![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Bij de mens hebben we een andere verhaal, andere omstandigheden, andere jagers, andere mutaties die andere gevolgen hebben. Trouwens zijn de mensen in die 3 milj jaar dan zoveel veranderd? Ze zijn groter, hebben minder haar en een grotere schedelinhoud. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Niemand heeft ontkent dat er mogelijk nog gaten zijn en dat alle data ivm de evolutie van de mens op punt staat. Moest dat zo zijn, dan konden ze stoppen met hun opgravingen. Waarom zijn de evolutie van de walvis of het paard goede voorbeelden? Omdat daar de gaten quasi niet meer bestaan. Je mag er gerust van uit gaan dat er best nog wel wat sprongen zitten in verscheidene diersoorten hun evolutie. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#682 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Klopt. Het klein grut heeft deze ramp kunnen overleven. Nieuwe planten, nieuwe vruchten, en aanpassen aan dit nieuwe habitat. Trouwens, ook de zoogdieren uit de zee en rivieren, de slangen en leguanen, de hagedissen en krokodillen hebben ook kunnen overleven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#683 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hier nog een van de vele cases die aantonen dat de evolutietheorie niet klopt:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4492
![]() |
![]() |
#684 |
Burger
|
![]() Begrijp me niet verkeerd, ik sta open voor veel theoriën, waaronder pan spermia ook.
Maar oude boeken met een ongekende kracht die met een toverstok zwaait, en vraagt om alle dagen aanbeden te worden zie ik niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#685 |
Banneling
|
![]() De ongekende kracht is aanwezig en zichtbaar.
De evolutietheorie is fictieve puntjes met mekaar verbonden om een fictief beeld te krijgen dat al talloze malen veranderd is. De ongekende kracht is absoluut en onveranderd. Ik weet niet wat die kracht is, ik denk niet dat je dat in boeken zal terugvinden. Ik weet alleen dat ze er is en dat ik bij confrontatie ervan mijn angst niet te baas ben. Ik daag 1 ieder uit zich eens volledig open te stellen en die kracht uit te nodigen en zich kenbaar te maken. Dit bereik je niet met een simpel verzoek, maar door hardnekkige toewijding en je geest geen beperkingen op te leggen. When it's there, it'll fart so hard you can't deny the smell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#686 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#687 |
Banneling
|
![]() Open goal: ben er zelfs in blijven hangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#688 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#689 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Helaas voor je mening wordt de evolutietheorie ondertussen zo sterk ondersteund en bevestigd door zoveel verschillende wetenschappelijke disciplines dat er voor een weldenkend mens geen ontkomen meer aan is. En door geen enkele wetenschappelijke discipline tegen gesproken..... Van je 'ongekende' kracht daarentegen kan niet hetzelfde worden gezegd......
Fortuna favet fortibus Laatst gewijzigd door JeeBee : 30 januari 2014 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#690 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#691 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#692 |
Banneling
|
![]() heeft iemand da artikel van diehomo erectus wel gelezen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#693 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Graduele functionele ontwikkelingsanalyses? Sedimentair consistente opgravingen? Geografische verspreidingstheorien? Het moet allemaal kloppen he en gepubliceerd zijn in peer reviewed journals. En dat is nog maar het begin. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#694 |
Banneling
|
![]() Da bewijs is meer waard dann voorgaande bewijzen. de link sta max 1 pagina terug met quotes. Ik zit op de gsm dus maaket me ni moeilijk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#695 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#696 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
da's 5x kwam ik je te zeggen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#697 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel is 'snel' & 'traag' vrij absurd om te gaan vergelijken zonder rekening te houden met de factoren. Denk eens hier over na : waarom is dat 'paardachtige' bestand zo uitgebreid en vrijwel volledig te noemen terwijl dat voor de 'mensachtige' frustrerend vol gaten zit ? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#698 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bij het begin van het Cenozoïcum ( na de grote uitroeiing en het einde van de dominante plaats van de reptielen ), da's dan die +- 56 Ma, heb je slechts vier hoofdgroepen over van zoogdieren : cloacadieren, multituberculaten, buideldieren en placentadieren Diversie genoeg dus om van te vertrekken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#699 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom en hoe zou er een 'magische' grens zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#700 |
Banneling
|
![]() Over decades excavating sites in Africa, researchers have named half a dozen different species of early human ancestor, but most, if not all, are now on shaky ground.
"Everything that lived at the time of the Dmanisi was probably just Homo erectus," said Prof Zollikofer. "We are not saying that palaeoanthropologists did things wrong in Africa, but they didn't have the reference we have. Part of the community will like it, but for another part it will be shocking news." Waar zet dat evolutie? Als het allemaal homo erectus was? Zijn die beenderen niet aan koolstofdatering onderworpen? Stond evolutie stil bij de homo erectus? Straffer nog, ik durf te beweren dat de homo sapiens sapiens de homo sapiens is en die op keer dan weer de homo erectus. Zonder ooit over te springen in een nieuwe soort. Tof dat je toch de tijd nam Praha om de tijden te verklaren. Maar ik neem er geen genoegen mee. Zie zelf hier de eerste zoogdieren: http://dinosaurs.about.com/od/dinosa...mmal-Pictures/ Eerste voorbeeld: Maotherium Leefde 125 miljoen jaar geleden. Kleine sprong om een aap te bekomen als je ziet wat families binnenin 1 soort vragen. Bovenop het feit dat de meeste hier ontkennen dat wij van deze knaagdiertjes afstammen zegt genoeg toch? Met welke factoren houd ik dan geen rekening misschien? En hoe meer men vindt, hoe meer gaten de familieboom van de mens heeft. Zegt toch gewoon vlakaf: "Ik weet het zelf niet, ik praat de wetenschap hun beste gok maar na." Maar vandaag gokken ze iets minder en wat vinden we? Tegenstrijdigheden! Ja dat wil niet zeggen dat intelligent design hier gewonnen heeft, geen zorgen. Maar dat wil wel zeggen dat de mens zijn evolutie heel onbekend is, tenzij we luisteren naar wat onze ECHTE voorouders zeiden. En ons niet blindstaren op een mogelijke gemeenschappelijke voorouder. Laatst gewijzigd door Peche : 30 januari 2014 om 23:11. |
![]() |
![]() |