![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Minister
|
Citaat:
Den 25ste mei gaan we dat allemaal met zijn allen braafjes als kiesvee afslachten en dan ga je nog eens wat verandering zien se goh-goh-goh! En dan weer in 2018 en nog eens in 2022 en nog is en nog is... op elke hoogdag van de democratie zullen wij het klote beleid afstraffen....
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
wedden dat ze het als een geslaagde actie verkopen? |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat doen ze altijd, ook als de hopeloosheid er vanaf druipt.
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 11 april 2014 om 10:45. |
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Als ik naar sommige locaties kijk, kan ik me niet van de indruk ontdoen dat: 1) er een paar grappenmakers aan de slag geweest zijn 2) iedereen graag precies voor zijn deur geflitst wil zien (sommige straten staan er zeker drie keer op). Wat is het omgekeerde van NIMBY? |
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Wel prachtig wat ze hier weer uitsteken: de verklikkermaatschappij. Het zal weer mooi worden. overal staan flitsen, zich verstoppende als een bang kieken. Ik zal al terug weg zijn. Spijtig ; |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
't is zoals verkiezingen, de grootste losers hebben naar zeggen zeggen ook altijd gewonnen.
Laatst gewijzigd door Skobelev : 11 april 2014 om 14:44. |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Europees Commissaris
|
Ik vind het allemaal wel goed. Er komen hoe langer hoe meer camera's, dashcams, ... zodat men meer controles kan uitvoeren. Want dat is wat thans nodig is. Er is totaal geen discipline meer op de weg en iedereen doet maar wat hij wil en meent zich dat te kunnen permitteren ten koste van anderen die zich wel netjes aan de wegcode houden.
Enkel door een lik op stuk beleid met een hoge pakkans en zware straffen kan men die egoïstjes op de knieën dwingen.
|
|
|
#109 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Minister
|
Citaat:
De verklaring is simpel. In het verkeer zijn er evenveel meningen als er burgers zijn, maar over 1 ding is iedereen het eens: voor mijn deur wordt er te snel gereden. Dat is dus NIMBY in het verkeer. Je kent wellicht het referendum van Peer? |
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Minister
|
Citaat:
Jaar na jaar neemt het aantal snelheidscontroles op onze wegen overhand toe, en het aantal boetes ook. Volgens de laatste cijfers die ik heb is er na Nederland geen enkel land ter wereld dat zoveel snelheidsboetes uitschrijft dan ons land (relatief tot de bevolking). En ondanks dat zou er volgens jou "totaal geen discipline meer" zijn op onze wegen. Dus meer controles leiden blijkbaar volgens jou tot minder discipline. En dan pleit jij voor nog meer controles? Waartoe gaat dat leiden? Tot nog minder discipline? |
|
|
|
|
|
|
#112 | |||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Controles is één zaak, minstens zo niet no belangrijker is de strafmaat. Zware boetes die effectief geïnd worden zorgen voor resultaat. Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#113 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als enorme overdrijving kan dit dus wel tellen. Of die snelheid nu echt gevaarlijk onaangepast is (volgens Art 10.1) of niet speelt geen rol. En onaangepaste snelheid onder de limiet wordt sowieso niet geflitst. Lees nog eens wat je schreef: Citaat:
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 12 april 2014 om 20:32. |
||
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uilen in het verkeer ipv snelheidsduivels ?
Citaat:
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 16 april 2014 om 09:54. |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Ik heb mij eens moeten laten fouilleren door de politie .
Ik loop nog onpasselijk .
|
|
|
#117 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het moet vermeld, de camionettenkoers op de E40 deze morgen was opmerkelijk afwezig. 'k Had de derde rijstrook zo goed als voor mezelf aan 124 km/uur op cc.
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vandaag en morgen zijn zogenaamde "rustdagen" in de bouw. Noem het gerust bouwverlof. De afwezigheid van de camionettenkoers hebben we dus in de eerste plaats te danken aan de afwezigheid van die camionetten.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
maar morgen gaan we dus eens ferm kunnen doorrijden ![]() |
|