![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() En daar is niks mis mee als ik de redenering van sommigen hier volg?
Laatst gewijzigd door Schimmelpenninck : 19 augustus 2014 om 16:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad, sommigen zoals u.
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Nee mijn beste! Ik keur dit af!
Net zoals ik de actie van die dronken pipo in Brussel afkeur! Maar jij hebt blijkbaar symphatie voor zulk onrecht ALS en alleen ALS het in de andere richting is en tegen één bepaalde bevolkingsgroep is! Dit soort selectiviteit heeft een naam! Laatst gewijzigd door Schimmelpenninck : 19 augustus 2014 om 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 19 augustus 2014 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft u nu echt niets beters om handen? Die mevrouw, blijkbaar een of andere princes, hoort zich zoals iedere toerist te informeren, en zich aan te passen aan de wetten van dit land tijdens haar bezoek. Dus gesluierd rondlopen kan niet, moest ze daar op deze manier op gewezen worden? Zeker niet, een sluier op die manier aftrekken kan evnemin. Maar om daar dramatisch " slagen en verwondingen " van te maken zegt iets over uw fanatisme, te belachelijk voor woorden hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die op de koop toe lichamelijk letsel toebrengt! Slachtoffer zou lichamelijk letsel zijn toegebracht als gevolg van het gewelddadig verwijderen van een kledingstuk! Voor U is het dus normaal dat burgers slagen en verwondingen toebrengen aan derden voor een vermeende overtreding? Mogen we dit toepassen op dronken personen in het straatbeeld? Op hardrijders? Of op foutparkeerders? Die ook perfect op de hoogte moeten zijn van de wet! Of mag het alleen wanneer de overtreders MOSLIM zijn? Deze werkwijze heeft een naam: ISLAMHAAT! En laten we maar zwijgen over FANATISME hé.... Wie maakt op diverse fora 1001 dubbelnicks aan om haat te verspreiden Mevrouw??? Er bestaat zelfs een draadje over dacht ik... Heeft U echt niks beter omhanden??? Laatst gewijzigd door Schimmelpenninck : 19 augustus 2014 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat indien: agressie door een dronken persoon MET politiebevoegdheid! ![]() ![]() U verwijt anderen wat u blijkbaar zelf bent (zich handtekening).
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() De autochtoon heeft al duizendmaal meer last gehad van onze moslimmedemensen, dan omgekeerd. Of mag dat ook al niet meer gezegd worden. De autochtoon wordt trouwens op dat gebied zwaar in de steek gelaten door onze politiekcorrecte overheid.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 19 augustus 2014 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Direct ontslag zou het eerste gevolg zijn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Deze moslima , die er geen is , want ze loopt zonder mannelijke begeleiding in de ongelovigen-wereld , draagt juwelen , spreekt vreemde , ongelovige mannen aan .
Is een hypocriet . Ze overtreed wetten om agressie uit te lokken. Ongeveer hetzelfde alsof ik in Mekka , in mn speedo , een moslima de weg naar de grote steen zou vragen . Ik betwijfel sterk dat de enige schade die aan mn oorlelletjes zou zijn. Wie zoekt die vindt . |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pleit U nu voor de toepassing van de wetten van de Islam in belgië???? U maakt zich hopeloos belachelijk door U zo in bochten te wringen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Problemen met Polen , ha ja die zijn altijd dronken . Problemen met Belgen , ha ja , die zijn dronken . Er is maar één goede soort , en die hoeven niet dronken te zijn om achterlijk te zijn . Daarentegen liep er een mét juwelen bezette madam , zonder begeleider , vreemde mannen aan te spreken in een verboden klederdracht. Die man moet wél dronken zijn , het idée alleen al dat we hier geen nikab-pseudo-trutten willen is te extreem om in die hoofdjes in te kunnen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Joepie , er is eens één moslima op haar plaats gezet . Alle kranten vol .
De duizenden Belgische meisjes die elke dag door moslims worden lastiggevallen gaan we effe over het hoofd zien. Sorry, actie is gelijk aan reactie . Elke moslima moest constant lastiggevallen worden om het evenwicht te herstellen . |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Alleen is niemand bereid om dit vuile werk op zich te nemen .
Zelfs Marokkanen niet . Ik verkies ook een gedwee schaap boven een altijd zagende vetbal . |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() En om me aan te passen aan die nieuwe maatschappij krijg je mn favoriete nieuwe zin. "je moeder ."
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Europees Commissaris
|
![]() U wijkt af en lult naast de kwestie bij gebrek aan argumenten!
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou betekenen dat discriminatie volkomen wettelijk wordt !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |