![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Ik vind de reactie wel treffend.
Antwerpen is een COCAÏNESTAD geen wietstad. Natuurlijk dat Dewever daar geen opkuis in zal houden. Deze opportunist grijpt naar de gemakkelijke tools om de domme massa in slaap te wiegen. Dat verbod op cannabis kan hij nog verkocht krijgen, we zijn een braaf publiek. Maar mijnheer Dewever, ik daag U uit de cocaïnemaffia eens op te kuisen. Hoe lang zou U het trekken denkt U zelf? En tegelijk veroorzaken ALLE ILLEGALE drugs minder overlast en doden dan alles wat staten ons hier legaal aanbieden. Dewever's reactie zal ver zoek zijn denk ik... |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Gouverneur
|
![]() Cannabis stond lange tijd symbool voor de drugs van linkse culturo's. Ik herinner me nog de tijd dat punkers, reggaefans en heel wat exotische culturenliefhebbers cannabis met muziek en uitheemse culturele elementen naar deze contreien invoerden. Cannabis is te vreemd en te links aan de Vlaamsche cultuur die N-VA en de hunnen wil opdringen. Alcohol daarintegen, een harddrug, mag rustig verder gelegaliseerd blijven, alhoewel het vele malen meer slachtoffers maakt. Alcohol is immers eerder een drug die rechtse eigen roets heeft.
Laatst gewijzigd door Tomas : 21 november 2014 om 10:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Gouverneur
|
![]() Is dat relevant?
Het punt is dat het uiteindelijk gewoon een plant is die groeit. Allerlei planten en gewassen woorden door de mens gebruikt voor medicatie, preventie, verdoving, comfort, lustopwekking en genot, direct of indirect, eeuwenlang en meer dan ooit. Ik vind het nogal wat om een plant te verbieden, straks sterft die nog uit. Je moet wel een zeer goed excuus hebben daarvoor, en ik hoor aldoor hele, hele slechte, zwakke, leugenachtige bullshitverhalen van de mensen die in oorlog zeggen te zijn met drugs. Dan heeft Bob Marley doorgaans betere verhalen. Misschien is het een idee om de jeugd gewoon de waarheid over hash en wiet te vertellen? Bij wijze van experiment? Niet met een ander doel dan dat ze weten en dus zelf betere keuzes kunnen maken, want zij zijn hoe dan ook degenen die de keuze maken. Daar hebben wetten en regels niet zoveel invloed op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet je niet gaan voetballen ?
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 november 2014 om 12:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja, maar wat als die barman jou kleinkind wel degelijk 10 pinten serveert? Of erger, dat die 10 pinten serveert terwijl hij duidelijk ziet dat je kleinkind eigenlijk reeds veel te veel op heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 november 2014 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze morgen werd er in Brussel door een busbestuurder een persoon doodgereden.
De chauffeur was onder invloed van cannabis... |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoe weet men dat?
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat geldt voor alcohol, dan ook voor slaappillen, peppillen, cannabis, ... Dat betekent evenwel nog lang niet dat ik vind dat alcohol, slaappillen, peppillen, cannabis, ... verboden moeten worden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat insinueert dat ge drugsvrij zijt en dus 'objectief' kunt oordelen of drugs al dan niet gevaarlijk zijn. Wat betreft de plant hennep. Dat is simpel volgens Darwin te verklaren. Die plant stopt een verslavende stof in zijn bladeren met 1 bedoeling, en dat is om zijn DNA zoveel mogelijk te verspreiden. En hennep is zeer succesvol, want het is slimmer dan veel mensen. Het zijn nu mensen die de plant beginnen te telen. Als een teler een hennep plantage opzet, wie denkt ge dat 'master' en wie 'slave' is? En hoe doet die plant dat? Heel simpel: door een roes opwekkende stof in zijn bladeren te produceren. Hennep moet zelfs de concurrentie met andere planten niet aangaan, de mens huurt villa's en warmte lampen, en koopt de beste potgrond. En wordt zo in de watten gelegd. Iedereen die denkt dat de mens het slimste wezen op aarde is vergist zich. Sommige planten zijn slimmer. http://futurama.wikia.com/wiki/Brain...=Brainslug.jpg Laatst gewijzigd door geertvdb : 21 november 2014 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#80 |