![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoelang "luisterden" de franstaligen ook weer naar hetgeen in de nota van De Wever stond? En hoe consequent zijn zij uiteindelijk geweest in het sluiten van ...heu..."compromissen"? En last but not least. Hoe compromisbereid stelden zij zich, nog maar eens, op lang voor de verkiezingen? Ik heb nog niks anders gehoord dan opnieuw "NON" tegen �*lles wat de grootste partij zou willen, en waarvoor een derde van �*lle Vlaamse kiezers op die partij stemde.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 juni 2014 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
#382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij vindt het wel fijn dat er in zijn dierbaar België zo met VLAAMS geld gesmeten wordt. |
|
![]() |
![]() |
#383 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als ik zie hoe Di Rupo zich gehaast heeft om het tenminste in Wallonië voor het zeggen te blijven hebben denk ik dat het VB niet de enige partij is die zich zorgen maakt op het moment.
![]() |
#385 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zegt veel, zeer veel over de cafébaas. |
|
![]() |
![]() |
#386 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geld waar in hoofdzaak Vlamingen voor werken, en dat eveneens naar zijn geliefde Limburgse heimat gaat, maar toch schijt hij evengoed op de Vlamingen als zijn geliefde armoezaaiers van net over de taalgrens.
#387 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En System stond erbij, liet zich trakteren door de neonazi, en hielp daarna de cafebaas om hem buiten te sjotten.
![]() |
#388 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O,o, ons Knuppeltje schiet zichzelf weer eens goed in de voet en heeft blijkbaar niets begrepen van post #326 .
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 juni 2014 om 17:25. |
![]() |
![]() |
#389 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest ik een café hebben en iemand zou ostentatief met de rechterarm omhoog neo- of oud-nazistische en/of Vlaams-nationalistische praat komen brallen in mijn zaak, dronken of niet, hij zou nogal een post pakken denk ik.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 juni 2014 om 17:33. |
![]() |
![]() |
#390 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schoon zwijgen zou je doen voor de centen.
![]() |
![]() |
#391 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals velen van u soortgenoten zult u bedoelen. Vergeet het maar! Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 juni 2014 om 17:35. |
![]() |
![]() |
#392 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat u een dubbelnick bent van Systeem? Dat weet ondertussen iedereen hier op dit forum. |
||
![]() |
![]() |
#393 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit zegt echt heel veel over die cafébaas en het milieu waarin u vertoefd. |
|
![]() |
![]() |
#394 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mensen met de meeste dubbelnicks op dit forum zijn volgens mij de Vlaams-nationalisten. Het valt telkens weer op bij een enquête op dit forum, hoeveel Vlaams-nationalisten er 'plots' opduiken. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 juni 2014 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
#397 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moesten er Vlaams-nationalisten in het café zitten wanneer die man zijn nummertje zou opvoeren, dan zouden de meesten geen vin veroeren. Meer nog, inwendig zouden er heel wat zeggen: "eindelijk eens iemand die hardop durft te zeggen wat ik al heel mijn leven denk!".
|
![]() |
![]() |
#398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#399 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ikzelf ben een dubbelnick van XXXXXX maar ik gebruik die naam niet meer. Ik heb hier nooit een geheim van gemaakt, ik deed dit niet om een ban te omzeilen maar omdat ik persoonlijk aangepakt werd door mensen die mijn identiteit achterhaalden. U gebruikt uw dubbelnick echter om uw eigen verzinsels kracht bij te zetten, u vergeet echter telkens in wiens naam u schrijft. Daardoor kunnen de meeste forumgebruikers, zonder dat ze zien wie er iets geschreven heeft, weten dat Systeem of het Oosten de bijdrage gepost heeft. |
|
![]() |
![]() |
#400 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |