![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat wij evengoed iets kunnen geven met pasen zoals zij dat doen met het suikerfeest.
Dat hier velen nog niets met het suikerfeest gekregen hebben verbaasd me echt niets ![]() Laatst gewijzigd door Peche : 20 juli 2014 om 07:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan kan het best zijn dat de school een bepaalde procedure heeft ingesteld om van die zever verlost te zijn. Telkens opnieuw een briefje met de vraag wat wel mag en wat niet, is er een beetje over zou ik denken. Het is de school die het schoolreglement bepaalt. Kerstmis vieren ze natuurlijk wel mee, want Jezus was ook een profeet voor hen. Weliswaar een flutprofeetje, maar niettemin een profeet. Dit gaat dan weer in sommige scholen veel te ver, want het kleutertje van een kennis van me kreeg met Kerstmis een leuk zelfgemaakt kerstalletje mee, waar in het arabisch en turks "zalig kerstmis" op vermeld stond. Althans dat dacht de vader. Het (vlaamse) kindje is dan van school veranderd. Vader hoefde in Vlaanderen geen arabisch kerstgeschenk.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn hier al tig onderwerpen geweest over halal, de onverdoofde slachtingen en de duur van de doodstrijd, de halal certificaten maffia etc... En dan komt madam hier beweren "dat ze er niks op tegen heeft dat er geen varkensvlees wordt geserveerd" en dat degenen die dat niet kunnen missen zich dan maar moeten aanpassen en thuis hun koteletje eten. Ik neem aan dat indertijd de bruinhemden ook geen enkel probleem hadden met de nieuwe orde die Dolfje voorstelde?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Een stoere Islamietische Verzetsman heeft gesproken. Hoe stoer van die Islamietische Verzetsmannen om hun kinderen de straat op te sturen met een paar keien of als ze niet willen als schild gebruiken. Echte helden.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 20 juli 2014 om 11:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry hoor, maar die kant moeten we dus vooral niet op! Wie zijn kinderen naar school stuurt moet niet moeilijk doen over een paasei, kerstboom, sinterklaas of andere vormen van cultuur die hier gelden. Het wordt trouwens eens tijd dat al die onzin stopt, de islam zegt dat het leven voorgaat, je hoeft dus helemaal niet steeds en overal moeilijk te doen uit naam van het moslim zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben ook heel erg tegen het gedwongen vetmesten van ganzen, maar durf gerust te bekennen dat ik soms bezwijk voor een heerlijke foie gras. Ook een levend gekookte kreeft verorber ik met smaak. Enkel kikkerbillen laat ik consequent links liggen omwille van de manier waarop die kikkers aan hun eind gekomen zijn. Wie daar écht consequent in wil zijn, moet gewoon vegetariër worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kind is gewoon naar een andere - deze keer katholieke - school gestuurd en is daar zeer gelukkig geweest (ik spreek ondertussen over een twintigtal jaar geleden, in de volle beginnende omarming van "uw cultuur is een verrijking, mijn cultuur is achterlijk" periode. Die burgerlijk ingenieur had het bij het rechte eind, want ik denk niet dat de Vlaamse scholen tegenwoordig nog arabische kerstwensen naar vlaamse kindjes sturen. Waarom vond je het weer "jammer voor dat kindje"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() meestal ratio 1 tegen 4 bij minder kakken ze al in hun broek...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 20 juli 2014 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |