![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Aja, ik heb die bordjes al eens gezien vlak achter de chauffeur. 20-30 jaar oud en half weggeroest. Zeer interessante lectuur, vooral om even bij stil te staan. Zo zeggen ze indirect dat de bus o.a. Verboden is voor aids-patiënten.
![]() |
#342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Banneling
|
![]() Giser reageert nu eenmaal zoals alle moslims en dat is niet goed lezen en/of willen begrijpen, en overdreven vlug en te hevig reageren. Als hij al geen moslim is heeft hij in elk geval hun gewoontes overgenomen. En dat zal hij ws nu ook al als een compliment beschouwen. Het zou in mijn ogen beter zijn als sommige knuffelaars zich ineens tot de Islam zouden bekeren. Dat maakt het in elk geval veel eenvoudiger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk was mijn impact zodanig dat die behoefte, om iets te doen dat mij niet aanstond, bij hen afwezig was. ![]() Maar to the point: weet gij nu echt niet dat moslims hun vrouw mogen aftoeken ? Ik denk dat de eerste moslim die zijn vrouw, volledig conform met wat de Koran zegt trouwens, nog niet een fameuze vlaai rond hare kop gegeven heeft, nog moet geboren worden. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 29 augustus 2014 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zal dan wel een bus geweest zijn die in vochtige streken rondtoert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit was in het begin helemaal geen discussie over allochtonen, omdat de feiten nogal duidelijk waren: een chauffeur was zeer zwaar over de schreef gegaan en had een passagier op een zeer onheuse manier behandeld. ...pas toen er een paar opperden dat de passagier wel eens een moslima zou kunnen geweest zijn, veranderde de stemming plots. Ineens was de passagier in fout, en werden de idiootste uitspraken eerst gedaan om het gedrag van de chauffeur goed te praten. Daar stel ik mij serieus vragen bij. Dat ik mij daar vragen bij stel, maakt van mij GEEN 'allochtonenknuffelaar', maar wel iemand die een beetje rationeel kan nadenken. Da's iets waar jij duidelijk niet toe in staat bent, jouw berichten lijken hier vooral ingegeven door pure, verblindende haat. Interessant trouwens hoe je je verhaal weeral aanpast: eerst 'stond het vast' dat het een moslima was omdat je vriendje bij De Lijn dat zei, nu is het 'omdat ze zich zo kleedt'. Sterk dat iemand die NIET ziet dat die vrouw herhaaldelijk geduwd wordt op die vage beelden wél kan zien wat die vrouw aanheeft, in zodanig veel detail dat je haar godsdienst kan bepalen. Ik zie dat ze een zwarte broek draagt en daarboven iets oranje. Ik denk dat ik mijn oranje trui maar ga wegsmijten dan, want mij was toen ik'm kocht niet verteld dat dat uitsluitend voor moslims was. Niet dat de afkomst van die vrouw er ook maar iets toe doet, de feiten spreken voor zich. Enkel voor jullie is dat kennelijk belangrijk. Ter afsluiting nog een paar tips voor degene die mij ervan beschuldigde geen fatsoenlijk Nederlands te kunnen: -'kleren' is geen werkwoord. Mensen kleren zich niet, ze kleden zich; -'in staat' zijn twee woorden, zoals in 'ik acht u daar wel toe in staat'; -'wordt', met dt. Zoals 'zoiets verzwegen wordt', en 'in een slecht daglicht kan plaatsen wordt'... Geen dank. Laatst gewijzigd door Scorpio : 29 augustus 2014 om 13:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Minister-President
|
![]() Lol, onze Pedof_eet vat zijn conclusie samen in een ander topic:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voorts wel interessant dat iemand die zit af te geven op moslims op elk mogelijk moment, en hen verwijt 'hun wijf veel toeken te geven', zelf het volgende antwoord geeft op de vraag hoeveel toeken hij geeft: Citaat:
Laatst gewijzigd door Scorpio : 29 augustus 2014 om 13:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toch heb ik u daar al van verdacht. Voor zover ik weet heb ik hier nog niemand horen beweren dat het een moslima is en dus schuldig. Ik blijf dus bij mijn standpunt dat de man zijn werk deed en een zwartrijder van zijn bus verwijderde op een lompe manier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik betwijfel of dat dit in de CAO staat.
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou ik dan beweren dat het een lompe zak was die terecht ontslagen is. Zelfs eerder zijn ontslag moe st gekregen hebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En een hoop extreemrechtse gevaarlijke gekken hier op het forum die partij trekken voor die Chauffeur, met als enige reden dat die vrouw wel eens een moslim zou kunnen zijn. Dan wordt dit gedrag getolereerd. Dat zijn de feiten. Laatst gewijzigd door giserke : 29 augustus 2014 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
gij waart aanwezig en hebt het bewijs gecontroleerd ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 Die chauffeur weet ook niet of het bewijs geldig is of niet, want hij is te lui om te kijken 3 De Lijn zegt dat de chauffeur in fout is en gooit hem op staande voet buiten Meer moet dit niet zijn vriend. |
|
![]() |
![]() |