Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 mei 2014, 05:28   #621
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Neen, hoor. Het citaat is in zijn geheel - u citeert er immers slechts een stukje uit, in het bijzonder de laatste zin neemt u weg - heel duidelijk: voor Onkelinckx geen N-VA en PS samen in de regering. Ze zal al het nodige doen om dit onmogelijk te maken.

Dit is heel duidelijk (en daar snijdt u het weg natuurlijk):
De journalist maakt net dezelfde opmerking alles mogelijk doen is niet hetzelfde als veto.JIJ beweerde veto dat staat daar nergens .

Wat er wel letterlijk staat in wat ik aanhaal is dat reynders en di rupo GEEN veto hebben met NVA .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2014, 05:29   #622
k9

Standaard

Citaat:
Kortom, u kent niets van het partijprogramma van het Vlaams Belang. Zoveel is ondertussen duidelijk.
Ik vraag voor de 10e keer = waar oefenen ze dan invloed uit ?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

Oud 21 mei 2014, 05:30   #623
k9

Standaard

Citaat:
Euh, wat is de invloed van de PvdA op de inhoud van de SP.a dan wel?
spa en ptb hebben spa en PS naar links doen gaan. Ziende dat die partijen al decenia in de regering zitten is de kans groot dat die ook linkser word .

Oud 21 mei 2014, 05:33   #624
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ge vergeet anders nog twee heeeeel belangrijke. Splitsing van België en oprotten van het koningshuis, maar dat wist ge misschien nog niet. In dat geval is het je vergeven.
Het laten verdwijnen van belgie en wegnemen functies koningshuis hebben andere partijen ook, weeral partijen die dat effectief kunnen verder krijgen .

Citaat:
En Waarom VB en niet N-VA? Omdat VB de enige rechtlijnige partij is die niet vandaag de splitsing en het oprotten van het koningshuis propagandeert en morgen weer wat anders opvoert zoals het N-VA en O-VLD continu doen.
Je papegaait teveel wat VB zegt, NVA houd zich aan haar standounten van de laatste 10-15 jaar .

Citaat:
En de enige echte reden waarom het VB in een cordon zit is daarom en heeft geen moer te maken met racisme.
Tuurlijk wel , racisme en hun extreem programma .

Oud 21 mei 2014, 05:42   #625
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Dus als hij zegt dat migratie 50 jaar lang een ramp is en dat de problemen van belgie aan de verbruining liggen heb je daar geen probleem mee?

Zeg mee een welke problemen hij precies aan de kaak stelt? Werkloosheid? Criminaliteit? pensioenen? Door het rood licht rijden?
Drie van de vier zeker, het vierde, door het rode licht rijden, zou me eveneens niet verbazen als je ziet dat veel van die soort hun rijbewijs blijkbaar gekregen hebben bij een tros bananen.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2014, 06:36   #626
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Traditionele partijen en zeker langs waalse kant zijn banger dan ooit.
En dat is niet van al die traditionele NVA belg stemmers

Ze hadden dit nooit in hun programma staan de laatste 10+ jaar . Je verwart VB en NVA .
Nochtans zijn er veel nva-kiezers die op hen stemmen net voor die Vlaamse onafhankelijkheid. Sinds de nonsens over confederatie-met-koning-en-met-de-walen zullen dat er al wel minder zijn.
De andere traditionele partijen moeten geen schrik hebben van de nva want zij zijn het toch al gewoon om één grote grijze politieke bende te vormen, de nva gaat daar geen verschil in maken...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2014, 06:44   #627
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik stem in de allereerste plaats voor een bepaalde partij omdat het een uitdrukking vormt van mijn maatschappijvisie, van mijn overtuigingen. Daarom ook hou ik vast aan mijn stem voor het Vlaams Belang. Meer dan ooit trouwens.
Welke maatschappijvisie heeft U dan ? Stelt onze huidige maatschappij je dan zo teleur ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2014, 07:01   #628
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het laten verdwijnen van belgie en wegnemen functies koningshuis hebben andere partijen ook, weeral partijen die dat effectief kunnen verder krijgen .

Je papegaait teveel wat VB zegt, NVA houd zich aan haar standounten van de laatste 10-15 jaar .

Tuurlijk wel , racisme en hun extreem programma .
N-VA trekt thee van een theezakje waarvan al enkele keer thee getrokken is, dit in tegenstelling tot het VB.

Laatst gewijzigd door Garry : 21 mei 2014 om 07:02.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2014, 07:11   #629
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Welke maatschappijvisie heeft U dan ? Stelt onze huidige maatschappij je dan zo teleur ?
Ik stem VB omdat ik achter haar hoofdpunten sta. En ja, er zijn ook punten in haar programma waar ik helemaal niet achter sta maar dat is bij de andere partijen idem. Ik wil alleen liefst niet voor een partij stemmen waarvan de top,zoals al zeker het geval is bij O-VLD, zelf niet weet waarvoor ze staan. Een top die draait zoals het haantje op de kerktoren. Niet alleen is dat zo het geval bij O-VLD maar ook bij CD&V, of ben je de tijd van Leterme al vergeten?
Oud 21 mei 2014, 07:19   #630
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

.
Partijen die al van alles hebben gehad, Vóór de verkiezingen, daarna niet meer. Nee dank u, van die boer geen eieren meer.
Oud 21 mei 2014, 07:20   #631
armando
Schepen

Standaard

Ik blijf VB stemmen, omdat het mijn verdomde plicht is om op te komen voor mijn volk, in dit geval de Vlamingen.
armando is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2014, 07:21   #632
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Nochtans zijn er veel nva-kiezers die op hen stemmen net voor die Vlaamse onafhankelijkheid. Sinds de nonsens over confederatie-met-koning-en-met-de-walen zullen dat er al wel minder zijn.
De andere traditionele partijen moeten geen schrik hebben van de nva want zij zijn het toch al gewoon om één grote grijze politieke bende te vormen, de nva gaat daar geen verschil in maken...
Denk ik ook.
Oud 21 mei 2014, 07:26   #633
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Stel dat het VB de kiesdrempel niet meer zou halen doordat het merendeel van haar kiezers N-VA is gaan stemmen in de gedachte dat een stem voor het nu zwakke VB een verloren stem zou zijn. Dat zou pas betekenen dat er een boel verloren Vlaamse stemmen zullen zijn. Dat daar al die overlopers naar de N-VA maar eens bij stil staan.

GEEN VERLOREN VLAAMSE STEM BETEKENT DUS, KIEZEN VOOR HET VB, in tegenstelling van voor de N-VA die sowieso toch wel de grootste partij gaat worden.

Alleen met een sterk N-VA en een voldoende sterk VB als steun vanuit de oppositie is de Vlaamse kiezer gediend.
Vlaams Belang.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2014, 08:27   #634
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door armando Bekijk bericht
Ik blijf VB stemmen, omdat het mijn verdomde plicht is om op te komen voor mijn volk, in dit geval de Vlamingen.
Moet ik, als Vlaming, nu "dank u" zeggen?
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2014, 08:35   #635
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Moet ik, als Vlaming, nu "dank u" zeggen?
Get a life, stop met trollen.
Oud 21 mei 2014, 12:17   #636
fabianen
Gouverneur

Standaard

Kleur je bruin en je zit gebakken hier in Belgie.Niemand die iets durft te zeggen daarover bang dat de heren politici massa's(tegenwoordig)stemmen dreigen te verliezen.Wat die denken zegt VB openlijk.Daarom blijk van durf,spijtig dat het VB op andere vlakken bijna geen mening hebben.

Laatst gewijzigd door fabianen : 21 mei 2014 om 12:39.
fabianen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2014, 13:33   #637
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Met dank aan Dhr. Dewinter? Iemand die zijn pleidooi tegen "verbruining" al ter harte heeft genomen?

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/re...eren/1.1974255
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2014, 13:37   #638
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Get a life, stop met trollen.
don't feed the megatrol
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2014, 20:44   #639
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Met dank aan Dhr. Dewinter? Iemand die zijn pleidooi tegen "verbruining" al ter harte heeft genomen?

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/re...eren/1.1974255
Wanneer hij spreekt over de verbruining dan noemt hij gewoon een kat een kat. Ook de verbruining betekend een toename van de vergrijzing daar deze hun vergrijzing hier importeren. Wie blind is merkt dat waarschijnlijk niet en dat iemand blind is voor de realiteit is hem natuurlijk ook niet kwalijk te nemen.

Maar wanneer je de benaming verbruining bezwaarlijk vindt, hoe moet hij het dan wel noemen volgens u en zou dat dan de feiten veranderen?

Hoe moet ik voortaan een Neger noemen zonder hem deze benaming te geven omwille van zijn huidskleur?

En wordt het mij straks misschien kwalijk genomen wanneer ik een Chinees, Chinees noem, omdat ik met die benaming verwijs naar een ras met spleetogen?

Laatst gewijzigd door Garry : 21 mei 2014 om 20:46.
Oud 21 mei 2014, 20:45   #640
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
spa en ptb hebben spa en PS naar links doen gaan. Ziende dat die partijen al decenia in de regering zitten is de kans groot dat die ook linkser word .
Ja? Kunt u mij dan eens concreet aangeven op welke standpunten de SP.a tijdens de afgelopen campagne linkser was dan bijvoorbeeld de afgelopen jaren of de vorige verkiezingen?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be