![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#901 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#902 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#903 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#904 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U wel, en tussen de dingetjes die ik vandaag wil doen, ik ook.
Het enige onrecht ik zie is de misbruiken die de "broedervolken" hebben bestendigd om zo Israël continue onder druk te houden. Stel U voor een Saoudi Arabië dat geen sponsoring meer zou geven, geen Iran dat geen wapens meer levert, geen Broederschapshelden die martelaren gaan maken uit jonge Palestijnen....
![]() |
#905 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#906 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#907 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Komaan, ik geloof in darwinisme, maar ook in moraliteit. We leven niet in de oertijd meer, he. Al is het duidelijk dat bijna elke oorlogsituatie draait rond territorium winning of afbakening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#908 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#909 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#910 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen zonder verstand van biologie en natuurkunde die interessant willen doen met zaken als survival of the fittest.
Hilarisch... |
![]() |
![]() |
![]() |
#911 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen als de overwonne dat toegeeft en U de gevraagde rechten geeft. Voor dezelfde moeite neemt de overwonne een deftige kei en slaat die U de kop in.
Citaat:
Ik wil hier gewoon mee zeggen, dat laagje vernis dat U moraal noemt, en ik een luxeprobleem, is niet meer dan dat, een laagje vernis. Citaat:
![]() |
![]() |
#912 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#913 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope, dat laat ik aan u over.
![]() |
#914 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helaas lees ik alleen maar onwaarheden en onwetenschappelijk gelul in je post.
Beetje pronken met "recht van de sterkste" maar je serieus verdiepen in natuurwetenschappen en biologie, ho maar. Maar het doet vast goed bij je vrienden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#915 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik hou me vooral bezig met materiaal, niet met mensen. Maar dat maakt mijn mening/idee niet minder waard dan de uwe. En neen, een aantal van mijn vrienden zijn er niet mee akkoord.
![]() |
![]() |
#916 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#917 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allereerst zou je moet spreken over "recht van de meest aangepaste", sterkte heeft hierbij geen rol. De wezens die de meeste kans maken om te overleven en zich voort te planten kunnen tot de 'fittest' gerekend worden (survival of the fittest).. Dit heeft dus niets met "sterkte" en al helemaal niets met het conflict Israël-Palestina te maken. Maar eh, als jij verder wil gaan met die kroegpraat, doe je ding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#918 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#919 |