![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder het knipwerk betekent Uw schrijfsel nog steeds hetzelfde...
Citaat:
Ik had er gewoonweg even het zinnige uit gedestilleerd, nu heb ik het dan maar in het vet gezet. @ your service! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelooft U dat? Conspiracy in het EP? ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 8 januari 2014 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Dat 'eigen doel' is van maatschappelijk belang. De algemene veiligheid moet niet in gevaar worden gebracht omdat Mieke bang is dat ze haar Facebook nalezen of omdat Parcifal schrik schreeft dat ze een email van hem kunnen nalezen. 3) Niet gedeelde informatie? Een zoektocht op google naar bepaalde termen deel je wel degelijk hoor. Als jij zo naief was om te geloven dat niemand dat ooit bijhield is dat je eigen fout. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | ||
Banneling
|
![]() Ok, laat ons dan allemaal gewoon de pincode van uw bankkaart eens bekijken en het paswoord voor uw pc.
Enkel bekijken, kan geen kwaad he? Citaat:
Er bestaat een legale manier om dat te doen, die de NSA dus bewust NIET verkiest en daardoor de bestaande rechten van mensen schendt. Waarom exact verdedig jij het schenden van rechten van mensen? Citaat:
Emails, telefoongesprekken, data met persoons en prive-gegevens : dat is enkel bestemd voor mijzelf en de persoon/personen die authorisatie heeft om dat te zien. Een dikke kale NSA nerd, hoort daar niet bij. Period. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Banneling
|
![]() Overheidsbetutteling, economie centraal plannen, KGB-toestanden. Het communisme leeft nog.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het NSA is een monster buiten controle, een staat binnen de staat...
http://www.washingtonsblog.com/2014/...-congress.html Laatst gewijzigd door zonbron : 8 januari 2014 om 17:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee.
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als zij niets met pincodes doen moet je het ook niet misbruiken hier.
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nog steeds mij niet kunnen quoten waar ik nog een bron voor moest geven? Eerst zagen dat ik een bron moet geven n nu zwijg je weer wel e! ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 8 januari 2014 om 18:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan kan ik dat argument terugkaatsen : 'geef dan je pincode en je paswoord van je pc, ik zal dat niet stelen, ik zal dat enkel BEKIJKEN'. Wat precies snap je daar nu niet aan? Dat gaat niet over die pincode, dat gaat over de actie. Laatst gewijzigd door parcifal : 8 januari 2014 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat bedoel jij met bekijken? Ga je nu beweren dat ze een paar miljard werknemers hebben zitten die alle gegevens van iedereen over heel de wereld aan het BEKIJKEN zijn? ![]() Niemand bekijkt mijn pincode! Niemand steelt mijn pincode! En als ze dat wel doen...i don't care! Mijn geld is verzekerd tegen diefstal. Wil jij mijn pincode kerel? Awel hier ce... 1945...nu tevreden? En wat ga je nu doen? ![]() Denk je dat je pincode enkel bij NSA opgeslagen is? Wie bij de bank kan jou pincode bekijken denk je? Niemand? Ah, maar dat is geen probleem zekers. Waarom niet? Daar kan ook een amerikaan in dienst zijn die jouw pincode kan bekijken. WOEOEHOE!!! Scary he ![]() Er is geen actie! Geen kat die ook maar iets van jouw prive gegevens, gesprekken,... ook maar zal horen of bekijken. Geen KAT! Al jouw prive gegevens heb je gegeven aan je bank om een rekening te openen...zonder ook maar 1 enkel probleem. Hoeveel bankmedewerkers kunnen aan deze gegevens...geen enkel probleem voor jou...maar nu plots...oooooohneee, privacy schending!!!! Je hebt alles vrijwillig gegeven kerel.
Laatst gewijzigd door illwill : 8 januari 2014 om 20:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/article/det...40108_00918000
Deze sukkels heeft men geklist met behulp van het onderscheppen van telefoontjes, sms berichten en berichten op sites. Moet ze dus vrijlaten?
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je begrijpt er echt gewoon totaal en absoluut niets van he? Probeer eens in je eigen woorden uit te leggen wat 'recht op privacy' binnen de belgische of europese legale context eigenlijk betekent. Ik ben werkelijk curieus. |
|
![]() |
![]() |