![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#901 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#902 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#903 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De taktiek van de man die ten einde raad is. De man is niet in staat te argumenteren. Werken doet hij niet, hij schrijft 37 berichten per dag, waarschijnlijk is hij werkloos of leefloner, zo een 40 % van de brusselse bevolking is dat, kortom een jongen van krot & co. Voor de rest heb je natuurlijk 100 % gelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#904 |
Burger
|
![]() Een loonstop gekoppeld aan een prijzenstop.
Enkel grondstof verhogingen mogen nog doorgerekend worden. Al de rest is brandstof voor de inflatie en werkt contraproductief.
Gnosticus - Dyslecticus - Denker - Poëet Mens - Wereldburger - Europeaan - Belg - Vlaming - Antwerpenaar - Boomenaar __________________________________________ Banpunten: schelden in de loop van een onderwerp gericht aan forumdeelnemer (4 bp) persoonlijke aanval in de loop van een onderwerp gericht op forumdeelnemers (4 bp) |
![]() |
![]() |
![]() |
#905 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Probeer dan ook nog om zo veel mogelijk onafhankelijk te worden van energie uit niet betrouwbare gebieden... En je krijg een oerdegelijke marktstabilisatie.
Gnosticus - Dyslecticus - Denker - Poëet Mens - Wereldburger - Europeaan - Belg - Vlaming - Antwerpenaar - Boomenaar __________________________________________ Banpunten: schelden in de loop van een onderwerp gericht aan forumdeelnemer (4 bp) persoonlijke aanval in de loop van een onderwerp gericht op forumdeelnemers (4 bp) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#906 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik heb reeds 1 tot 4 werknemers en voel mij dus gediscrimineerd.... Concurrentievervalsingen enz... Dus voor iedereen? Of een halvering, beperking in tijd? Dit zal dus moeten berekend worden wat het de schatkist gaat kosten tegenover de opbrengsten hiervan. Maar ik schiet het zeker niet af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#907 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Probeer dan nu eens iets positiefs te zeggen over Freya. Is ik dat kan, moet jij dat zeker kunnen...
Gnosticus - Dyslecticus - Denker - Poëet Mens - Wereldburger - Europeaan - Belg - Vlaming - Antwerpenaar - Boomenaar __________________________________________ Banpunten: schelden in de loop van een onderwerp gericht aan forumdeelnemer (4 bp) persoonlijke aanval in de loop van een onderwerp gericht op forumdeelnemers (4 bp) Laatst gewijzigd door bobocop : 24 augustus 2014 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#908 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Economie is nooit je sterkste vak geweest vermoed ik?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#909 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Index is er voor ambtenaren en pensioenen. Enkel deze uitgaven blijven dus gelijk met bovenstaande gekende gevolgen." gewoon er naast was. En op de mijn eerste opmerking doe je zelfs al geen poging om je opmerking te staven , nl "minder BTW inkomsten=minder productie" zie post 887 Ik zal als ik eens wat meer tijd heb, je PDF doornemen, maar ben niet echt onder de indruk van je antwoord.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#910 |
Minister-President
|
![]() Hmmm, ik zie dat er een fout in mij post is geslopen, er ontbreekt het woord "niet", mijn fout.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 24 augustus 2014 om 20:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#911 |
|
![]() Een postje als economisch adviseur bij de lopende regeringshandelingen, zou dat niks voor u zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#912 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Minder koopkracht= Minder BTW inkomsten Minder koopkracht = minder productie Er is geen rechtstreekse link tussen BTW en productie. Het is trouwens niet mijn pdf maar die van de nationale bank.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#913 |
Burger
|
![]() Ik vrees van niet! ik heb de verkeerde partijkaart.
![]() |
![]() |
![]() |
#914 |
Burger
|
![]() Een loon en prijzenstop heb ik trouwens niet uitgevonden.
Dit is reeds in het verleden reeds toegepast. Als ik mij niet vergis, tijdens de regering Verhofstadt. Dit na de devaluatie van de Belgische Frank. Om diezelfde redenen: loonkost ten opzichte van het buitenland en de benarde financiële toestand van het land -> staatsschuld. Een devaluatie kan nu niet meer door de Euro. Maar een loon en prijzenstop behoort nog steeds tot de mogelijkheden.
![]() |
![]() |
![]() |
#915 |
Burger
|
![]() Correctie!!!
Het was de vijfde regering Wilfreed Martens Zie http://www.knack.be/nieuws/belgie/de...mal-49722.html
![]() |
![]() |
![]() |
#916 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je nu echt dat de massa Vlamingen die op 25 mei ll. op N-VA hebben gestemd een moer geven om die ouwe koeien die jij met alle macht uit de sloot poogt te trekken? Je loop zo maar eventjes 70 jaar achterop. We zijn 2014 mocht het niet weten. En de mensen hebben op N-VA gestemd omwille van de problemen van 2014, niet die van 1944. Die problemen van 2014 zijn grotendeels veroorzaakt door de PS en haar Vlaamse filiale de SPa. Je mag hier nog vier jaar zitten mekkeren over WO2, het zal alleen maar voor gevolg hebben dat N-VA met de volgende verkiezingen naar 40 % evolueert. Het publiek voelt heel goed aan dat dit altijd maar opnieuw teruggrijpen naar het Godwin-syndroom door onze marxistjes een teken is van fundamentele zwakte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#917 | |
|
![]() Citaat:
Stel dat ik €1500 netto verdien en ik geef het volledig uit. Nu is er een indexoverschrijding door een verhoogde inflatie, maar de overheid besluit een indexsprong in te voeren. Het gevolg is dat ik minder kan kopen voor diezelfde €1500, maar als ik weerom alles uitgeef, dan blijft de BTW-inkomsten voor de overheid zowel voor als na de indexoverschrijding dezelfde, toch?
![]() |
![]() |
#918 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Je verdient 1500 Euro. Je betaald huishuur (= 0% BTW), enz... Je houdt 500 over voor consumptie (leven, eten, drinken...) Er is inflatie... Huishuur d.a. de hoogte in, Rest 490 Euro over = 10 Euro minder. Je zal dus ergens moeten besparen... Wat niet geproduceerd wordt en niet verkocht wordt. Hier wordt dan ook geen BTW op geïnd. Deel Twee is dat je met die 1500 Euro slechts voor 1470 euro economische waarde kunt spenderen. Alles is immers onderhevig aan diezelfde inflatie. De BTW inkomsten moeten dus gelijkwaardig stijgen om evenwaardig te blijven. Dit lukt je duidelijk niet meer met die 1500 Euro.
Gnosticus - Dyslecticus - Denker - Poëet Mens - Wereldburger - Europeaan - Belg - Vlaming - Antwerpenaar - Boomenaar __________________________________________ Banpunten: schelden in de loop van een onderwerp gericht aan forumdeelnemer (4 bp) persoonlijke aanval in de loop van een onderwerp gericht op forumdeelnemers (4 bp) Laatst gewijzigd door bobocop : 24 augustus 2014 om 22:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#919 |
Minister-President
|
![]() Zo een week na de Ijzerwake, denk ik. Kwestie van terug op aarde terecht te komen.
![]() |
#920 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |