![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs op 31 december 2013 blijft onze reguliere media ons lulkoek voorschotelen op de voorpagina van een krant in dit geval.
HLN - Stadje VS geëvacueerd na ontploffing olietrein Who cares? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Ik bekijk HLN.be wel vaker en erger me soms ook blauw, maar een goed alternatief? Die is er niet, of ik ken het niet.
Ik heb de indruk dat, met uitzondering van het filteren van reacties en soms botweg de reactieknop uitschakelen, het er redelijk objectief aan toegaat.
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
- voor bizarre van marginaliteit doorspekte artikels, moet je geen alternatieven zoeken. HLN is daarin heer en meester. - Economisch en politiek gerelateerd nieuws, ... zonder twijfel: De Tijd. (weliswaar niet gratis)
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Een alternatief naar gratis nieuws op mensenmaat.
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 31 december 2013 om 09:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jij schat die 'mensenmaat' nogal laag in
![]()
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat HLN zoiets voorschotelt is nog begrijpelijk, dat VTM & VRT er ook aandacht aan wijden is voorspelbaar.
Maar dat de VRT zowat 10 minuten, met terugblikken uit zijn carrière op de koop toe, aan het ongeval van Schumacher weidt, alsof die mens al overleden is, is toch vrij ridicuul. En dan hebben we het nog niet gehad over het jaarlijks weerkerend item op de VRT dat tweedehandssites na kerstdag zoveel bezoekers krijgen, dat is debilisering ten top! En dat alles nog eens overgoten met een zoetsappig teletubbiestemmetje. Laatst gewijzigd door Stultitiae : 1 januari 2014 om 23:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burger
|
![]() HLN is in handen van het grootkapitaal, net zoals de meeste mediabedrijven in België. Door het kapitalisme zijn het grootkapitaal en de overheidsmaffia's (waartoe de VRT en de RTBF behoren) van elkaar afhankelijk voor hun toenemende, dictatoriale (of noem het voor mijn part Orwelliaanse) macht.
Enquêtes: "Laissez-faire kapitalisme" - Criminaliteit en geweld - Eigenbelang. Governments will use whatever technology is available to combat their primary enemy – their own population. -- Noam Chomsky In a time of deceit telling the truth is a revolutionary act. -- George Orwell |
![]() |
![]() |