![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat wordt duidelijk een lange nacht. Toch maar Duvel? Het effect van Orval lijkt me namelijk maar niets. Laatst gewijzigd door zonbron : 9 november 2014 om 00:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() Zeg Lamme Limburger, wat trekt gij u nu aan van wat er zich in Brussel afspeelt? Volgens mij zijt ge van u leven nog nooit verder geraakt dan Sint-Truiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Persoonlijke aanval siert u weer, blokerop.
Laatst gewijzigd door Lange Limburger : 9 november 2014 om 01:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of betreft het hier in feite helemaal geen vraagstelling en is dit ganse topic net zoals de OP niet meer dan een veronderstelling? Daar lijkt het op. Laatst gewijzigd door zonbron : 9 november 2014 om 02:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij moet er minstens een onderzoek komen naar de verantwoordelijkheid: hoe komt het dat die gemaskerde geweldenaars niet vlugger door de flikken ingesloten werden en aangehouden, dus vooraleer de toestand zo kon ontaarden.
Was dat een fout van de hoge piefen van de flikken, of was dat een fout van de burgemeester die hen onvoldoende vrijheid van handelen gaf ? Nog een zijdelingse gedachte: moet er geëist worden van aanvragers van toelatingen tot betogen, dat zij een verzekering afsluiten voor schade ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat vind jij er van ? In ieder geval: als ik mijn auto ergens parkeer (een huis bouw, ga wandelen her of der ...) waar het niet verboden is, dan mag ik er van uit gaan dat de maatschappij zo geregeld is dat men risicofactoren die aanleiding kunnen geven tot het opbranden van mijn auto (.../...), gelimiteerd worden; en desnoods dat ik vergoed zou worden ... bla bla ... En dat zulks op een manier gebeurt dat het niet de lichtzinnige organisatoren/prutsers/criminelen ... zijn die maar kunnen alles vernietigen of kwetsen, maar dat deze wel degelijk voor hun verantwoordelijkheid geplaatst worden .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 9 november 2014 om 08:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe komt het trouwens dat voetbalwedstrijden mogen plaatsvinden.Geen enkel evenement waar op voorhand wordt aangekondigd dat er gaat geknokt worden mag doorgaan.Normalerwijze zou een burgemeester gezien de overlast en het gevaar dat dit spelletje meebrengt dit nooit mogen laten plaatsvinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In theorie is een burgemeester er ondermeer voor ALLE inwoners van zijn/haar gemeente. Ik woon al langer alhier dan dat het Brussels Hoofdstedelijk Gewest bestaat, en heb inmiddels véél vaker dan me lief is kunnen, mogen & moeten waarnemen dat in de '19 baronnies' de theorie niets meer is dan dat: theorie (praat voor de vaak). Dat het élders in dit land beter is, zal ik alvast niet beweren. Daarvoor beschik ik nu eenmaal over te weinig informatie. Uit wat ik van mijn ouders en vrienden verneem, maak ik niettemin toch op dat het in Brugge wat dat betreft ook maar huilen met de pet op is.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |