![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#34881 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34882 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34883 |
Minister-President
|
![]() Een politiek huwelijk, gedoemd om te mislukken.
![]() |
#34884 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34885 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zal wel moeten, hé....
![]() |
#34886 | |
|
![]() Citaat:
welke bombardementen uitvoerden op IS strijders. Klein missertje .... de Fransen en de Britten waren al voorgegaan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34887 |
Lokaal Raadslid
|
![]() "Altijd wel leuk ..je idiote randcommentaar ".
Welwel, dat je die intellectuele repliek ook nog eens hebt moeten bijwerken... Knap! |
![]() |
![]() |
![]() |
#34888 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lelystad, Vlissingen, Tilburg, Maastricht, Amsterdam, Zierikzee, Rotterdam, Utrecht, Breda, Dordrecht, ... het maakt eigenlijk allemaal niet uit: zolang ik mij maar even kan laven aan het heerlijke Nederlands dat ik daar overal te horen kan krijgen. En Hollanders zijn doorgaans héél aardige mensen. Net zo aardig als Gelderlanders, Zeeuwen, Limburgers, Brabanders, Vlamingen, Friezen, Groningers, ...
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 25 oktober 2014 om 07:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34889 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U herinnert me aan een onderzoek, waaruit bleek dat het aantal huwelijken tussen mensen uit Waals en Vlaams gewest heel laag is in vergelijking met het totaal aantal huwelijken in België. Dat zegt wel iets over de sociologische werkelijkheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34890 | |
|
![]() Citaat:
dan zal u ontdekken, dat de strengen Calvinisten uit het Zuiden kwamen en niet uit het Noorden. Helaas hebben deze zuidelijke Calvinisten in de Republiek de overhand gekregen door de steun van Maurits. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34891 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34892 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat dat 'woei' betreft: ik vind dat véél beter klinken dan 'waaide'. Hopelijk mag ik het nog lang ongestraft gebruiken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34893 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen communiceer ik niet in die taal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34894 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar ben ik hier in Bruxelles ondertussen zo 'gedegenereerd' dat zelfs Poldernederlands en Verkavelingsvlaams mij als muziek in de oren beginnen te klinken ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34895 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo maak ik tegenwoordig de nodige gaten in de muren véél liever met de oude handboor die mijn vader van zijn vader kreeg dan met de elektrische boor die ik voordien gekregen had. Op een oude tikmachine zitten tokkelen kan een gelijkaardige bron van plezier zijn. Dat zijn ook 'hopeloze oubolligheden' waar ik écht week van kan worden. 2) Waarom eigenlijk niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34896 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel eenvoudig: omdat je deel uitmaakt van een gemeenschap waar een bepaalde taalvorm gebruikelijk is, waardoor afwijkende vormen het wederzijds begrip kunnen verstoren. Daarnaast moet ik ook toegeven dat ik niet in staat zou zijn correct te communiceren in 17e eeuws Nederlands. Daar heb ik de kennis niet van en voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34897 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie mezelf in staat pakweg korte sketches in zo'n Nederlands te maken en op pakweg YouTube aan een breder publiek te tonen. Gewoon voor het plezier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34898 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34899 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ik terugkijk naar de wk voetbal zie ik een vooral valse bescheidenheid. Vooral het verlies van anderen genieten veel Belgen van, op deze manier kun je je ook profileren....
![]() |
#34900 |
Gouverneur
|
![]() ach ja. Voetbal en auto's = de hobby's van het laagbegaafde proletariaat.
|
![]() |
![]() |