![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#621 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De job hield in dat hij, naast een bepaald klassement doen, ook nieuwe leveranciers en / of klanten moest binnenbrengen. Na bijna twee jaar (ze stelde dat al eerder vast, maar het is zeer moeilijk om iemand te vinden die kan klasseren in die branche) stelt ze vast dat deze man absoluut niet voldoet, wel voor het klassement, maar daarbuiten totaal geen organisatorisch talent heeft en geen enkele klant of leverancier bijbrengt. Dus dankt ze hem af. Dit was echter buiten de waard (vakbond) gerekend. De man werd bruggepensioneerde en mijn zus moet iedere maand 400 euro bijbetalen. Bij de volgende aanwerving denkt ze wel tweemaal na vooraleer ze een oudere werknemer aanwerft. |
|
|
|
|
|
|
#622 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Blijkbaar al lang geen werkzoeker geweest zeker?
|
|
|
#623 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Deze mensen (ik ken er toch wel enkele van), geven nu een vertekend beeld. Veel van de mensen die momenteel overblijven hebben totaal geen kennis en zijn ook niet bekwaam om een zelfstandige taak uit te voeren. |
|
|
|
|
|
|
#624 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
En daar heeft leeftijd geen drol mee te maken. Citaat:
|
|
|
|
#625 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik wacht met een bang hart af wat er gaat gebeuren met de laaggeschoolde arbeiders die niets anders kennen dan bandwerk, nooit eigen initiatief hebben moeten nemen, nooit ..... |
|
|
|
|
|
|
#626 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#627 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#628 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar aangezien er weinig mensen zijn die zo'n klassement aankunnen en hij hiervoor zeer geschikt was, kreeg hij onmiddellijk een vast contract. Het klassement is eigenlijk maar een 1/2 job, vandaar zijn andere opdrachten. |
|
|
|
|
|
|
#629 | |
|
Minister
|
Citaat:
Enerzijds moet men blijkbaar langer werken; maar anderzijds wil/kan men geen oudere werknemers in dienst nemen. Beetje contradictorische situatie. |
|
|
|
|
|
|
#630 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#631 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het is het verschil tussen goed rondkomen en armoede voor 90% van die sukkelaars. |
|
|
|
|
|
|
#632 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#633 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben altijd werkzoeker, maar ik heb voorlopig nog geen groenere wei gevonden. En de VDAB/RVA, daar blijf ik liever van weg.
|
|
|
#634 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ben je werkloos ? Ik ben zelfstandig in bijberoep, en hoewel het orderboekje vol zit tot Maart, kan er altijd nog wel wat bij. Dus zoek ik ook constant naar werk. |
|
|
|
|
|
|
#635 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben zeker niet werkloos.
Probeer maar eens werkloos te zijn met een redelijk uitgebreide technische achtergrond. Maar uitkijken naar een "betere baan" kan toch, nietwaar?
|
|
|
#636 | |
|
|
Citaat:
Je had liever dat er iedere keer hij/zij staat ? En als je echt ambtenarees wil lezen, doorblader dan eens het staatsblad. Da's pas lachen geblazen...
|
|
|
|
#637 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#638 | |
|
|
Citaat:
En hoe zou jij het dan wel noteren ?
|
|
|
|
#639 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De persoon in kwestie wilde geen parttime job en gezien zijn kennis van het klasseren .....
|
|
|
|
|
|
#640 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Leveranciers (boeren) en kopers (grossisten) aanbrengen is niet echt het werk van een commercieel medewerker, zeker niet in een klein bedrijf. BTW: de man die ze nu aangeworven heeft, heeft deze kwaliteiten wel, hij is goed in het klasseren en hij heeft al enkele leveranciers aangebracht. En bovenal, deze man kan zelfstandig werken. |
|
|
|
|