![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is gewoon een basisgegeven in de Islam dat democratie geen toegelaten vorm van bestuur is. Hoe kan dat anders, moslima's zijn 2derangsburgers, en dimmies 3derangs, met slaven op de laagste rang der levenden. Ergo, het maakt niet uit wie die opmerking ophangt, een goeie moslim kan niet anders dan het goedkeuren, en de beslissing om er gevolg aan te geven is tussen die moslim en Allah. Citaat:
Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 15 mei 2014 om 06:39. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk zijn die islamieten niet te begrijpen hé...
Mo-HAM-med ? Nog niemand die dat gezien heeft? bij mijn weten is dat nog steeds het gedroogde, gepekelde of gerookte vlees van het dikke deel van de achterbout van een varken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ik vind het gewoon erg dat er nog steeds mensen zijn die hun leven willen laten sturen door één of ander hersenspinsel en een klein haatboekje, da's alles.
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 15 mei 2014 om 09:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Heb het nog moeilijker dat ze hun gedachtengoed willen opdringen aan de niet-door-het-haatboekje-gestuurden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het deed jouw bloed koken aan jouw perron, ... Het gaf zelfs de kracht je onmachtig te doen voelen in je vel, en je te weerhouden van je vrije wil om de affiche eraf te trekken... Erg he, hersenpinsels... trek ze eruit ![]() Laatst gewijzigd door Peche : 15 mei 2014 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, al over nagedacht waarom niet? Nadenken is anders wel een weg tot wijsheid... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat u nog niet bekeerd bent! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 15 mei 2014 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Vind ik ook. Er is zelf een duiveltje in mij die zegt:" We moeten die mensen helpen door extra bij te drukken." Hun geloof zegt dat Allah de wetmaker is, je wilt toch niet dat men via democratische weg Allah als wetmaker aansteld!
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus degenen die gaan stemmen zijn geen goede moslims. De hoofddoeken die gaan stemmen of aan politiek doen, zijn dus hypocrieten.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 15 mei 2014 om 13:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En verder: ik weet niet of het echt zo is dat de Koran verbiedt om aan verkiezingen deel te nemen. Ik vermoed van niet, vermits democratische verkiezingen in Mohammed's tijd nog niet bestonden. Maar ok, één of andere fundamentalistische moslimpipo gelooft dat blijkbaar wel en voelt zich geroepen om moslims op te roepen om niet tegen Allah's wil in te gaan. Dat zo'n idioot zo'n affiche hangt kan me weinig schelen, wat me meer interesseert is hoeveel moslims gevolg gaan geven aan zijn oproep...... Daarbij: over het feit dat de orthodoxe joden weigeren te gaan stemmen als de verkiezingen tijdens een religieus feest vallen, omdat hun god hen verbiedt te schrijven (god is blijkbaar niet op de hoogte van de moderne technologie), valt blijkbaar niemand. En dan gaat het niet over een enkeling, maar over zo'n 3000 tot 5000 man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie zegt dat? Alleen die idioot (of idioten) die dat papiertje heeft opgehangen. Als een katholieke pilarenbijter of een getuige van Jehovah jou zegt dat je geen goede christen bent, ga jij daar dan je oren naar laten hangen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen mijnheer, dat zijn de aanhangers van de sharia die dat zeggen. Dus de echte moslims.
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zag de pot daar de ketel verwijten. Maar als er hier straks een meerderheid Allah als wet wil, wat dan met de democratie? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Extra bijdrukken en overal ophangen was ook mijn eerste gedachte.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat nut heeft het je hart in overdrive te brengen om een domme affiche? Wat erger is hoe ze heiligen tot hoeren maken en manhoeren tot heiligen. |
|
![]() |
![]() |