![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Lance : 31 juli 2014 om 01:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Euhm.. even serieus Wat maakt dat sociale contacten je niet aanspreken? Ben je niet aangetrokken tot vrouwen waarmee je evt een toekomst ziet? Heb je hobbies? Heb jij jezelf al eens afgevraagd wat je eigenlijk wilt bereiken in je leven of ben jij zo'n doelloze nietsnut die in alle stilte het levenseinde afwacht? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In mijn ogen zijn die vragen de sleutel tot de oplossing van uw probleem, namelijk dat een sociale oplossing waar andere mensen deel van uitmaken, geen optie voor u is op dit moment. Moest dat wel zo zijn, dan gaan er veel deuren open. Het probleem hoeft niet onomkeerbaar te zijn. Misschien heb je wel een antisociale persoonlijkheidsstoornis. Of misschien niet, maar is er in het verleden iets traumatiserend gebeurd wat u asociaal heeft gemaakt. Misschien heb je gewoon een steuntje in de rug nodig, of moet je de vrouw van je leven tegenkomen. In uw openingspost kom je voor mij totaal inspiratieloos over en het feit dat je die vragen te persoonlijk vindt, ondanks het feit dat niemand enige antwoorden aan uw naam kan linken, vind ik ook vreemd. Anyways, het is uw leven en jij maakt ervan wat je wilt. Vraag jezelf eens af wat je echt gelukkig zou maken in dit leven. Welke activiteit je het grootste deel van de dag zou doen om daarmee intens gelukkig te zijn. Stel je voor dat uw hond volgende week ziek wordt, en uw moeder ook nog sterft. Dan is er helemaal niks meer in uw leven. Bouw dus iets op. Ga een cursus dansles volgen, en als het je niet aanstaat weet je dat ten minste en probeer je iets anders. Vermijd lange dagen op internet, dat is niet de echte wereld en eerder een schuilplaats waar je in wegduikt. Maar door als een geslagen hond in een hoekje te kruipen kom je nergens in dit leven. Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 31 juli 2014 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ho ja, leuke sociale flat, maar mn olifant geraakt niet binnen. Dus zoek me nu maar iets anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Banneling
|
![]() 8 uur werken aan een stuk? Sorry, maar mn hondje verwacht me op tijd thuis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een treurig verhaal, veel had kunnen voorkomen worden als zijn ouders er wat harder op geslagen hadden.
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zoveel onbegrip? Tis mn lieve beestje, Betaal me gewoon die 10000 per maand zodat ik lang en gelukkig met mn beestje kan leven. Waarom, waarom zoveel onbegrip? Watte? 4 uur gaan werken? Da kan toch ni. Mn beestje gaat me missen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben een huisdier. Roken sigaretten (heel goedkoop). Zijn constant zat (ook drank is heel goedkoop). Sommigen gaan zelfs geregeld naar de kapper voor een janetten coiffure. En lopen zonnebank bruin rond. Mijn nonkel verhuurde aan zo iemand. Zijn GSM bvb. was 10 keer duurder dan de GSM van de verhuurder. Maar als hij de verhuurder zag, begon hij steen en been te klagen dat hij zo arm is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |