer niets met de redding van België te maken.
En wie verbindt nu weer de sport met de politiek??

Juist.Knuppel.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2013, 17:10   #129
BBB
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
En wie verbindt nu weer de sport met de politiek??

Juist.Knuppel.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat jij dat nooit doet. Maar ik kan me vergissen, hoor!
BBB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2013, 17:11   #130
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
maar vermits de duivels de finale niet zullen halen maakt dat niets uit.

Citaat:
De Belgisch-nationalisten hebben meer dan en half jaar te vroeg hun moment de gloire gehad, maar dat is tegen de verkiezingen van volgend jaar allang voorbij en vergeten.

De verkiezingen vinden plaats in mei.
Het WK pas in juni.
Oud 20 november 2013, 17:19   #131
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat jij dat nooit doet. Maar ik kan me vergissen, hoor!
Het is toch normaal dat wanneer een nationale Belgische ploeg wint in de kwalificatie-matchen en naar de wereldkampioenschappen voetbal mag gaan, dat men daar dan fier op is en er mee naar buiten komt. En dat men zich vrolijk maakt over al diegenen op dit forum die België liever niet hadden zien slagen.

Maar steevast en georkestreerd (en denkelijk ook dik betaald) met grote Leeuwenvlaggen zitten te zwaaien bij elke aankomst van de Ronde zoals op de Mont Ventoux, vind ik er goed over.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 november 2013 om 17:20.
Oud 20 november 2013, 17:21   #132
BBB
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht

De verkiezingen vinden plaats in mei.
Het WK pas in juni.
En in maart geven Boubakar en co hen nog eens een pak slaag en dan is de hype helemaal voorbij. Nu al gezakt op de wereldranglijst van 5 naar 10 of 11. Alleen een zwakke loting op 4 december kan de belgicisten nog enige hoop geven. Maar ach, wie verbindt politiek met sport, eigenlijk. Ha, juist, Muyters want die stond gisteren in de tribune. Voor Flup en co was het te koud waarschijnlijk. Zij hadden al zo hun best gedaan. Een showke was meer als genoeg om de heilige Belgische vlam terug wat aan te wakkeren.
Oud 20 november 2013, 17:42   #133
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En in maart geven Boubakar en co hen nog eens een pak slaag en dan is de hype helemaal voorbij. Nu al gezakt op de wereldranglijst van 5 naar 10 of 11. Alleen een zwakke loting op 4 december kan de belgicisten nog enige hoop geven. Maar ach, wie verbindt politiek met sport, eigenlijk. Ha, juist, Muyters want die stond gisteren in de tribune. Voor Flup en co was het te koud waarschijnlijk. Zij hadden al zo hun best gedaan. Een showke was meer als genoeg om de heilige Belgische vlam terug wat aan te wakkeren.
En d�*t vindt u nu pas geweldig is het niet?

But..wait and see in plaats van Madame Soleil uit te hangen. Want het zou wel eens kunnen zijn dat u ook in dat beroep mislukt, net zoals in uw beroep van schoolmeesterke.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 november 2013 om 17:44.
Oud 20 november 2013, 17:42   #134
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Gelukkig dat die omhoog gevallen janetten weer eventjes met beide voetjes op de grond staan.

Citaat:

Dat is juist zeer goed.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2013, 17:55   #135
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

But..wait and see in plaats van Madame Soleil uit te hangen. Want het zou wel eens kunnen zijn dat u ook in dat beroep mislukt, net zoals in uw beroep van schoolmeesterke.

Vergeet toch maar even niet dat jij ook niet echt geslaagd bent als schoolmeesterke.

Voor de rest geldt voor jou evengoed het gezegde "wait and see" in plaats van Madame Soleil uit te hangen. Het zou immers heel goed kunnen dat we volgend jaar eens goed kunnen lachen met de uitspraken van de pretentieuze blaaskaak waar ik geregeld iets van in mijn database opsla.
Oud 20 november 2013, 18:00   #136
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Na een maand regeringsonderhandelingen reizen al die piefen af naar Brazillië om voor de RD's te gaan supporteren, dus dan ligt hier alles stil tot die voetballers terug naar huis komen. Het zal dus best zijn voor België dat dat zo snel mogelijk gebeurt.

Nu ja als er gedurende 2 maand niet onderhandeld kan worden over nieuwe regeringen omwille van het feit dat de beslissingsmakers zich als goeie RD fan moeten profileren, zal men de schuld van het uitstel toch wel weer exclusief bij N-VA leggen.
Oud 20 november 2013, 18:05   #137
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het is toch normaal dat wanneer een nationale Belgische ploeg wint in de kwalificatie-matchen en naar de wereldkampioenschappen voetbal mag gaan, dat men daar dan fier op is en er mee naar buiten komt. En dat men zich vrolijk maakt over al diegenen op dit forum die België liever niet hadden zien slagen.
Voor jou is dat normaal. Tienduizenden bewuste Vlamingen denken daar anders over. Een failliet land gaat miljoenen euro's uitgeven omdat ze denken dat daarmee het belgisch gevoel versterkt zal worden. Wij mogen deze waanzin wel betalen. Hoe vroeger ze er uitliggen, hoe voordeliger voor ons.
Citaat:
Maar steevast en georkestreerd (en denkelijk ook dik betaald) met grote Leeuwenvlaggen zitten te zwaaien bij elke aankomst van de Ronde zoals op de Mont Ventoux, vind ik er goed over.
Waar haal je d�*t nu alweer?
De mensen met de leeuwenvlaggen betalen de vlaggen zelf en worden zeker niet vergoed. Ik heb dit jaar ook belgische vlaggen in de Ronde gezien. Het zou kunnen dat deze bekostigd zijn door de regering. "Di Rupo vlagt". Eens iets anders.

Laatst gewijzigd door robert t : 20 november 2013 om 18:08.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2013, 18:08   #138
BBB
Banneling

Standaard

Citaat:

Maar neen, ventje, ik ben in de eerste plaats voetballiefhebber owv het mooie voetbal, niet owv de politieke implicaties. Zo kan ik gerust toegeven dat tegen Colombia Hazard stukken beter was dan de matchen daarvoor en dat het enige lichtpunt gisteren eigenlijk de invalbeurt van De Bruyne was die dan weer tegenviel tegen Colombia.
Pstttt, als je het nu nog niet weet: de Rode Duivels gaan België echt niet redden.
PS: welke zestigjarige met een strikje uit Bergen heeft de Rode Duivels al wel politiek misbruikt? Ik durf wedden dat hij niet weet wat buitenspel is. En voor dat jij weer beginteWever is eerlijk op dat gebied: hij weet dat hij niets van voetbal afweet en het hem dus niet interesseert als spel. Dus blijft hij daar wijselijk weg.

Laatst gewijzigd door BBB : 20 november 2013 om 18:12.
Oud 20 november 2013, 18:11   #139
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Vergeet toch maar even niet dat jij ook niet echt geslaagd bent als schoolmeesterke.

Voor de rest geldt voor jou evengoed het gezegde "wait and see" in plaats van Madame Soleil uit te hangen. Het zou immers heel goed kunnen dat we volgend jaar eens goed kunnen lachen met de uitspraken van de pretentieuze blaaskaak waar ik geregeld iets van in mijn database opsla.
U zou beter wat meer opslaan in uw brein.
Oud 20 november 2013, 18:15   #140
BBB
Banneling

Standaard

Citaat:

Moet nogal een collectie zijn!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be