![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Schepen
|
![]() D�*t is de nagel op de kop !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een mogelijkheid, maar ook niet meer dan dat. Een beetje giswerk dus.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dus horen auto's thuis in een stad.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verschijnsel dat ik aanhaal betekent dat de fiets in de stad bijlange niet altijd een alternatief is. Het openbaar vervoer en de benenwagen evenmin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wens al die groene dwazekloten die perse autovrije steden willen, een oude dag waarin ze slecht te been zijn, zodat ze nooit meer kunnen in een stadscentrum gaan shoppen, en dat ze enkel nog de buitenlucht zien vanuit hun raampje van het ouderlingengesticht of het dolhuis, waarin ze autoloos wegteren.
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Auto's, fietsers, brommers, zebrapaden, voetgangers, voetpaden, verkeersborden, bermen, wegmarkeringeringen, vangrails, verlichtingspalen, verkeerslichten, bomen, struiken, afgronden, tunnels, grachten, huisdieren, wild, rotsen, ijzelplekken, plassen, vijvers, opritten, huizen, garages, winkels, uithangborden...
Laatst gewijzigd door Another Jack : 16 januari 2014 om 19:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verduidelijk bovenstaande eens , aub ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Autovrije steden gaan zoveel aangenamer zijn, en zijn noodzakelijk. Van fijnstof sterven mensen. Van een beetje wandelen in frisse lucht is er nog niemand gestorven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Je kan elk woord afzonderlijk googelen als je dat wil.
Ik ga daar geen tijd insteken. Laatst gewijzigd door Another Jack : 16 januari 2014 om 19:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hij had zo een vouwfiets met zich mee. Toen zag ik dat debiele vlaggetje, 'Alweer een auto minder'. Hij heeft geen lift gekregen. U had zijn kop moeten zien, toen ik hem zei dat zijn dom vlaggetje hem een lift had gekost.
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen. Laatst gewijzigd door Sonny Crockett : 16 januari 2014 om 19:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja , ik kan geen verkeersborden lezen , daar ik ze niet zuiver zie , of busuurroosters lezen = njet , grote(re) elektronische borden van dichtbij lukt nog , mits niet te straffe verlichting !! Door m'n tunnelzicht zie ik dingen niet naast mij !! En ja , ik merk dan de dingen vrij laat pas op , of soms zelfs niet !! Ik voel wel warmte van mensen , dieren is al een stuk moeilijker !! Andere dingen merk je op door te luisteren , ookal hoor ik niet 100% !! Winkels stap ik ooit wel voorbij , maar ik heb hulp wanneer ik er naartoe moet !! Ik vraag hulp wanneer nodig , zoals winkelen of bij oversteken !! Kom ik aan verkeerslicht , ik wacht totdat iemand zegt het is groen , of in geval van een tikker op het licht , is dit handig !! http://alg-voorw.b-rail.be/UserFiles...nkaar%20vz.jpg Indien nodig antwoord ik straks nog een keer ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer ben jij nog eens op een school geweest, Staaf? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Stickers bestaan nog. Of ze ze nu op hun boekentas, hun laptop hun smartphone, hun T-shirt of hun kont plakken, maakt me geen hol uit. Het zijn hypokriete debieltjes.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor er auto's waren in de ontwikkelingslanden werden ze er allemaal + 100 jaar. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verlichtingspalen , daar ben ik al wel eens tegengelopen , niet te hard gelukkig !!
Voetpaden: opritten , verzakkingen voel je toch wel !! Werken op het voetpad , meestal zegt wel iemand , dat ze bezig zijn !! Ik heb 's avonds al meegemaakt dat de politie keek of ik niet tegen een stelling zou lopen !! Tja , ik ken hun busjes , en de straat waar het was , mag enkel de openbare diensten er door , dus .... vrij gemakkelijk dus ![]() Sneeuw of ijzel , dan wandel je trager , is vermoeiend voor m'n rug , kom ik dan aan een verkeerslicht ====> opletten geblazen !!!! Het verkeerslicht zie ik sowieso niet branden aan de overkant !! Planten , wegmarkeringen , reklameplaten op de stoep , daar ben ik al meermaals tegenaangelopen , zelfs fietsen of brommers midden op het voetpad !!!! Zeg je het dan tegen de persoon wanneer het de eigenaar is , sommige excuseren zich , en af & toe kun je niet uitkijken waar je loopt !! Is er niemand , ik zet de bullen opzij , zonder pardon !! Zeker waar een oversteekplaats met ribbels !!!! http://www.steunpuntstraten.be/vadem...2n05h3n04h4n04
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Ooit een labrador overwogen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik recht op , maar ik kan geen hondenhaar verdragen
![]() En eerlijkgezegd , ik wil zelfs geen hond in huis !! ![]() Klinkt raar , maar 't is zo ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 16 januari 2014 om 21:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |