![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Denkt u dat er een clash tussen de islamitische wereld en het Westen zal komen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
31 | 93,94% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,03% |
Ik weet het niet/ben onzeker |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,03% |
Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar mijn vraag laat U wel open. Heeft Meyrem Europa geïslamiseerd of heeft Europa Meyrem gedemocratiseerd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoewel ze geen sluier draagt profileert ze zich wel als moslima en ageert agressief tegen mensen die aspecten van de islam als negatief aanklagen. Zo diende ze al klacht in tegen mensen omdat zij de wantoestanden rond de massale religieuze schapenafslachting aanklaagden. In dat opzicht is ze even dubbelzinnig als de NVA. Warm en koud blazen maar als het er op aan komt wel tegen de integratie ageren.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() Honderdtal zal al schoner klinken, en dat was in de Antwerpse grootstad alleen, losgerekend van haar randgemeentes.
We zouden het eens aan de 10 000 000 Belgen moeten vragen. Kijkt, ik ben er tegen dat men opdringt een vrouw een hoofddoek aan te doen. Maar als je gaat opdringen hem uit te doen is dat toch hetzelfde? Iedereen wijst naar iedereen vandaag... Het is toch een hypocriet huichelen begaan te zijn met de besnijdenissen en hoofddoeken zekers. Zuurstokjes die het hoogst willen springen, en nu ikke... Als ik vandaag de dag sommige reacties lees die naar onze mede mensen gericht zijn, dan vraag ik mij toch af wie hier de achterlijken zijn... Laatst gewijzigd door Peche : 4 mei 2014 om 23:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De dwang om hem aan te doen is bedoeld als onderdrukking. De reden om hem te verbieden is het beschermen van diegenen die onder bedreiging hem aan moeten doen. Nee, ik verwacht niet dat je dat verschil snapt...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik snap het verschil wel, maar gaan we consequent zijn en het bij de nonnen ook verbieden? En bij de joden hun hoeden? Dat we boerkas verbieden kan ik volgen, maar een hoofddoek? Get fucking real !!! Dat is niet gedwongen, en als het gedwongen is is dat gedwongen door God zoals de nonnen. En dat een conservatieve rechtse aap in maatpak gaat klagen dat vaders willen dat dochters een hoofddoek droegen, is dan maar de pot die de ketel verwijt zwart te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wist ook niet dat ze zo actief ijverde voor rituele slachtingen. Misschien moet gij haar eens mailen en vragen of zij geen debat met moslims wil aangaan voor verdoofde slachtingen. Dat het dier nog leeft, en buiten bewustzijn richting mekkah gedraaid kan worden, en daarna nog kan doodbloeden. Ik kan zulke mails niet meer sturen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Termont in Gent zei ook dat hij minder Roma wil in zijn stad, die mag dat blijkbaar wel zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet alle multiculturele Antwerpenaren zijn verstandige mensen, en niet alle verstandige mensen zijn multiculturele Antwerpenaar. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de rest weeral hetzelfde liedje, Moslims trouwen ook hier voor 50% met hun nichten en neven, zelf gehandicapten worden gekoppeld met familie uit het thuisland om in de mantelzorg te stappen. http://www.islaam.nl/forum/forum_pos...er-aan-inteelt Hier zijn echter toevallig geen cijfers van te vinden, als je die wel vindt dan mag je die zeker posten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Als we echt begaan zouden zijn met de vrouwkes, pleten we voor een weg uit en meer opvangcentra en dergelijke. Maar je gebruikt de informatie om ze over een hele groep uit te roepen en dat mijn beste is hypocriete propaganda dat in scenario is gezet en gij nu intussen bijna een hoofdrolspeler van zijt geworden. En ik zou zwijgen over Afghanistan gast, als er hier morgen terroristische wraakacties komen heb je dat te danken aan het Belgisch staaltje Amerikaans kontlikken. We gaan er zelfs nieuwe vliegtuigen voor aankopen die kernwapens kunnen dragen... Maar de hoofddoek, dat vinden we belangrijk! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben hier om jullie er op te wijzen dat de Vlaamse moslims meer aangepast zijn en meer samen leven met ons dan Joden. Ge kunt de laatste gewoon beter verteren omdat ze de Diamant in handen hebben. Dat brengt geld, maar het bloed en oorlog dat daaraan kleeft negeer je straal. Hoe weinig rechten de vrouwen daar hebben negeer je straal. Hoeveel % van de orthodoxe joden hun vrouwen werkt? Hoeveel dragen er nen hoed? Wie scheert zijn kaal daar vrouw??? Komaan... Dewinter, Dewever, Wilders zegt iets later verschijnen hun papegaaikes op stage... "Moslims dit, moslims dat" ... En ze roepen dit al jaren zonder in te zien dat daarmee al hun eigen rechten stap per stap ontmanteld worden. Deze vuurhaard, daar moeten we snel zand over smijten. Want het probleem is geen van hier, het probleem speelt zich daar af... En hoe komt dat??? Wie heeft dat daar zo ontregeld? Wees even een goede papegaai en link de dots van saddam tot syrië aan elkaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik snap jullie betoog ergens wel, maar doe er iets mee? Email Meyrem en vraag dat zij zich niet wil inzetten voor verdoofde slachten? Email de moslims aanwezig in onze politiek en wijs hen op hun verantwoordelijkheidstaak. Laat ze die niet voor zich uitschuiven, maar wijs hen erop wat voor voorbeeldfunctie ze hebben. Als het beestje in de islam werkelijk zo vies is, kan dat niet langer genegeerd blijven worden. Maar als ge liever op een fora debat voert dan met het volk zelf... dan komen we nergens zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
NVA is trouwens niet rechts, het is de meest linkse partij die ik nog kan vinden in de Vlaanders. Links is voor verandering, links is tegen koning en religie, links wil vooruit. Allemaal zaken die we niet meer terugvinden bij oud-links. Citaat:
Citaat:
Betreft de VS heb je uiteraard gelijk, daar is NVA ook geen voorstander van. Moesten we echter de Taliban aan de macht laten? Ik weet het niet, het is nu niet zoveel beter daar maar de oorlog tussen het westen en de islam is volop bezig. "Ronduit N-VA! veroordeelt internationale politiek" http://bertwollants.n-va.be/nieuws/p...le-politiek-vs |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
De boerka verbieden zal niet veel tegenwind krijgen, de hoofddoek daarentegen. De manier waarop vandaag de discussie gevoerd wordt, getuigd alleen al hoe "consequent" en vooringenomen "we' zijn geworden. Citaat:
Zijn dit jullie argumenten niet tegenover de anderen? Misschien moeten we de namen eens weglaten en consequent voor een algemeen bestuur pleiten? Een secularisme? Citaat:
Ik vind het kaalscheren van vrouwen en je kinderen trekbommen met potske maken nog erger.. Maar dat is mijn mening die ik nooit verzuurd aan een ander zal opdringen. Citaat:
Wat men deed met Saddam en Khadaffi, was alles behalve beschaafd zoals wij het prediken in the West. Where is the love? Laatst gewijzigd door Peche : 5 mei 2014 om 08:40. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Conservatisme Het debat mag zeker eens goed gevoerd worden maar dat kan niet, 50% van de moslims inteelt, dat is geen extremisme maar toch niet bespreekbaar. Moslims zorgen voor minstens dubbel zoveel aan de ziekenkas door die inteelt, niet bespreekbaar. enz, islam hang vast aan extremisten, je kunt daar niet vanonder. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is niet jouw schuld dat je dit niet kunt vatten hoor. Om dit te kunnen doorzien zou je de verlichting moeten aanvaarden zoals onze gemeenschap dat deed. Voor een lid van een religieuze gemeenschap is dit onmogelijk of... hij doet daarmee afstand van zijn religie. Vandaar dat een overtuigde moslim dan ook nooit deel kan uitmaken van onze maatschappij. Zijn geloof staat haaks op onze normen en gewoonten en erger nog, zelfs haaks op onze wetten. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Minister-President
|
![]() Als vanavond Allah beslist om zijn volgelingen tot zich te roepen dan worden wij morgen wakker in een wereld waarin
- zowat alle terroristen zijn verdwenen - 20000 gedocumenteerde eremoorden per jaar niet zullen plaatsvinden en een veelvoud van 20000 aan niet gedocumenteerd. - in wat nu moslimlanden zijn zullen meisjes niet meer bang moeten zijn voor geweld, verminking, moord, verkrachting... enkel en alleen omdat zij naar school willen gaan. - dik 90% van de genitale verminkingen bij meisjes zal niet meer gebeuren (heden is deze verminking vooral gelieerd aan de islam). - voor u misschien minder belangrijk want het gaat om ongelovigen: in en rond het zuidstation zullen meisjes niet meer bespuwd, geslagen of zelfs verkracht worden omdat zij geen hoofddoek dragen. En zo kan je blijven doorgaan. Inderdaad, where is the love... Islam? In de naam van de vrede en de onschuldigen, weg er mee...
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=pmRJTxqd6J8
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 5 mei 2014 om 09:50. |
|
![]() |
![]() |