Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 mei 2014, 13:23   #301
vlaams realist
Banneling

Standaard

Zelfs al is het een knappe vriendin, de eerste 48 uur, blijf ik uit de buurt.
Wijsheid door ervaring.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 09:34   #302
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Ha, neen. Zo werkt het niet. Er is de vraag; schuldig of onschuldig. Zo ja, veroordeling en een straf, zo neen, geen veroordeling en geen straf.

Een taxi kan een adres vinden zonder hulp van de klant.( denk ik toch).
Met de sleutel kan de chauffeur ook die deur openmaken. Lappenpop binnendragen, uitkleden en verkrachten.
In mijn ervaring blijven bezopen vrouwen aangekleed op bed liggen. Tenzij ik de schoenen uitdoe en er een deken overwerp.
Zo kan het gegaan zijn, maar net zo goed heeft ze hem zelf uitgenodigd of misschien zelfs verleid. Ik weet nog van vroeger dat als je met een zatte vrouw thuiskomt, er zelden gewoon geslapen wordt...
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 09:52   #303
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Zo kan het gegaan zijn, maar net zo goed heeft ze hem zelf uitgenodigd of misschien zelfs verleid. Ik weet nog van vroeger dat als je met een zatte vrouw thuiskomt, er zelden gewoon geslapen wordt...
En toch heeft deze dame klacht ingediend, en heeft een rechter met het dossier voor zn neus schuldig geoordeeld.
Het is niet dat hij thuiskwam hé. Hij kwam binnen in haar huis.
Ik ben de discussie moe. Als je deze discussie IRL had gedaan had je nu een gebroken neus. Verkrachter-goedpraters kunnen me ernstig boos maken. Ik wens je dochter hetzelfde toe. Met niet vriendelijke groet, en helemaal niet hoogachtend salu
Oud 7 mei 2014, 10:37   #304
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En toch heeft deze dame klacht ingediend, en heeft een rechter met het dossier voor zn neus schuldig geoordeeld.
Het is niet dat hij thuiskwam hé. Hij kwam binnen in haar huis.
Ik ben de discussie moe. Als je deze discussie IRL had gedaan had je nu een gebroken neus. Verkrachter-goedpraters kunnen me ernstig boos maken. Ik wens je dochter hetzelfde toe. Met niet vriendelijke groet, en helemaal niet hoogachtend salu
IRL zou je gewoon niets doen, internet-helden zijn meestal nerds in het echte leven. Ik heb geen dochter, en ik wens niemand iets slechts toe. Ik vind de veroordeling gewoon niet correct op basis van de gegevens die bekend zijn.

Een rechter is ook niet onfeilbaar, en niet onbeïnvloedbaar of onomkoopbaar, misschien moeten we onze justitie hervormen zodat elke beslissing genomen wordt door een team van experts terzake.

En ja iedereen mag ook z'n zeg doen over de zaak, niet geremd door een kennis van zaken (behalve wat ze in de boekskes lezen), dat heet dan vrije meningsuiting zeker?

Overigens dreigen met geweld is niet toegestaan op dit forum dacht ik. En Vlamingen zijn grote loosers en mietjes. Veel blabla over Marokkanen, maar als er een groep Marokkanen voor hun neus staan doen ze het in hun broek.
Wat mij persoonlijk betreft ben ik tegen geweld, maar ik kan mij wel heel goed verdedigen als het moet. Trouwens moest iemand mijn zoontje iets ergs aandoen zou ik dit niet in de handen van het gerecht geven, maar mijn eigen straf opleggen, als ik weet wie de dader is.

Laatst gewijzigd door tomm : 7 mei 2014 om 10:48.
Oud 7 mei 2014, 10:50   #305
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
IRL zou je gewoon niets doen, internet-helden zijn meestal nerds in het echte leven. Ik heb geen dochter, en ik wens niemand iets slechts toe. Ik vind de veroordeling gewoon niet correct op basis van de gegevens die bekend zijn.

Een rechter is ook niet onfeilbaar, en niet onbeïnvloedbaar of onomkoopbaar, misschien moeten we onze justitie hervormen zodat elke beslissing genomen wordt door een team van experts terzake.

En ja iedereen mag ook z'n zeg doen over de zaak, niet geremd door een kennis van zaken (behalve wat ze in de boekskes lezen), dat heet dan vrije meningsuiting zeker?

Overigens dreigen met geweld is niet toegestaan op dit forum dacht ik. En Vlamingen zijn grote loosers en mietjes. Veel blabla over Marokkanen, maar als er een groep Marokkanen voor hun neus staan doen ze het in hun broek.
Wat mij persoonlijk betreft ben ik tegen geweld, maar ik kan mij wel heel goed verdedigen als het moet. Trouwens moest iemand mijn zoontje iets ergs aandoen zou ik dit niet in de handen van het gerecht geven, maar mijn eigen straf opleggen.
Tiens, als ik je tekst Quote , word die een heel stuk langer.
Oud 7 mei 2014, 11:04   #306
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:

En ja iedereen mag ook z'n zeg doen over de zaak, niet geremd door een kennis van zaken (behalve wat ze in de boekskes lezen), dat heet dan vrije meningsuiting zeker?het recht in eigen hand nemen als je zoontje geraakt

Wat mij persoonlijk betreft ben ik tegen geweld, maar ik kan mij wel heel goed verdedigen als het moet. Trouwens moest iemand mijn zoontje iets ergs aandoen zou ik dit niet in de handen van het gerecht geven, maar mijn eigen straf opleggen, als ik weet wie de datreerd was na der is.
Kort samengevat; ik ben een internet-held. Rechters zijn omkoopbaar.
De dader is onschuldig volgens de krantenartikels. Vlamingen zijn losers en mietjes. En jij zou het recht in eigen hand nemen als het aarsje van je zoontje uitgewoond was na een feestje?
Oud 7 mei 2014, 11:08   #307
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En jij zou het recht in eigen hand nemen als het aarsje van je zoontje uitgewoond was na een feestje?
Moet dat marginaal taaltje écht?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 11:08   #308
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kort samengevat; ik ben een internet-held. Rechters zijn omkoopbaar.
De dader is onschuldig volgens de krantenartikels. Vlamingen zijn losers en mietjes. En jij zou het recht in eigen hand nemen als het aarsje van je zoontje uitgewoond was na een feestje?
De zieke geest die dat ooit zou doen verdient uit z'n lijden verlost te worden.

Misbruik van kinderen is iets helemaal anders dan een zatte trien neuken die je verleid heeft en meegenomen naar haar appartement.
Oud 7 mei 2014, 11:09   #309
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Als je marginaal bent gebruik je een marginaal taaltje.
Oud 7 mei 2014, 11:21   #310
vlaams realist
Banneling

Standaard

[quote=tomm;7129387]De zieke geest die dat ooit zou doen verdient uit z'n lijden verlost te worden.

Misbruik van kinderen is iets helemaal anders dan een zatte trien neuken die je verleid heeft en meegenomen naar haar appartement.[/QUO

Natuurlijk brengt een taxi je naar je appartement. Naar waar anders, het terkamerenbos? Raar dat verkrachtingsgoedpraters zuinig zijn op aarsjes van de eigen kindjes. Misschien moet de bestuurder van de schoolbus eens je zoontje helpen met het uitkleden?
Oud 7 mei 2014, 11:38   #311
vlaams realist
Banneling

Standaard

Minderjarigen neuken is nu juist een "Hot topic" geworden. in onze wetgeving is dat altijd verkrachting. Toch lijkt dat in bepaalde ELITE-scholen aan het kind, meisje te liggen. Als ik dat als marginale mag zeggen natuurlijk.
Oud 7 mei 2014, 12:17   #312
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Als je marginaal bent gebruik je een marginaal taaltje.
Yep, en als je een inwoner van een ivoren toren bent. Dan keuvel je met de buren. Spijtig dat de marginalen stemrecht hebben hé. Kunnen we dat niet afschaffen?
Oud 7 mei 2014, 12:42   #313
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Verkrachting is dan ook marginaal, hé.
Oud 7 mei 2014, 18:30   #314
WetIsWet
Gouverneur

WetIsWet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De zieke geest die dat ooit zou doen verdient uit z'n lijden verlost te worden.

Misbruik van kinderen is iets helemaal anders dan een zatte trien neuken die je verleid heeft en meegenomen naar haar appartement.
Waar is de bron van je bewering in 't vet hierboven?
Oud 7 mei 2014, 18:36   #315
WetIsWet
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Je weet ook wel rond een bepaalde periode van de maand...
Nu is de bodem helemaal weg ... waar blijft hij het halen? Het was nu dus volgens Tommm een verleidende zatte trien met haar regels.
Oud 7 mei 2014, 18:37   #316
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
... En Vlamingen zijn grote loosers en mietjes...
... en egoïstische fascistoïde op zichzelf terug geplooide racistische xenofoben die er maar niet in slagen uit de schaduw van hun kerktoren te geraken.

Hopelijk ben ik nu niks vergeten

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 18:37   #317
WetIsWet
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Moest ik wakker worden met een pijnlijke aars na een nachtje stappen, is me gelukkig nog niet overkomen, zou dat m'n eigen stomme fout zijn, en zou ik daar dan mee toegestemd hebben in een dronken bui.

Ze wist nog de weg naar haar appartement, en kon nog de deur openmaken en haar kleren uittrekken, ze was dus niet bewusteloos.

De rechter weet misschien meer, dat zou zeker kunnen, nogmaals, ik baseer me op wat ik las in HLN. En misschien op basis van die andere bezwarende elementen werd hij veroordeeld. Alleszins het feit dat de straf niet echt streng was toont toch ook wel aan dat de rechter zelf niet zo zeker van z'n stuk was en dit als een twijfelgeval beschouwde.
Bron van het vet gedrukt?
Oud 7 mei 2014, 18:39   #318
WetIsWet
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
... en egoïstische fascistoïde op zichzelf terug geplooide racistische xenofoben die er maar niet in slagen uit de schaduw van hun kerktoren te geraken.

Hopelijk ben ik nu niks vergeten
Dom, ze zijn ook dom
Oud 7 mei 2014, 18:46   #319
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WetIsWet Bekijk bericht
Dom, ze zijn ook dom
En vergeetachtig

En geobsedeerd door 'werken, werken, werken' en 'geld, geld, geld'!

En ze denken dat ze Engels kennen.

En ze wonen allemaal in een fermette.

En nu gij weer

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 19:04   #320
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Dus nadat hij haar had thuisgebracht.
Waar klagen ze over?
Dat zal in zijn cultuur een normale fooi zijn zeker?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be