![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet ge geen capoten gebruiken, ze vinden je toch niet !
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ligt naast mijn pillamp, mijn bus WD40 en mijne rol ducktape in den otto ze. Stuff could get really kinky..
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() WD40: voor als haar kut dichtgeroest is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() duck tape voor als ze niet geschoren is.
![]() |
#146 |
Europees Commissaris
|
![]() Moment: bedoel je nu dat jij een zwart-wit-denker bent? Denk ik niet. Ben zelfs overtuigd van niet.
![]() Bedoel je dat je het steeds over �*lles eens bent met mij? Bijna niet mogelijk, en moest het wel zo zijn, zou dat inderdad saai zijn! ![]() Of dacht je soms dat ik jou bedoelde met "dit individu"? Nee toch? Dus alsjeblieft: enlighten me! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De meeste vrouwen denken dat even met het kont draaien bij wijze van spreken, alle mannen doet steigeren. Diegenen die niet stijgeren zijn volgens jullie dan meteen abnormaal. Niet dus, en reken mij maar gerust bij de uitzonderingen, ik ben trouwens niet getrouwd, en heb er nog geen dag spijt van gehad. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() Marie zit mij juist in het geheel niet te verdedigen. Maar jij kan blijkbaar in het geheel niet lezen of toch enkel wat je wil lezen. Mogelijk is ook het niveau misschien iets te hoog voor jou ? Het zijn inderdaad altijd wel meer dan 2 regels, en dat is blijkbaar het maximum dat jij aankan. 2 tot 3 regels posten en dan af en toe 2 tot 3 regels lezen. Ja, hoe kan je dan idd. weten dat Marie mij in het geheel niet verdedigt. Zeg het hem eens Marie dat wij meestal niet overeenkomen, dan weet hij het ook. Zou er een equivalent van dom blondje voor de mannen bestaan ? Dan wil ik je best nomineren.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 21 juli 2014 om 23:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Over het "franke bakkes van Miauw! en bembem?" dat kan je me verwijten dat ik dat gezegd heb. Dat andere niet. Moeillijk he ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 21 juli 2014 om 23:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Snap eigenlijk niet dat je daar nog op reageert, nietszeggende oneliners.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Schepen
|
![]() Ow nee alleen mn paar uitlatingen tegen de die-hard nazi's hier
![]() |
#156 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() Sorry, ik hoop dat je me dat kan vergeven. Ik ga je voorbeeld volgen en er niet meer op reageren. Bevers zijn anders heel lieve en verstandige beestjes. Spijtig dat hun naam zo misbruikt word.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er wordt trouwens al hevig over je geluld in de koeien-&kalverendraad;11.000. Je zou ergens 'n jeugdtrauma opgelopen hebben omdat je hysterisch deed over de 'borsten' van Sabien Hagendings ( ken dat mens geeneens), hmmm ik kan je verzekeren dat ik 'n trauma opgelopen heb van haar foto te zien en dan had ze nog 'n truitje aan. Stel je voor dat ze dat uittrekt en 't hele spel dondert naar beneden... Nuja soit, er zijn ergere dingen, maar van sommigen had ik die achterbaksheid niet verwacht, anderen natuurlijk weer wel...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus vraag ik me af, zijn er vrouwen waarmee u een fatsoenlijk gesprek kunt voeren? Kan u dat gewoon met een vrouw praten?
![]() |