![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1041 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1042 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En nee, die zijn voorlopig niet vrijgegeven zover ik weet. Zou dat een verschil maken? |
|
|
|
|
|
|
#1043 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het verzet is aan de winnende hand. Het recht zal zegevieren. De militaire junta in Kiev die deurmat speelt voor de CIA zal niet vrijuit gaan.
|
|
|
#1044 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Dat dit verscheen op een niet-westerse facebook variant was me vreemd. Beelden over dit buk-systeem met een ontbrekende rakket, zijn me inderdaad bijgebleven. Die raket kan natuurlijk in theorie snel weggevoerd zijn of gebruikt zijn geweest voor het neerschieten van een ander vliegtuig - aangezien vliegtuigen neerknallen het nieuwe 'bon ton' is, in die kringen. Maar het lijkt me sterk... |
|
|
|
|
|
|
#1045 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Dat dit verscheen op een niet-westerse facebook variant was me vreemd. Ik zie in the guardian dat dit wordt bevestigd: ""After it became evident that the plane was a civilian airliner, separatists deleted social media posts boasting about shooting down a plane and possessing a Buk (SA-11) surface-to-air missile system," a senior intelligence official said in the briefing, held on condition of anonymity." Beelden over dit buk-systeem met een ontbrekende rakket, zijn me inderdaad bijgebleven. Die raket kan natuurlijk in theorie snel weggevoerd zijn of gebruikt zijn geweest voor het neerschieten van een ander vliegtuig - aangezien vliegtuigen neerknallen het nieuwe 'bon ton' is, in die kringen. Maar het lijkt me sterk... Wat de U.S. beweert gezien te hebben op sattelietdata (http://www.theguardian.com/world/201...ratists-report) wordt ook bevestigd door journalisten die daar rondhingen omwille van de spanningen in die zone http://www.huffingtonpost.com/2014/0...n_5622111.html . De U.S. gaat kennelijk toch uit van een "vergissing", als ik de laatste nieuwsberichten mag geloven. Ook Rutte spreekt geen oorlogstaal meer en heeft het over afwegen van belangen. Australië en het V.K. toonden zich strijdvaardiger. Laatst gewijzigd door Paddenstoel : 26 juli 2014 om 11:52. |
|
|
|
|
|
|
#1047 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#1048 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet moeilijk om te brullen vanaf een eiland.
|
|
|
#1049 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1050 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Toch deze randopmerking.
Eens de financiële belangen van "the City" op het spel beginnen staan gaan ze rap anders piepen. Grote delen van "the City" draaien op Russisch kapitaal. Duizenden vetbetaalde jobs.
|
|
|
#1051 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ook in Nederland is dat zo.
Rutte gaat plat op z'n buik bleiten bij de angelsaksen omdat hij alleen niet durft. Het zou de belangen van Shell in Rusland heel snel heel zuur kunnen opbreken. Als Rutte stoer doet vandaag staat de CEO van Shell morgen op de stoep van het Kremlin om z'n excuses aan te bieden ...
|
|
|
#1052 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En als de rebellen menen te moeten facebooken over hun afschietprestaties dan hadden te toch best even op Flightradar Livetracker kunnen zien op welke positie hoogte V enz... precies en met alle nodige data vloog... kunnen kijken vooraleer te vuren. Bvb live p/c wanneer ~ ik deze post afsluit: Citaat:
Hier net ene over bijna oorlogsgebied: Citaat:
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 26 juli 2014 om 13:21. |
|||
|
|
|
|
|
#1053 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
http://www.hrw.org/news/2014/07/24/d...astern-ukraine Citaat:
Citaat:
http://www.nytimes.com/2014/07/20/op...nces.html?_r=0 Citaat:
Het is de neo-imperialistische waanzin van ideoloog Alexander Dugin, die blijkbaar Putin het hoofd op hol heeft gebracht. Legaal of illegaal betekent NIETS voor deze mensen uiteraard, dat is een lachertje dat je daar mee afkomt. Ondertussen verschijnen op een aantal Russische ambassades deze poster : ![]() Als er 1 ding zeker is, is dat Rusland meer en meer afglijdt naar een paria-staat en de russen naar paria's op het internationale forum. |
||||
|
|
|
|
|
#1054 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1055 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Daarbij ligt het directe probleem bij de 'cowboys' die de Russische separatisten in de Oekraïne zijn, indirect hebben Russische diensten wel invloed. Om over wapenleveranties maar te zwijgen. Toch kan ik me voorstellen dat ze in het Kremlin hebben gevloekt over de incompetentie van de separatisten. |
|
|
|
|
|
|
#1056 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1057 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Meer dan uitgelokt mogelijk.
Zolang er geen bewijzen zijn kan de CIA of Blackwater het zelf gedaan hebben. Die zijde heeft zelfs veel meer motieven om het te doen dan diegenen die in het hoekje gedrumd worden.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 27 juli 2014 om 02:41. |
|
|
|
|
|
#1058 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
#1059 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1060 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daarmee wordt de zg. oordeelkundigheid herleid tot wat ze waard is = NUL!
|
|