![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee hoor, het NSA houdt gewoonweg de gewone man in de gaten, dat is de realiteit. Terroristen trekken zich van NSA geen bal aan, ze posten zelfs publiek op facebook, plaatsen filmpjes en video's van zichzelf, hoe ze hoofden afsnijden en ploffen enzo... Ze ronselen zelfs publiek nieuwe kandidaten op sites & fora, het enige wat je daarvoor nodig hebt is een vertaler en een beetje IP-tracing. Verder zullen de leidende terroristen wel zo slim zijn encryptie etc... aan te wenden of beter gewoonweg tussenpersonen ipv. IT. Nee hoor, de echte bestaansreden van het NSA is de bevolking observeren (indien nodig een loer draaien). Aan de andere kant kan ik me wel inbeelden dat er een cyberwapenwedloop aan de gang is, maar om daaraan deel te nemen hoeft men niet de ganse bevolking continu te bespioneren. Nog vlug een feitje, rechters zijn absoluut niet in staat om de technologie te begrijpen die het NSA in veel gevallen gebruikt, veel te ingewikkeld voor zo'n mensen. Dat er dan toch vlug vlug een uitspraak komt spreekt dus boekdoelen... Maar wees gerust, er zullen nog uitspraken volgen. Stay tuned zou ik zeggen, het NSA ziet U niet graag offline. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De politie is zelf crimineel, dus dat idee is zo gek nog niet.
![]() |
#407 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens...veralgemenen doe je niet zeker? Kweet wel zeker dat er minder criminele flikken zijn dan allochtonen...ga je daarover dezelfde uitspraak over maken?
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bent U zo'n individu dat het plaatsen van flitspalen aanvraagt, zelfs in eigen straat? Wist U dat in vele landen flitspalen niet wettelijk zijn, het volk heeft daar succesvol tegen geprotesteerd. Wat heeft U destijds gedaan, het er maar bijgenomen? Laatst gewijzigd door zonbron : 20 januari 2014 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Benieuwd? Daar zijn helemaal geen quotes voor nodig mijn beste, gewoonweg het feit dat U Uw verworven vrijheden niet in de praktijk wil omzetten zegt meer dan voldoende over Uw instelling. Als U Uw rechten niet waardeert noch Uw vrijheden wenst te gebruiken, al was het maar af en toe, dan verliest U deze rechten. Use them or lose them, weet U wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maakt geen hol uit. Maar zelfs procentueel wil ik de gok zeker wagen.
Maar zeg het maar...vanaf welk percentage mogen we dus veralgemenen? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
Burger
|
![]() @zonbron
Het maakt me gelukkig om een niet-geïndoctrineerd en ingelicht iemand te horen spreken. Geen speld tussen te krijgen. De kapitalistische dictaturen bibberen momenteel op hun wankele benen. Het is alleen wachten op een kritisch denkend aantal mensen, die doordat ze doorheen het propagandagordijn hebben kunnen kijken, tot inzicht zijn gekomen en het Ponzi-schema laten imploderen onder haar gigantische schuld. NSA surveillance is an attack on American citizens, says Noam Chomsky Citaat:
Enquêtes: "Laissez-faire kapitalisme" - Criminaliteit en geweld - Eigenbelang. Governments will use whatever technology is available to combat their primary enemy – their own population. -- Noam Chomsky In a time of deceit telling the truth is a revolutionary act. -- George Orwell |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En je moet je niet verdedigen hier...neenee...gewoon mij quoten waar ik de dingen zeg die jij beweerd dat ik zeg. Komaan! Maak mij belachelijk! Laat aan iedereen zien dat ik een leugenaar ben...komaan...waar wacht je op? ![]() Je kan het gewoonweg niet...en waarom niet? Omdat je dingen verzint! Niet meer en niet minder. Feiten...nee...verzinnen...hoe meer hoe liever.
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kzou niet weten waarom. Het is geen tekst welke je op verschillende manieren kan interpreteren.
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Illwill, de pot verwijt de zwarte ketel etc.
Amerika trachten te rehabiliteren is een onbegonnen zaak. Werp je op Dutroux, dan heb je misschien nog enige kans. Diens wandaden vallen in het niet vergeleken bij die van de US.
![]() |
#420 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |