![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat er wel letterlijk staat in wat ik aanhaal is dat reynders en di rupo GEEN veto hebben met NVA .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#622 |
|
![]() Ik vraag voor de 10e keer = waar oefenen ze dan invloed uit ?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#623 |
|
![]() spa en ptb hebben spa en PS naar links doen gaan. Ziende dat die partijen al decenia in de regering zitten is de kans groot dat die ook linkser word .
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#626 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De andere traditionele partijen moeten geen schrik hebben van de nva want zij zijn het toch al gewoon om één grote grijze politieke bende te vormen, de nva gaat daar geen verschil in maken...
![]() |
![]() |
#627 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke maatschappijvisie heeft U dan ? Stelt onze huidige maatschappij je dan zo teleur ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#628 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 21 mei 2014 om 07:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#629 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stem VB omdat ik achter haar hoofdpunten sta. En ja, er zijn ook punten in haar programma waar ik helemaal niet achter sta maar dat is bij de andere partijen idem. Ik wil alleen liefst niet voor een partij stemmen waarvan de top,zoals al zeker het geval is bij O-VLD, zelf niet weet waarvoor ze staan. Een top die draait zoals het haantje op de kerktoren. Niet alleen is dat zo het geval bij O-VLD maar ook bij CD&V, of ben je de tijd van Leterme al vergeten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Partijen die al van alles hebben gehad, Vóór de verkiezingen, daarna niet meer. Nee dank u, van die boer geen eieren meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#631 |
Schepen
|
![]() Ik blijf VB stemmen, omdat het mijn verdomde plicht is om op te komen voor mijn volk, in dit geval de Vlamingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#632 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#635 |
Europees Commissaris
|
![]() Get a life, stop met trollen.
![]() |
#636 |
Gouverneur
|
![]() Kleur je bruin en je zit gebakken hier in Belgie.Niemand die iets durft te zeggen daarover bang dat de heren politici massa's(tegenwoordig)stemmen dreigen te verliezen.Wat die denken zegt VB openlijk.Daarom blijk van durf,spijtig dat het VB op andere vlakken bijna geen mening hebben.
Laatst gewijzigd door fabianen : 21 mei 2014 om 12:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#637 |
Europees Commissaris
|
![]() Met dank aan Dhr. Dewinter? Iemand die zijn pleidooi tegen "verbruining" al ter harte heeft genomen?
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/re...eren/1.1974255 |
![]() |
![]() |
![]() |
#638 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#639 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wanneer je de benaming verbruining bezwaarlijk vindt, hoe moet hij het dan wel noemen volgens u en zou dat dan de feiten veranderen? Hoe moet ik voortaan een Neger noemen zonder hem deze benaming te geven omwille van zijn huidskleur? En wordt het mij straks misschien kwalijk genomen wanneer ik een Chinees, Chinees noem, omdat ik met die benaming verwijs naar een ras met spleetogen? Laatst gewijzigd door Garry : 21 mei 2014 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#640 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja? Kunt u mij dan eens concreet aangeven op welke standpunten de SP.a tijdens de afgelopen campagne linkser was dan bijvoorbeeld de afgelopen jaren of de vorige verkiezingen?
|
![]() |
![]() |