![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
DE LIJN! 'k zal het 100 keren schrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aan de andere kant moet ik wel zeggen dat de chauffeurs beter het controleren van plaatsbewijzen kunnen overlaten aan de controleurs, die er bijna niet zijn trouwens. Spaart hun in elk geval heel wat zever. Als de Lijn het niet nodig vind om meer lijnen te controleren moeten ze het maar zelf weten. Ik ken buschauffeurs die nooit naar een plaatsbewijs bij het opstappen vragen, en van de meer dan vijfduizend maal dat ik de laatste 15 jaar een tram of bus genomen heb, zijn er pakweg nog geen 3 die naar een plaatsbewijs van mij gevraagd hebben. Ik laat dus ook nooit mijn plaatsbewijs zien, behalve aan de echte controleurs. Een chauffeur is daarom ook nooit verantwoordelijk of een passagier een geldig plaatsbewijs heeft of niet. Chauffeurs die zich daarom bezighouden met het controleren van reizigers "zoeken" het daarom zelf. Trouwens hoe controleert een tramchauffeur anders zijn passagiers. Gaat ook niet dacht ik. Waarom doen buschauffeurs dat dan ? Heel de zever met het verbod tot achterin instappen om zwartrijden te voorkomen ? Wat is daar van geworden ? Ook niets. Ofwel zorgt de lijn voor een volwaardig controlesysteem op tram en bus, ofwel stoppen ze met het trachten de busreizigers anders te behandelen als de tramreizigers. Discriminatie in het controleren noem ik dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Van mij had ze meer dan een onschuldig duwtje gekregen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() En klopt dat nu toevallig weer niet voor de volle 100% ? Ik heb er anders op de tram al veel die met hun "gevuld" kinderkarretje aan de uitgang staan, hun afstap belet, omdat ik nu eenmaal niet zo vlug ben om opzij te springen aan diezelfde uitgang als ze willen afstappen. Ik doe dan nogal stuntelig. Gevolg: deur gaat dicht en ja tegen de volgende halte lukt het hun wel om met allojong en al af te stappen. Tot mijn grote "gefakete" spijt uiteraard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Gij moet eens goed lezen wat dat ik geschreven heb jong, vooraleer ge een grote bek op zet. Ik heb geschreven "om de les te spellen" Dat gij daaruit besluit dat "om de les te spellen" in feite gelijk staat met geweld gebruiken, hou dat maar voor uw rekening. Capice ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() En bij U ook, ge kunt noch niet eens deftig lezen en interpreteren wat ik schrijf en stelt de les spellen al onmiddellijk gelijk met fysiek geweld. Als het maar is om wat domheden te vertellen zijt ge er rap bij. Goed geleerd van uw allochtonenvriendjes zeker die ook altijd een grote bek hebben en waarvan hun IQ zodanig laag is dat ze nog niet eens beseffen dat ze vooraleer iets te zeggen eerst moeten trachten te begrijpen wat er gezegd word. Uw sterkste punt dus ook blijkbaar niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Meer zelfs: 5 minuten later zeg je zelfs dat jij er nog meer geweld tegen gebruikt zou hebben, én zeg je letterlijk dat de chauffeur niet mocht ontslagen worden, waarmee je dus nogmaals bevestigt dat je het geweld goedkeurt. Hoe zou het dan komen dat ik concludeer dat je geweld goedkeurt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Die procedure is gewoon naar de dispatch bellen die gegarandeerd geen paar controleurs sturen. En als ze er sturen is dat gemakkelijk een uur vertraging. Weet gij dat die chauffeur dan zelf naar zijn voeten krijgt. Ik zeg het nog die chauffeurs kunnen beter hun werkgever een lesje spellen zonder dat die het ooit te weten komt, door zich totaal niet te moeien met het controleren van degenen die opstappen, ik herhaal het dat het ook niet gebeurd op de tram.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 25 augustus 2014 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Die zijn altijd Moslimma (moeder), want de profeet heeft gezegd dat ze moeten broeden totdat ze er bij doodvallen en ze zodanig dik en lelijk en verrimpeld uitzien, dat er zeker geen niet-gelovige nog naar omkijkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En voor de oudjes: laat heel die zever van dat scannen achterwege, want dat dient toch maar enkel voor statistieken van De Lijn. Statistieken waar ze nooit rekening mee houden trouwens. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 25 augustus 2014 om 19:55. |
|
![]() |
![]() |