Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 mei 2014, 06:39   #21
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Dus één of andere moslimfundamentalist heeft dat papiertje opgehangen, en daaruit concludeer je:
Hoeft niet. Voor dezelfde moeite was ik dat, of iemand met dezelfde of betere kennis ivm de Koran en hadiths. Circe bijvoorbeeld.
Het is gewoon een basisgegeven in de Islam dat democratie geen toegelaten vorm van bestuur is.
Hoe kan dat anders, moslima's zijn 2derangsburgers, en dimmies 3derangs, met slaven op de laagste rang der levenden.
Ergo, het maakt niet uit wie die opmerking ophangt, een goeie moslim kan niet anders dan het goedkeuren, en de beslissing om er gevolg aan te geven is tussen die moslim en Allah.

Citaat:
Dus als morgen iemand zo'n papiertje ophangt, met een oproep aan alle Vlamingen om niet te gaan stemmen, concludeer je "dat democratie blijkbaar niet aan de Vlamingen besteed is"?
Ik zie nergens in de volkaard van de Vlaming, noch in de doorsnee religieuze strekking van diezelfde Vlaming een toelaten van slavernij in een paar verkapte vormen.

Citaat:
Amai! Ik wist niet dat je op de Rooseveltplaats privé-perrons kon huren!
Bof, da's een kwestie van geld en macht.

Citaat:
Zelfkennis is het begin van de wijsheid!
Spijtig dat U dit spreekwoord gewoon naäapt, maar niet volgt.

Laatst gewijzigd door maddox : 15 mei 2014 om 06:39.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2014, 07:11   #22
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Eigenlijk zijn die islamieten niet te begrijpen hé...

Mo-HAM-med ? Nog niemand die dat gezien heeft?

bij mijn weten is dat nog steeds het gedroogde, gepekelde of gerookte vlees van het dikke deel van de achterbout van een varken.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2014, 09:29   #23
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Ik vind het gewoon erg dat er nog steeds mensen zijn die hun leven willen laten sturen door één of ander hersenspinsel en een klein haatboekje, da's alles.

Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 15 mei 2014 om 09:30.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2014, 09:42   #24
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Ik vind het gewoon erg dat er nog steeds mensen zijn die hun leven willen laten sturen door één of ander hersenspinsel en een klein haatboekje, da's alles.
'k Heb het nog moeilijker dat ze hun gedachtengoed willen opdringen aan de niet-door-het-haatboekje-gestuurden...
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2014, 09:58   #25
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik stond vandaag op perron 13 op de Rooseveltplaats te wachten op mijn bus en raadt eens wat er hangt? Een papierken dat moslims oproept om 'echte' moslims te zijn, en dus niet te gaan stemmen, want dat is tegen Allah's wil. Democratie is dus blijkbaar niet aan onze moslimmekes besteed, want die fucking illusie die ergens achter een wolkje drijft, is voor hen belangrijker. Ziek word ik ervan. Mijn eigen perron, dan nog wel. Aan allen die het lef hebben: scheur dat papier eraf, beklad het, maakt niet uit. Ik ben al dat moslimgedoe in onze samenleving SPUUGZAT. En ja, ik geef eerlijk toe: ik had zelf niet de moed om dat papier eraf te trekken, maar het deed wél mijn bloed koken. Zielig, ik weet het.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2014, 10:01   #26
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Ge zijt geen haar beter dan die papierplakkers en bovendien ook nog eens een schijtlijster.
Och ja, want iemand anoniem vanachter een computerschermpje zitten beschimpen is toch zoveel stoerder.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2014, 10:05   #27
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Het lijkt me er nochtans sterk op dat een kleinere versie dan een boek, de affiche, jou minstens even hard beïnvloed.

Het deed jouw bloed koken aan jouw perron, ... Het gaf zelfs de kracht je onmachtig te doen voelen in je vel, en je te weerhouden van je vrije wil om de affiche eraf te trekken...

Erg he, hersenpinsels... trek ze eruit

Laatst gewijzigd door Peche : 15 mei 2014 om 10:06.
Oud 15 mei 2014, 11:23   #28
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Ge zijt geen haar beter dan die papierplakkers en bovendien ook nog eens een schijtlijster.
De fascistische nepturk heeft gesproken, en de wereld schaterlacht.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2014, 11:35   #29
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus één of andere moslimfundamentalist heeft dat papiertje opgehangen, en daaruit concludeer je:

Dus als morgen iemand zo'n papiertje ophangt, met een oproep aan alle Vlamingen om niet te gaan stemmen, concludeer je "dat democratie blijkbaar niet aan de Vlamingen besteed is"?

Amai! Ik wist niet dat je op de Rooseveltplaats privé-perrons kon huren!

Zelfkennis is het begin van de wijsheid!
En, al veel papiertjes gezien waarin wordt opgeroepen om christen te zijn en niet te gaan stemmen?
Nee, al over nagedacht waarom niet?
Nadenken is anders wel een weg tot wijsheid...
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2014, 11:38   #30
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Het lijkt me er nochtans sterk op dat een kleinere versie dan een boek, de affiche, jou minstens even hard beïnvloed.

Het deed jouw bloed koken aan jouw perron, ... Het gaf zelfs de kracht je onmachtig te doen voelen in je vel, en je te weerhouden van je vrije wil om de affiche eraf te trekken...

Erg he, hersenpinsels... trek ze eruit
Ja hoor, je ergeren aan mensen die hun eigen overtuiging boven de democratie zetten, en oproepen aan anderen om dit ook te doen, en dan nog denken dat die ontwikkeling maatschappelijk wel een dreiging inhoudt, en jezelf ervan bewust zijn dat mogelijk geweld tegenover je omdat je niet tot hun overtuiging behoort en daar blijk van geeft agressie kan uitlokken, tuurlijk dat is allemaal ontwettend dom!

Dat u nog niet bekeerd bent!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2014, 12:17   #31
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
De fascistische nepturk heeft gesproken, en de wereld schaterlacht.
Olala, Yussuf de Witte zal u voor deze uitlating veroordelen tot 100 zweepslagen.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 15 mei 2014 om 12:18.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2014, 12:54   #32
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
LATEN HANGEN AUB!
Vind ik ook. Er is zelf een duiveltje in mij die zegt:" We moeten die mensen helpen door extra bij te drukken." Hun geloof zegt dat Allah de wetmaker is, je wilt toch niet dat men via democratische weg Allah als wetmaker aansteld!
Oud 15 mei 2014, 13:12   #33
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppijn Bekijk bericht
Vind ik ook. Er is zelf een duiveltje in mij die zegt:" We moeten die mensen helpen door extra bij te drukken." Hun geloof zegt dat Allah de wetmaker is, je wilt toch niet dat men via democratische weg Allah als wetmaker aansteld!
Dus degenen die gaan stemmen zijn geen goede moslims. De hoofddoeken die gaan stemmen of aan politiek doen, zijn dus hypocrieten.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 15 mei 2014 om 13:16.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2014, 13:15   #34
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
En, al veel papiertjes gezien waarin wordt opgeroepen om christen te zijn en niet te gaan stemmen?
Nee, al over nagedacht waarom niet?
Nadenken is anders wel een weg tot wijsheid...
Nee, maar wel al veel oproepen gelezen van Vlaamse kiezers tot burgerlijke ongehoorzaamheid en dus niet te gaan stemmen. Het zou me niet verwonderen als er meer niet-moslims aan hun opkomstplicht zullen verzaken dan moslims.

En verder: ik weet niet of het echt zo is dat de Koran verbiedt om aan verkiezingen deel te nemen. Ik vermoed van niet, vermits democratische verkiezingen in Mohammed's tijd nog niet bestonden. Maar ok, één of andere fundamentalistische moslimpipo gelooft dat blijkbaar wel en voelt zich geroepen om moslims op te roepen om niet tegen Allah's wil in te gaan. Dat zo'n idioot zo'n affiche hangt kan me weinig schelen, wat me meer interesseert is hoeveel moslims gevolg gaan geven aan zijn oproep......

Daarbij: over het feit dat de orthodoxe joden weigeren te gaan stemmen als de verkiezingen tijdens een religieus feest vallen, omdat hun god hen verbiedt te schrijven (god is blijkbaar niet op de hoogte van de moderne technologie), valt blijkbaar niemand. En dan gaat het niet over een enkeling, maar over zo'n 3000 tot 5000 man.
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2014, 13:18   #35
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Dus degenen die gaan stemmen zijn geen goede moslims.
Wie zegt dat? Alleen die idioot (of idioten) die dat papiertje heeft opgehangen. Als een katholieke pilarenbijter of een getuige van Jehovah jou zegt dat je geen goede christen bent, ga jij daar dan je oren naar laten hangen?
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2014, 14:22   #36
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Wie zegt dat? Alleen die idioot (of idioten) die dat papiertje heeft opgehangen. Als een katholieke pilarenbijter of een getuige van Jehovah jou zegt dat je geen goede christen bent, ga jij daar dan je oren naar laten hangen?
Neen mijnheer, dat zijn de aanhangers van de sharia die dat zeggen. Dus de echte moslims.
Oud 15 mei 2014, 14:29   #37
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ja hoor, je ergeren aan mensen die hun eigen overtuiging boven de democratie zetten, en oproepen aan anderen om dit ook te doen, en dan nog denken dat die ontwikkeling maatschappelijk wel een dreiging inhoudt, en jezelf ervan bewust zijn dat mogelijk geweld tegenover je omdat je niet tot hun overtuiging behoort en daar blijk van geeft agressie kan uitlokken, tuurlijk dat is allemaal ontwettend dom!

Dat u nog niet bekeerd bent!
Ik heb toch niet gezegd dat mensen zich boven de democratie moeten zetten?
Ik zag de pot daar de ketel verwijten.
Maar als er hier straks een meerderheid Allah als wet wil, wat dan met de democratie?
Oud 15 mei 2014, 14:38   #38
Ulrik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Maar als er hier straks een meerderheid Allah als wet wil, wat dan met de democratie?
Vooraleer het zover is zitten we mogelijk in deze situatie http://forum.politics.be/showthread.php?t=201341
Ulrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2014, 14:39   #39
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppijn Bekijk bericht
Extra bijdrukken en overal ophangen was ook mijn eerste gedachte.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2014, 14:48   #40
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulrik Bekijk bericht
Vooraleer het zover is zitten we mogelijk in deze situatie http://forum.politics.be/showthread.php?t=201341
Je mag je gewoon niet druk maken in zulke dingens...
Wat nut heeft het je hart in overdrive te brengen om een domme affiche?
Wat erger is hoe ze heiligen tot hoeren maken en manhoeren tot heiligen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be